Gå til innhold

Hva kommer det av at når jeg googler meg selv så kommer det opp alt mulig annet?

Anbefalte innlegg

Særlig hvis man søker på bilder. Ingen verdens ting av det som kommer opp, har jeg noe med. Det samme når jeg googler mannen. Hvorfor kommer det opp firmaer i Spania, bilder av belgiske flyvende vafler eller tyttebærkrem-oppskrift?

Ikke engang fb-profilen min kommer opp. Men det kommer opp flere andres fb-profiler som kanskje har deler av navnet mitt. Flere som har oppdaget dette? Hvorfor er det sånn?

Anonymkode: aa28e...4e6

Fortsetter under...

Søker du på navnet ditt og bruker gåseøyne (") så får du bare opp treff som inneholder begge og i den rekkefølgen. Merk at om du søker på "Ola Nordmann" får du da ikke treff på "Nordmann, Ole". Det er ikke bare navn man kan søke på slik. Om du leter etter et sitat f.eks. kan du søke på det slik. Da reduserer du treff på enkeltord 

Anonymkode: 3697d...0b8

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Søker du på navnet ditt og bruker gåseøyne (") så får du bare opp treff som inneholder begge og i den rekkefølgen. Merk at om du søker på "Ola Nordmann" får du da ikke treff på "Nordmann, Ole". Det er ikke bare navn man kan søke på slik. Om du leter etter et sitat f.eks. kan du søke på det slik. Da reduserer du treff på enkeltord 

Anonymkode: 3697d...0b8

Takk. Virkelig! Jeg visste ikke det 😅

Anonymkode: aa28e...4e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...