Gå til innhold

"Mamma, jeg ønsker ikke å barbere meg"

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
mamma til adhd gutt<3 skrev (9 minutter siden):

Her gjelder det barbering og det er hva vi diskuterer. Eva 12 år skal ikke måtte føle seg tvunget til å barbere seg og Gerd 42 kan velge å barbere seg selv om hun ikke ønsker at Eva barberer seg fordi hun føler hun må.

Ja, og Eva 12 år får beskjed av både en eldre ukjent gutt og broren sin. Samt at moren selv kanskje barberer seg. Da vil hun nok trekke konklusjonen at for å få kjæreste må hun gjøre det. Så muligens føler hun nok at hun må. 

Fortsetter under...

Jeg synes dere har gjort riktig til nå jeg, skal du egentlig gjøre så mye mer? Verden rundt klarer vi ikke fikse, det er vår egen måte å møte den på vi får gjort noe med. 

Anonymkode: 5ed93...4a5

NotNaomi skrev (1 minutt siden):

Ja, og Eva 12 år får beskjed av både en eldre ukjent gutt og broren sin. Samt at moren selv kanskje barberer seg. Da vil hun nok trekke konklusjonen at for å få kjæreste må hun gjøre det. Så muligens føler hun nok at hun må. 

Kanskje og muligens der altså. 

Anonymkode: 9d099...9c2

mamma til adhd gutt<3 skrev (17 minutter siden):

Her gjelder det barbering og det er hva vi diskuterer. Eva 12 år skal ikke måtte føle seg tvunget til å barbere seg og Gerd 42 kan velge å barbere seg selv om hun ikke ønsker at Eva barberer seg fordi hun føler hun må.

Det viktigste Eva på 12 kan lære, er at hun ikke er født i denne verden for å tilfredsstille andres meninger og forventninger. Hverken Gerd på 42 eller Hans på 17. 

Anonymkode: 5ed93...4a5

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg heier på alle tøffe jenter som er trygge på egne valg! Det er ikke alle som ønsker å se ut som puledukker.

Anonymkode: cc818...1bb

Du barberer deg altså ikke under armene? Du vet at flere ministre i Norge går i sommerkjoler, uten hår under armene. Men de er sikkert puledukker, de? 

Anonymkode: 3ad9a...cb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...