Gå til innhold

Jeg skal kjøpe musselmalt og står mellom:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes Bogstad strå er penest å se på. Mer delikat synes jeg. Og liker så godt den malte bølgekanten ytterst, mer elegant enn bare den "stripa" på RC. Men RC er også kjempefint. Du kan uansett ikke velge feil :) 

Anonymkode: 86186...ba3

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes Bogstad strå er penest å se på. Mer delikat synes jeg. Og liker så godt den malte bølgekanten ytterst, mer elegant enn bare den "stripa" på RC. Men RC er også kjempefint. Du kan uansett ikke velge feil :) 

Det er jeg faktisk enig i! (men ikke tenkt på). Heller mot Bogstad, men mest fordi det er norsk.

hi

Anonymkode: 3e4dd...790

Jeg synes det er lite forskjell egentlig, og ingenting som kan forsvare at det danske er så mye dyrere....

Jeg har fra Porsgrunn porselen, og er veldig fornøyd med det. Både fordi det er pent og fordi det produseres i Norge

I fjor sommer var vi en tur på fabrikkutsalget i Porsgrunn og kjøpte noen flere deler 🙂

Anonymkode: 75681...0c5

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Enig i dette!

Annonse

Jeg liker RC best, men det er fordi jeg ikke helt liker bogstad-støpen med det mønsteret, det virker nesten litt tilfeldig - istedet for at man lar dekor og støp spille på lag. Dessuten synes jeg kaffekoppene til RC er hundre ganger finere enn Porsgrunn sine. Men altså, dette er detaljer - begge servisene er fine og klassiske.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har Jäger stråmønster, kaffe og middag. Kjøpt brukt og billig. Ligner veldig altså.

Anonymkode: f1990...762

Nei, det er ikke på langt nær like fint.

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Nei, det er ikke på langt nær like fint.

Hmm....tja, syns det ligner veldig. Er dog ikke favorittserviset mitt, det er Bogstad hvit, det bruker jeg til finservise.

Anonymkode: f1990...762

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...