Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Har hetetokter, forekommer i snitt 4 ganger per dag. Er beliggende kortvarig, men kan plutselig bli veldig varm uten å ha gjort noe. Kan stå å se ut av vinduet feks, normal kroppstemperatur. Så plutselig kjenner jeg at kropstemp stiger veldig. Er over i løpet av et par minutter. Er det mulig ar overgangsalderen banker på døra allerede, eller kan det skyldes andre ting? Jeg blir 37 år i november. Anonymkode: e96c5...551
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Har hørt at noen kan komme tidlig i overgangsalder. Så ikke nødvendigvis umulig at det er det. Anonymkode: 190cc...895
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 Uh oh, ingen mer ruging for din del. Så trist Føler med deg! Anonymkode: 36fd3...11e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Uh oh, ingen mer ruging for din del. Så trist Føler med deg! Anonymkode: 36fd3...11e Ikke trist i det hele tatt for meg, så opp med humøret 😘 Kunne vært foruten hetetokter, men er ferdig med ruging 😂 Anonymkode: e96c5...551
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 Dette må du sjekke opp. Det kan være et symptom på mye annet enn overgangsalder... Anonymkode: 87de5...f35
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette må du sjekke opp. Det kan være et symptom på mye annet enn overgangsalder... Anonymkode: 87de5...f35 Har sagt det til legen men han er umulig å nå gjennom til. Tenkte derfor høre om andre hadde lignende erfaringer før jeg tar en ny tur for å prøve å få åpnet ørene hans 🙄 Anonymkode: e96c5...551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå