Gå til innhold

Hvor gamle er dere? Jeg føler alle er 50+ Her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg laget en tråd for noen måneder siden der jeg spurte hvor mange vi er her inne. Tror ca 30 svarte. Det er jo ikke mange, og reflekteres litt i svarene. Det blir mye likt. 

Anonymkode: d96cc...75b

Men denne tråden har 577 visninger, er det da ca 30 stk som er innom tråden 20 ganger i gjennomsnitt, tenker du? 

Jeg får følelsen av at de fleste er et sted mellom 20 og 40 jeg. Vet ikke hvorfor, men det er inntrykket. Selv er jeg 42. Begynte å henge litt her da jeg ventet første barnet for 14 år siden.

Anonymkode: d940c...1e2

Skikkelig gamlingforum, med andre ord. Det reflekteres egentlig i svar som gjelder sex, familier med mine-dine-våre og lignende temaer. Jeg er selv rett under 40, men er mye mer moderne i tankegangen. 

Anonymkode: c37f6...ab1

Annonse

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Skikkelig gamlingforum, med andre ord. Det reflekteres egentlig i svar som gjelder sex, familier med mine-dine-våre og lignende temaer. Jeg er selv rett under 40, men er mye mer moderne i tankegangen. 

Det er nok noen som er preget av gamledagse holdninger ja, og verden har forandret seg mye på bare 20 år. Det er ofte sånn at det man vokser opp med, forblir det riktige i mange sine hoder. Det gjelder ofte kjønns-debatter, holdninger til oppdragelse og at man vegrer seg for forandringer..

Jeg er ca på din alder, men kjenner også mye eldre som "henger med" i tiden. Dette er et forum hvor mange har vært i årevis, så klart blir det et slags "etablert" miljø, og særlig når det er såpass få brukere her. Men det er ikke sånn at alle er gamledagse her heller. Selv om det er noen tendenser på enkelte områder. 

Endret av NotNaomi
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det er en som har overtatt hele forumet, ja. 

Anonymkode: 7fcb7...7a0

Jeg ser det kommenteres hele tiden. Om den ene som har tatt over. Jeg er visstnok her for lite for jeg skjønner ikke hvem. Gi meg en ledetråd da.

49 år. Vært her i 20 år. Ikke så aktiv 

Anonymkode: c455b...679

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg ser det kommenteres hele tiden. Om den ene som har tatt over. Jeg er visstnok her for lite for jeg skjønner ikke hvem. Gi meg en ledetråd da.

49 år. Vært her i 20 år. Ikke så aktiv 

Jeg har vært her i noen uker og jeg forstår hvem det siktes mot. Flaut at voksne mennesker mobber andre!!! Blir flau!!! 

Anonymkode: a7e10...397

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Noen gammeldagse holdninger er det her ja. Snart kommer alle tråder om at tak og vegger må vaskes. Gamle hekleduker skal strykes og de 7 slag skal bakes. DA blir det for gammelt, til og med for meg på 49.

NotNaomi skrev (6 timer siden):

Det er nok noen som er preget av gamledagse holdninger ja, og verden har forandret seg mye på bare 20 år. Det er ofte sånn at det man vokser opp med, forblir det riktige i mange sine hoder. Det gjelder ofte kjønns-debatter, holdninger til oppdragelse og at man vegrer seg for forandringer..

Jeg er ca på din alder, men kjenner også mye eldre som "henger med" i tiden. Dette er et forum hvor mange har vært i årevis, så klart blir det et slags "etablert" miljø, og særlig når det er såpass få brukere her. Men det er ikke sånn at alle er gamledagse her heller. Selv om det er noen tendenser på enkelte områder. 

Hei Ts her! Du skriver så mye fornuftig. Masse gode synsvinkler om det ene og det andre. Ville bare si det🤞

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Noen gammeldagse holdninger er det her ja. Snart kommer alle tråder om at tak og vegger må vaskes. Gamle hekleduker skal strykes og de 7 slag skal bakes. DA blir det for gammelt, til og med for meg på 49.

Jepp! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...