Gå til innhold

Hvor gamle er dere? Jeg føler alle er 50+ Her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

46, vært her i nesten 16 år. Hadde et par års pause for noen år siden, men så seilte jeg inn her igjen etter et googlesøk etter noe. 

Anonymkode: 8b7c4...9eb

Koselig 🥰

Anonymkode: ccef2...aea

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hva har det med saken å gjøre at du blir tatt for å være yngre? Bare for å få sagt det, liksom 😅

Jeg er 51, og ser ut som jeg er 51😅men er ung til sinns, da. 

Anonymkode: 613d0...f44

Haha, det var jo en helt irrasjonell kommentar, enig i det! Det kom opp som tema i går, derfor glapp det ut av meg. Det har jo ingen betydning uansett, på et anonymt forum

Anonymkode: 57bb0...32c

Annonse

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det var veldig mye mer liv her før, mange gravide, termingrupper, fødselshistorier osv.

Nå har jeg inntrykk av at vi er mange som fremdeles er her og underholder oss selv litt med det, selv om unga har blitt store. Ikke så mange nye liksom?

Anonymkode: 925ad...208

Jeg laget en tråd for noen måneder siden der jeg spurte hvor mange vi er her inne. Tror ca 30 svarte. Det er jo ikke mange, og reflekteres litt i svarene. Det blir mye likt. 

Anonymkode: d96cc...75b

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg laget en tråd for noen måneder siden der jeg spurte hvor mange vi er her inne. Tror ca 30 svarte. Det er jo ikke mange, og reflekteres litt i svarene. Det blir mye likt. 

Det er langt flere enn 30 her, det ble vel motbevist den gangen du lagde tråden, men du har ikke lagt fra deg teorien enda: 

Anonymkode: 38c76...8a4

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er langt flere enn 30 her, det ble vel motbevist den gangen du lagde tråden, men du har ikke lagt fra deg teorien enda: 

Anonymkode: 38c76...8a4

«…men du har ikke lagt fra deg teorien enda?» Hva mener du med det? Til sammen ble det vel drøye 60 som svarte i den tråden, men tatt i betrakting av at noen sikkert svarte både med nick og anonym, så tror jeg nok vi er nede i 30-40 stk likevel. Det er iallfall ikke særlig mange fler som aktivt bruker forumet, det reflekteres i svarene. 

43 år, har vært her inn fra jeg ble gravid med eldste i 2000. Satt på datarommet ved universitetet, for det var der jeg hadde Internett. Begynner å bli ei stund siden nå😅👍

Anonymkode: 36ba7...883

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

«…men du har ikke lagt fra deg teorien enda?» Hva mener du med det? Til sammen ble det vel drøye 60 som svarte i den tråden, men tatt i betrakting av at noen sikkert svarte både med nick og anonym, så tror jeg nok vi er nede i 30-40 stk likevel. Det er iallfall ikke særlig mange fler som aktivt bruker forumet, det reflekteres i svarene. 

Du kan tro i den ene handa og drite i den andre og se hvor du får mest.

Anonymkode: 45c9b...d8a

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Rett over 40. Vært her i ca. 16 år. Orker snart ikke mer pga. en viss bruker.

Anonymkode: b9e32...3d4

Det er en som har overtatt hele forumet, ja. 

Anonymkode: 7fcb7...7a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...