Gå til innhold

Hva gjør dere på i kveld da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Har sett Matilda med mann, sønn og hans overnattingsbesøk. Nå er vi trøtte og mette av smågodt - og mor har fått seg et glass vin. Deilig lørdag. 

Hva gjør du i kveld da?

Anonymkode: 8e9c3...fdd

Kjeder meg alene og ser Skal vi danse: 

Anonymkode: 72bee...ea5

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det heter ikke «gjør på». Hva gjør dere i kveld, heter det.

Anonymkode: f6886...8f7

Hva er det med folk som deg? Vi skjønner i hvert fall at du har en kjip kveld 🙄

Strikker og ser tv, men vaska litt klær, bretts, sortert litt skruer og fått de i boden osv innimellom. Dattra stakk til veninna ista. 
En deilig og rolig kveld der jeg kan suse akkurat som jeg vil, har akkurat kost meg med kaffe og bailys også. Litt overrasket at den ikke var blitt dårlig siden sist jeg tok en skvett av flaska… 

Anonymkode: 65828...b81

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det heter ikke «gjør på». Hva gjør dere i kveld, heter det.

Så på er galt å ha med her da? Alltid brukt det. Skriver nok ikke feilfritt jeg. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Så på er galt å ha med her da? Alltid brukt det. Skriver nok ikke feilfritt jeg. 

Her jeg kommer fra sier man "hva gjør du på". Helt normalt. Skjønner ikke hvorfor folk skal rette på sånt, man snakker jo forskjellig på forskjellige steder i landet?

Anonymkode: 53063...783

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hva er galt med å skrive «what are you doing on»?

Preposisjonen «på» har ikke noe i setningen å gjøre. Ingen ville vel sagt «hva liker du på».

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Her jeg kommer fra sier man "hva gjør du på". Helt normalt. Skjønner ikke hvorfor folk skal rette på sånt, man snakker jo forskjellig på forskjellige steder i landet?

Anonymkode: 53063...783

Snakker dere bokmål der du kommer fra? Nei? Bokmål er et skriftspråk, man skriver ikke som man snakker. 

Anonymkode: 3ab77...2d8

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva er galt med å skrive «what are you doing on»?

Preposisjonen «på» har ikke noe i setningen å gjøre. Ingen ville vel sagt «hva liker du på».

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Snakker dere bokmål der du kommer fra? Nei? Bokmål er et skriftspråk, man skriver ikke som man snakker. 

Anonymkode: 3ab77...2d8

Dere har jo rett, men ærlig talt! Er det virkelig noe å gnage på over flere innlegg? Dere er jo ti ganger mer irriterende enn hi sin lille skrivefeil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...