Gå til innhold

Hvor ser du deg selv om 5 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan svare selv og. Tror jeg fortsatt er singel, kanskje måtte selge leiligheten min så leier, dårligere økonomi enn jeg har nå,  mistet foreldre, og ikke flere venner enn nå, fortsatt ikke kunne reise. 

Anonymkode: ac7aa...0fe

Annonse

Eldste vil ha flyttet ut.
Dersom jeg klarer å fortsette karrieren min i samme tempo som jeg har gjort de siste årene vil jeg nærme meg en million i årslønn.
Svigermor vil være borte så vil vil ha en hytte ved sjøen vi vil være i gang med å pusse opp.
Min mor vil antagelig heller ikke være mer.
På grunn av arv vil vi nærme oss gjeldfrie. 

Anonymkode: 14235...f1f

Da har nok de to eldste på 16 og 18 flyttet hjemmefra, yngste er 13 nå så hun bor nok hjemme enda.

Kanskje ferdig med hagen, forhåpentligvis litt slankere.

Ellers samme mann, samme kropp og helse (er ufør) og ganske like tilstander.

Gleder meg til å bli bestemor, men det skjer nok ikke på 5 år. Håper ungene tar seg tid til å oppleve litt før de stifter familie, så ingen hast med det.

Anonymkode: 665ce...985

Annonse

Håper jo at jeg er tilbake i jobb da,helst i barnehage. Er på 2.året med AAP nå pga store smerter i nakken så jeg knapt sover,å ingenting som hjelper. Sliter også med angst som dessverre styrer livet mitt ganske mye. Men håper at nå når jeg øker dosen antidepressiv så blir kanskje angsten mindre . Det er selvsagt med råd fra legen min.

Håper jeg om 5 år forsatt er sammen med kjæresten min tviler dessverre på det. Det fungerer veldig bra når vi ikke bor sammen,men kjæresten vil vi skal flytte sammen neste sommer når vi har vært sammen i 3 år.

Anonymkode: a3290...f74

Da har jeg ett år igjen av spareplanen min, jeg står i garasjen og pusser opp min lille van som skal ta meg på oppdagelser rundtomkring på ubestemt tid 😃 Jeg har kjøpt en tomt hvor vi skal bygge ett mikrohus og gjør nåværende hus klart for salg. 

Anonymkode: 415a8...f7e

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg kan svare selv og. Tror jeg fortsatt er singel, kanskje måtte selge leiligheten min så leier, dårligere økonomi enn jeg har nå,  mistet foreldre, og ikke flere venner enn nå, fortsatt ikke kunne reise. 

Men hva gjør du for å motbevise disse spådommene? Sitter du bare med hendene i fanget og venter på bedre tider? Hva gjør du for å få bedre økonomi, flere venner og å kunne reise på tur? 

Anonymkode: 9acb7...ce8

Da har vi forhåpentligvis solgt huset, og har pusset opp det vi vil i leiligheten. Alle ungene har nok forlatt redet. Forhåpentligvis er økonomien helt OK, som gjør at vi kan spare opp litt å få reist for.

Anonymkode: 563cb...998

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Men hva gjør du for å motbevise disse spådommene? Sitter du bare med hendene i fanget og venter på bedre tider? Hva gjør du for å få bedre økonomi, flere venner og å kunne reise på tur? 

Anonymkode: 9acb7...ce8

Jeg prøver å gjøre noen tiltak, men så langt ikke gått så bra. Svart maler gjerne, men håper det ikke stemmer. Lov å håpe.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...