Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Drept! Sånn helt på ekte. Vår far misbrukte mine to søstre, det kom frem etter han var død. Dersom han hadde levd hadde jeg drept ham tror jeg. Jeg hadde laget livet hans så jævlig at han hadde begått selvmord! Folk blir overrasket når jeg sier det, men jeg er dønn seriøs! Sjuk sjuk mann. Som i tillegg jobbet i barnevernet. Det er flaks for han at han allerede er død. Anonymkode: f3cd7...556
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Ingen hadde takket deg. Det ville kun vært gjort i din egen affeksjon. Kun for din egen egoisme mens du ville trodd du gjør det for andre Anonymkode: 9ad42...525
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 Nå gjelder ikke dette helt det samme. Men så på en dokumentar, en kvinne som har blitt utsatt for grov vold av samboeren sin over tid, hun klarer å anmelde og gå fra han, og han havner i fengsel, men slipper jo fri, da drar han rett hjem til henne og utsetter henne for så grov vold, at hun aldri kan få barn, og vet ikke om hun kan ha et normalt sex liv. Mannen havner i fengsel igjen. Nå har jeg en voksen datter, og tenkte at hadde dette vært min datter, så hadde jeg drept denne mannen da han kom ut av fengsel igjen. For han skulle aldri fått plage min datter igjen. Anonymkode: 49b8f...351
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Nå gjelder ikke dette helt det samme. Men så på en dokumentar, en kvinne som har blitt utsatt for grov vold av samboeren sin over tid, hun klarer å anmelde og gå fra han, og han havner i fengsel, men slipper jo fri, da drar han rett hjem til henne og utsetter henne for så grov vold, at hun aldri kan få barn, og vet ikke om hun kan ha et normalt sex liv. Mannen havner i fengsel igjen. Nå har jeg en voksen datter, og tenkte at hadde dette vært min datter, så hadde jeg drept denne mannen da han kom ut av fengsel igjen. For han skulle aldri fått plage min datter igjen. Anonymkode: 49b8f...351 Tror jeg har sett samme dokumentar. Det er altfor dårlig rettssikkerhet for ofre for vold og misbruk. De får en latterlig liten straff og er ute i samfunnet igjen. Tilbake sitter ofrene, skadet for livet. De burde vært kjemisk kastrert og gått med gps.. Snillismen har gått for langt! Innfør tvang og la overgriperne ta straffen, ikke ofrene. Anonymkode: f3cd7...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå