Gå til innhold

Noen som har vært på Disney on ice i Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Åja! Dere bør dra på det ❤ det er en stor og uforglemmelig opplevelse! Nå er jeg helt oppslukt av isdans da, så kostymene og dansen tilsammen er heelt fantastisk! 

Vi overnattet ikke, så kan dessverre ikke tipse om hotell, annet enn at Thon Hotell er vel nærmest. 

Gi tantebarnet ditt den opplevelsen! 😊

NotNaomi skrev (16 minutter siden):

Åja! Dere bør dra på det ❤ det er en stor og uforglemmelig opplevelse! Nå er jeg helt oppslukt av isdans da, så kostymene og dansen tilsammen er heelt fantastisk! 

Vi overnattet ikke, så kan dessverre ikke tipse om hotell, annet enn at Thon Hotell er vel nærmest. 

Gi tantebarnet ditt den opplevelsen! 😊

Ja jeg gir de den opplevelsen i julegave men trenger som sagt litt tips om plasseringer😊  vil ha max uttelling når vi først reiser fra Trøndelag😅

Var der et par ganger da ungene var små, og de elsket det. Er det fortsatt i Spektrum? Da ville jeg forsøkt å få billetter så nærme som mulig. Det er ganske bratt oppover i seteradene, og øverst sitter man ganske så langt unna. 

Ville nok bare bodd på Plaza. Det gjør vi hver gang vi er på sene show/konserter i Spektrum. Ikke verdens mest fancy hotell, men digg å bare gå rett over veien. 

Gjest NotNaomi
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge skrev (2 minutter siden):

Ja jeg gir de den opplevelsen i julegave men trenger som sagt litt tips om plasseringer😊  vil ha max uttelling når vi først reiser fra Trøndelag😅

Å. Så fint å ta henne med på det helt derfra. Vi satt på 3. Og 4. rad tror jeg.. litt usikker nå, men fikk god utsikt. Jeg vet ikke helt. Første eller øverste er vel best antar jeg? 

Annonse

Fremste felt er ganske flatt, så får du ikke på de par første radene foretrekker jeg langt fremme på feltet bak - som er bratt. Utover det enig med de som sier så nær som mulig.

Anonymkode: 8b869...347

Jeg har vært der en eller to ganger, ungene mange. Vi startet med å gi dette i gave til mine unger som har bursdag i samme mnd. De syns det var kjempe gøy, men så fikk min søster gratisbilletter så hu tok med mine og hennes barn i mange år. Jeg har jenter, hun har gutter og alle syns det var like gøy. Jeg blir ikke overrasket om alle ungene drar sammen engang igjen, men da uten noen voksne. Nå er mine myndige begge to neste år, tantebarna er på rekke og rad under dette. 

Jeg har bare sitti på rad fire eller noe slikt, og det var i grenseland. Jeg er lav og ungene var enda lavere så de så mye hoder forran seg. Så selv om vi satt nære, kunne det faktisk vært mer praktisk lengre bak. De nederste radene er ikke så bratte, dermed kan det fort bli ett hode en ser i. 

Anonymkode: 8d869...f63

Vi synes plassene på høyre side av scenen er best da det er færre rader og brattere nederst. Da kan man sitte nærme, men likevel se bra. På de andre siden er det flere rader og flatere nederst. Var i alle fall slik sist vi var (men er lenge siden så det kan ha forandret seg).

Anonymkode: 31b8d...60b

The hub eller Plaza. 

Ellers opplevde jeg showet som en stor nedtur. Holdt på å klikke av merch overalt, blinkende lys og svinedyrt popkorn. Helt hinsides, har aldri vært så flau over i-lands forbruk som jeg var der. Det kan være lurt å gjøre seg opp en mening om du vil svi av kroner på det før du er der, for du passerer det hundreogørten ganger både på vei inn og ut, samt veldig forstyrrende for showet når halvpartene av ungene sitter å snurrer på den blinkedriten konstant. 

Anonymkode: 3ef78...745

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...