Gå til innhold

Hvordan ble dere fridd til, eller hvis du fridde selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skjedde det?  

Anonymkode: 37b87...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte hus og ble enige om at giftemål var mer praktisk enn samboerkontrakt og testamente. Det å være hverandres nærmeste pårørende og gift før vi fikk barn en romantisk bonus. 

Så vi ble enige om å gifte oss. Ingen fridde.

Anonymkode: 62b50...282

Skrevet

Noen som har sett for mange dårlige filmer?

Anonymkode: 6f451...a12

Skrevet

Ingen av oss fridde, vi ble bare enige om at det var en god idé, ikke minst økonomisk sett.

Anonymkode: 92433...8d0

Skrevet

Ingen av oss. Og takk for det. Vi var enige veldig fort at vi skulle gifte oss en gang i framtida dersom vi fant ut at vi var "de rette" for oss. Jeg var nemlig ikke interessert i å starte et forhold til en som absolutt ikke ville gifte seg. Etter hvert bestemte vi oss for at det skulle bli oss, bestilte vi ringer og bestemte dato for å forlove oss. Det var veldig romantisk og koselig. Faktisk nesten bedre enn da vi giftet oss. 

Anonymkode: 68fe7...b00

Skrevet

Jeg ble fridd til. Veldig lite stæsj og staffasje. Han bare spurte en morgen vi lå i senga om vi skulle gifte oss til sommeren.

Skrevet
Himmel og hav skrev (4 minutter siden):

Jeg ble fridd til. Veldig lite stæsj og staffasje. Han bare spurte en morgen vi lå i senga om vi skulle gifte oss til sommeren.

Det så veldig romantisk ut 😊 trenger ikke stæsj og staffasje, men dette så bare så koselig ut.

Anonymkode: 37b87...4b8

Skrevet

Ble fridd til på ferie med barna som tilskuere. Ble tatt på senga, for han skulle aldri gifte seg

Anonymkode: a10a1...0e0

Skrevet

Det var vel begge som gjorde til hverandre gjennom årenes løp. Mer eller mindre alvorlig helt til vi stod utenfor en gullsmed en lørdag formiddag og han sa; nå gjør vi det på ordentlig! Vil du gifte deg med meg? Vi fant ringer i den butikken der og da og giftet oss året etterpå. 

Skrevet

Han halvveis lå over meg i sofaen da han spurte. Vi fortalte ingen at vi hadde forlovet oss. Giftet oss uten at noen viste det to mnd. senere. 

Anonymkode: 64377...c0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...