Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Hvordan skjedde det? Anonymkode: 37b87...4b8
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Vi kjøpte hus og ble enige om at giftemål var mer praktisk enn samboerkontrakt og testamente. Det å være hverandres nærmeste pårørende og gift før vi fikk barn en romantisk bonus. Så vi ble enige om å gifte oss. Ingen fridde. Anonymkode: 62b50...282
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Noen som har sett for mange dårlige filmer? Anonymkode: 6f451...a12
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Ingen av oss fridde, vi ble bare enige om at det var en god idé, ikke minst økonomisk sett. Anonymkode: 92433...8d0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Ingen av oss. Og takk for det. Vi var enige veldig fort at vi skulle gifte oss en gang i framtida dersom vi fant ut at vi var "de rette" for oss. Jeg var nemlig ikke interessert i å starte et forhold til en som absolutt ikke ville gifte seg. Etter hvert bestemte vi oss for at det skulle bli oss, bestilte vi ringer og bestemte dato for å forlove oss. Det var veldig romantisk og koselig. Faktisk nesten bedre enn da vi giftet oss. Anonymkode: 68fe7...b00
Himmel og hav Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg ble fridd til. Veldig lite stæsj og staffasje. Han bare spurte en morgen vi lå i senga om vi skulle gifte oss til sommeren.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 Himmel og hav skrev (4 minutter siden): Jeg ble fridd til. Veldig lite stæsj og staffasje. Han bare spurte en morgen vi lå i senga om vi skulle gifte oss til sommeren. Det så veldig romantisk ut 😊 trenger ikke stæsj og staffasje, men dette så bare så koselig ut. Anonymkode: 37b87...4b8
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #8 Skrevet 8. oktober 2022 Ble fridd til på ferie med barna som tilskuere. Ble tatt på senga, for han skulle aldri gifte seg Anonymkode: a10a1...0e0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. oktober 2022 #9 Skrevet 8. oktober 2022 Det var vel begge som gjorde til hverandre gjennom årenes løp. Mer eller mindre alvorlig helt til vi stod utenfor en gullsmed en lørdag formiddag og han sa; nå gjør vi det på ordentlig! Vil du gifte deg med meg? Vi fant ringer i den butikken der og da og giftet oss året etterpå.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #10 Skrevet 8. oktober 2022 Han halvveis lå over meg i sofaen da han spurte. Vi fortalte ingen at vi hadde forlovet oss. Giftet oss uten at noen viste det to mnd. senere. Anonymkode: 64377...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå