Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg fikk en gaveeske med flere forskjellige kremer og body scrubb. Har aldri brukt body scrubb før, skal den brukes før eller etter at man vasker seg når du er i dusjen? Anonymkode: 426b2...4f1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg fikk en gaveeske med flere forskjellige kremer og body scrubb. Har aldri brukt body scrubb før, skal den brukes før eller etter at man vasker seg når du er i dusjen? Anonymkode: 426b2...4f1 Jeg går inn i dusjen, skrubber før jeg slår på vannet, og vasker skrubben (og død hud) av når jeg vasker meg. Smører meg med krem etter dusj. Anonymkode: 978e2...4e2
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg går inn i dusjen, skrubber før jeg slår på vannet, og vasker skrubben (og død hud) av når jeg vasker meg. Smører meg med krem etter dusj. Anonymkode: 978e2...4e2 Tusen takk HI Anonymkode: 426b2...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå