Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Hvor normalt er det? Har ikke lyst til annet en. Jobb, lage mat og se serie alene. Anonymkode: 67718...b78
Gjest NotNaomi Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvor normalt er det? Har ikke lyst til annet en. Jobb, lage mat og se serie alene. Anonymkode: 67718...b78 Trekke deg vekk fra hva? Sosialt liv? Det kommer vel litt an på. Noe sosialt må man ha for å fungere optimalt. Men du har jo jobben og kollegaer regner jeg med?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 NotNaomi skrev (8 minutter siden): Trekke deg vekk fra hva? Sosialt liv? Det kommer vel litt an på. Noe sosialt må man ha for å fungere optimalt. Men du har jo jobben og kollegaer regner jeg med? Det sosiale ja. Har jobb og har det sosialt med kunder der. Anonymkode: 67718...b78
Gjest NotNaomi Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det sosiale ja. Har jobb og har det sosialt med kunder der. Anonymkode: 67718...b78 Men hvorfor vil du trekke deg vekk? Er du sliten? Føler du ikke behov for mer sosial kontakt? Plager det deg?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2022 #5 Skrevet 7. oktober 2022 NotNaomi skrev (8 minutter siden): Men hvorfor vil du trekke deg vekk? Er du sliten? Føler du ikke behov for mer sosial kontakt? Plager det deg? For tiden orker jeg ikke å være sosial. Hvorfor er jeg litt usikker på. Mørketiden? Anonymkode: 67718...b78
Gjest NotNaomi Skrevet 7. oktober 2022 #6 Skrevet 7. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): For tiden orker jeg ikke å være sosial. Hvorfor er jeg litt usikker på. Mørketiden? Anonymkode: 67718...b78 Men det er helt greit. Så lenge du trives med det. Jeg har inntrykk av at mange nordmenn blir slitne av alt sosialt etter sommeren.Da har de brukt opp kvota på sosialt samvær. Det er jo ganske vanlig? Bekymrer det deg ikke, så ta det med ro.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2022 #7 Skrevet 7. oktober 2022 Veldig vanlig og helt naturlig (ikke minst ok) om du er introvert🙂 Anonymkode: 8e83e...21c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2022 #8 Skrevet 7. oktober 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): For tiden orker jeg ikke å være sosial. Hvorfor er jeg litt usikker på. Mørketiden? Anonymkode: 67718...b78 Har du stort sett alltid vært sosial og foretrukket å ha folk rundt deg? For så plutselig trekke deg tilbake? Enten man er introvert eller ekstrovert så er det normalt å ville være for seg selv i perioder man er litt nedfor eller sliten. Det er det såfall bare du som vet. Selv har jeg vært slik du beskriver siden 20-årene. Var ute med venner et par ganger i måneden, men da mest fordi jeg følte jeg måtte😅 Helt utrolig jeg fant meg en samboer til slutt😆 Nå løser vi det slik at jeg får alenetid i helgene ved å sitte oppe lenge og han står opp med barna. Jeg legger dem. Vi er heller ikke oppi hverandre 24/7 sånn ellers heller. Anonymkode: 8e83e...21c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2022 #9 Skrevet 7. oktober 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Har du stort sett alltid vært sosial og foretrukket å ha folk rundt deg? For så plutselig trekke deg tilbake? Enten man er introvert eller ekstrovert så er det normalt å ville være for seg selv i perioder man er litt nedfor eller sliten. Det er det såfall bare du som vet. Selv har jeg vært slik du beskriver siden 20-årene. Var ute med venner et par ganger i måneden, men da mest fordi jeg følte jeg måtte😅 Helt utrolig jeg fant meg en samboer til slutt😆 Nå løser vi det slik at jeg får alenetid i helgene ved å sitte oppe lenge og han står opp med barna. Jeg legger dem. Vi er heller ikke oppi hverandre 24/7 sånn ellers heller. Anonymkode: 8e83e...21c Pleier egentlig å like folk rundt meg. Er sliten for tiden. Så godt dere har løst det på en sånn fin måte med alenetid 😊 Anonymkode: 67718...b78
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2022 #10 Skrevet 7. oktober 2022 NotNaomi skrev (35 minutter siden): Men det er helt greit. Så lenge du trives med det. Jeg har inntrykk av at mange nordmenn blir slitne av alt sosialt etter sommeren.Da har de brukt opp kvota på sosialt samvær. Det er jo ganske vanlig? Bekymrer det deg ikke, så ta det med ro. Kan merke jeg går litt mer i hi om vinteren. Får se hvordan det blir videre fremover. Anonymkode: 67718...b78
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2022 #11 Skrevet 7. oktober 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Veldig vanlig og helt naturlig (ikke minst ok) om du er introvert🙂 Anonymkode: 8e83e...21c Godt å høre 😊 Anonymkode: 67718...b78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå