Gå til innhold

Hvor lenge har du mottatt behandling på DPS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er din diagnose? 

Anonymkode: a241d...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er DPS?

Anonymkode: 42544...ab9

Skrevet

På DPS går det litt på rullebånd får jeg inntrykk av. Jeg fikk ca 3 måneder og gikk i behandling for angst. Hoppet av fordi jeg ikke fikset opplegget. Det skulle gå så fort unna. Følte psykologen var klar for neste mann før hun var ferdig med meg.

Anonymkode: 2b538...736

Skrevet

Jeg skal begynne neste mnd! Mistenker personlighetsforstyrrelse.

Anonymkode: b5b2c...854

Skrevet

Har en kollega som er på 2.året med ukentlig oppfølging. Har noen venninner som gikk 2-3 mnd, samme gjorde jeg. 

Anonymkode: edcb0...869

Skrevet

Sommer 2018-sommer 2021. PTSD kompleks type. Må sikkert i behandling en gang til eller fler. De dårlige periodene er nok ikke borte

Anonymkode: 6f5dd...702

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hva er DPS?

Anonymkode: 42544...ab9

Det er distrikts psykiatrisk senter

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Sommer 2018-sommer 2021. PTSD kompleks type. Må sikkert i behandling en gang til eller fler. De dårlige periodene er nok ikke borte

Da kjente du deg ferdig behandlet for da? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har en kollega som er på 2.året med ukentlig oppfølging. Har noen venninner som gikk 2-3 mnd, samme gjorde jeg. 

Da kjente du deg ferdig behandlet?

Skrevet

Da jeg startet på DPS var jeg suicidal, deprimert, spiseforstyrrelse og kompleks PTSD. Gikk på DPS i 1,5 år, men følte vel ikke det hjalp veldig mye, hjelp nok litt. Nå var det en hendelse, sammen med alt for mye som foregikk i livet mitt, som gjorde at jeg ble suicidal. Og da jeg var feridig på DPS, så var alt kaoset i livet roet seg. Og hendelsen var det da 1,5 år siden. Så jeg var jo ikke suicidal mer. Men det var jo på grunn av ting i livet mitt, ikke på grunn av DPS. Spiseforstyrrelsen fikk jeg beskjed om at den får jeg ikke hjelp med, fordi jeg har hatt den i så mange år, og jeg er hverken farlig undervektig eller farlig overvektig. Fikk litt traume behandling, men følte ikke det hjalp så mye. Og at vi sto på stedet hvil ganske mye. Jeg og hadde det jo verre i den perioden, hvor man hele tiden må gå igjennom traumer. Så for meg ble det en lettelse å slutte.

Jeg har og siste året gått i TOO behandling, og føler vel nesten det har hjulpet mer. Fordi man får på en måte kontrollen tilbake.

Jeg mediterer en del, gjør yoga og qi gong, føler og dette hjelper en del.

Så jeg er ikke suicidal i dag, er veldig mildt deprimert, og min komplekse PTSD er litt mildere, jeg har fortsatt spiseforstyrrelse. 

Men DPS er ikke hovedgrunnen til at jeg er bedre. Og skulle ønske jeg kunne fått hjelp med spiseforstyrrelsen min. 

Anonymkode: c4dc9...577

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da kjente du deg ferdig behandlet?

Nei. Dps her er ikke god nok på det jeg sliter med. Jeg er mye bedre, for all del, men jeg passer nok ikke inn i malen 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Da kjente du deg ferdig behandlet for da? 

Jeg- nei

Psykokogen - ja

Skrevet

Dps har ikke evige ressurser selv om du trenger det. Venninne gikk to år, mye bedre men ikke ferdig, men det var det hun kunne få. Ptsd.

Anonymkode: ad4db...1dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...