Gå til innhold

Kan en 16 (snart 17) åring og en 19 åring være alene hjemme en helg i blant?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Selvsagt skal du gi ungdommene verktøy til å ta gode valg og ta vare på seg selv. Å nekte dem å dra på fest uten mamma er ikke et bra tiltak i så måte. 

Anonymkode: 83f5d...c15

Det er bra om ungdommer lærer seg å ikke voldta ja. Men vi kan aldri lære ungdom å ikke bli voldtatt. De eneste som er skyld i voldtekt er de som voldtar.

Nå har jeg bevist det du mente ikke kunne bevises. Du sa du skulle gi deg, men gjør det likevel ikke. Nå vil jeg se bevisene dine for at:

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Så hvis mamma og pappa passer på under en fest så møter barna voksenlivet med et brak? Åja? Kilde?

Anonymkode: 7f425...819

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Ja, da blir det alkohol og hjemme-alene-fest...

Hvis det står så dårlig til med ungdommene dine må du ta deg sammen som mor. 

Anonymkode: e74b3...c76

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Det er bra om ungdommer lærer seg å ikke voldta ja. Men vi kan aldri lære ungdom å ikke bli voldtatt. De eneste som er skyld i voldtekt er de som voldtar.

Nå har jeg bevist det du mente ikke kunne bevises. Du sa du skulle gi deg, men gjør det likevel ikke. Nå vil jeg se bevisene dine for at:

Du påstår at det er ille at ungdommer fester. Linkene dine beviser ikke at du har rett. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du påstår at det er ille at ungdommer fester. Linkene dine beviser ikke at du har rett. 

Nei, der kom stråmannen din igjen. Det er alt du har å komme med, personangrep og stråmenn.

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Nei, der kom stråmannen din igjen. Det er alt du har å komme med, personangrep og stråmenn.

Men i alle dager. At du får svar du ikke liker/kan svare på betyr ikke at de er stråmenn.

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Men i alle dager. At du får svar du ikke liker/kan svare på betyr ikke at de er stråmenn.

Nettopp. Det er ikke derfor det er stråmannsargumentasjon. Det er stråmannsargumentasjon fordi en tillegger noen argumenter de ikke har kommet med.

Gi deg nå. Du har ikke noen argumenter. Du går bare på person.

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nettopp. Det er ikke derfor det er stråmannsargumentasjon. Det er stråmannsargumentasjon fordi en tillegger noen argumenter de ikke har kommet med.

Gi deg nå. Du har ikke noen argumenter. Du går bare på person.

Jeg tror sannelig at du tror på dette selv. Jaja, da er det ikke mer å si. 

On 10/7/2022 at 5:33 PM, Anonym bruker said:

De er ansvarsfulle og vi er ikke bekymret for vill festing og sånt, de er mer typen som ber noen venninner på film og pizza.

Anonymkode: 4fdea...f38

helt greit :)

Anonymkode: 62814...b06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...