Gå til innhold

Hele kaffebønner,- hvilke er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Jeg drikker som regel espresso/ristretto og melk-varianter som cappuccino og iskaffe. Mannen og de fleste gjester drikker vanlig, svart kaffe. 
Hvilke hele kaffebønner, fra vanlig matbutikk eller nettbutikk, synes du er best? Gjerne som gir godt resultat til alle typer kaffe, siden maskinen er integrert, og fylles med en halvkilo om gangen😆🤞🏻

Anonymkode: c5ba4...b6b

Fortsetter under...

Jeg lander stort sett på evergood. Nå har jeg ikke prøvd all verdens andre varianter. Tilgangen er dårlig, og det enkleste er derfor å kjøpe på lokalbutikken. Sist kjøpte jeg Friele,  men da synes jeg kaffen smakte gammel og bitter😬 Tar gjerne imot andres tips👍🏻

Tusen takk for svar. Jeg har forsøkt slow roast varianten til Friele, og synes ikke den var fantastisk. Evergood har jeg ikke testet. 
Men jeg prøver meg på vanlig Friele frokostkaffe (svart eller rød pose?) og Evergood neste gang. 
Hvis dere har flere tips er jeg takknemlig for det😊

Annonse

Jeg liker best Evergood av de vanlige i butikk, men syns at Friele er god også. Den Friele-kaffen jeg liker best er slow roast-varianten, da, så det er ikke sikkert vi har helt samme smak. Den svarte posen er mørkere brent og passer kanskje bra hvis du vil ha en som passer til espresso også?

Annonse

Den perfekte mor, påan igjen skrev (3 timer siden):

Hvor kjøper man den lilla?

Takk for svar alle sammen. Nå har jeg nok til flere mnd med testing☺️
Jeg fant flere Löfgrens på nett på Europris, men ikke den som heter Lila, mulig de har den i butikk likevel? Hvis ikke, hvor kjøper dere den?

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for svar alle sammen. Nå har jeg nok til flere mnd med testing☺️
Jeg fant flere Löfgrens på nett på Europris, men ikke den som heter Lila, mulig de har den i butikk likevel? Hvis ikke, hvor kjøper dere den?

Mener de har den i butikk, men hvis ikke så test ut de andre. Jeg bruker som nevnt espresso eller kharisma. Til filterkaffe liker jeg også Fika, den er ikke så mørkbrent. Har ikke testet i kaffemaskin, men godt mulig den også er ypperlig til det.

Anonymkode: e565d...6ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...