Holly Golightly Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Mannen og jeg tenkte å gå ut i kveld. Vi ser etter et sted med avslappet og god atmosfære, og god tapas/fingermat og vin. Tenkte først på Delicatessen eller Champagneria, men i det siste har det kommet så mange andre hyggelige steder. Kjenner du til en skjult perle, eller har du en favoritt for prating, avslapping og hygge? Hvor som helst i byen.
frk Nilsen Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Fant en oversikt https://meravoslo.no/nyheter/vinbar Selv ville jeg tatt turen innom Nektar
ostepop123 Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 Txotx har helt sjukt god baskisk tapas. Og digg vin. Og avslappet, god atmosfære. Et av mine favorittsteder!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 Baramon på Solli, eller Vinoteket i Henrik Ibsens gate Anonymkode: 9d371...946
Kira Skrevet 7. oktober 2022 #5 Skrevet 7. oktober 2022 ostepop123 skrev (1 time siden): Txotx har helt sjukt god baskisk tapas. Og digg vin. Og avslappet, god atmosfære. Et av mine favorittsteder! Takk for tips! Sjekket nettsiden nå, og dit må jeg definitivt i nær fremtid.
Holly Golightly Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2022 Tusen takk for gode tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå