Holly Golightly Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Mannen og jeg tenkte Ă„ gĂ„ ut i kveld. Vi ser etter et sted med avslappet og god atmosfĂŠre, og god tapas/fingermat og vin. Tenkte fĂžrst pĂ„ Delicatessen eller Champagneria, men i det siste har det kommet sĂ„ mange andre hyggelige steder. Kjenner du til en skjult perle, eller har du en favoritt for prating, avslapping og hygge? Hvor som helst i byen.Â
frk Nilsen Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Fant en oversikt https://meravoslo.no/nyheter/vinbar Selv ville jeg tatt turen innom Nektar
ostepop123 Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 Txotx har helt sjukt god baskisk tapas. Og digg vin. Og avslappet, god atmosfÊre. Et av mine favorittsteder!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 Baramon pÄ Solli, eller Vinoteket i Henrik Ibsens gate Anonymkode: 9d371...946
Kira Skrevet 7. oktober 2022 #5 Skrevet 7. oktober 2022 ostepop123 skrev (1 time siden): Txotx har helt sjukt god baskisk tapas. Og digg vin. Og avslappet, god atmosfĂŠre. Et av mine favorittsteder! Takk for tips! Sjekket nettsiden nĂ„, og dit mĂ„ jeg definitivt i nĂŠr fremtid.Â
Holly Golightly Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2022 Tusen takk for gode tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ