Gå til innhold

Synes du det er flaut hvis mannen/kjæresten ser

Anbefalte innlegg

at det er utflod i trusene dine? F.eks hvis han vasker tøy eller hvis en truse ligger på gulvet ved senga. Eller hvis han trekker av deg trusa når dere skal ha sex og det er litt utflod i den? Jeg vet at det er helt normalt og alle kvinner har utflod, men likevel synes jeg det er så flaut at han ser det og prøver alltid å unngå det. 

Anonymkode: 37a29...937

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

at det er utflod i trusene dine? F.eks hvis han vasker tøy eller hvis en truse ligger på gulvet ved senga. Eller hvis han trekker av deg trusa når dere skal ha sex og det er litt utflod i den? Jeg vet at det er helt normalt og alle kvinner har utflod, men likevel synes jeg det er så flaut at han ser det og prøver alltid å unngå det. 

Jeg vrenger ikke trusa så det synes, men om han ser det bryr jeg meg ikke om. 

Anonymkode: e30ce...a83

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det ville jeg ikke brydd meg med. Det er så mange andre ting som er viktigere. Det merker man når man har levd noen år. 

Anonymkode: fedf8...a49

Selvfølgelig mange andre ting som er viktigere, men likevel ønsker jeg ikke at kjæresten skal se utflod i trusa, jeg vil jo gjerne fremstå som delikat.

Annonse

Jeg bryr meg og jeg unngår det. Tenker alltid over å legge trusen i skittentøyskurven så det ikke syntes . Trekker trusen ned på en måte så han ikke  ser det på toalettet. Bruker 5sekunder hver dag på å tenke på dette, men ja jeg bryr meg.

Anonymkode: 0832e...940

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg bryr meg og jeg unngår det. Tenker alltid over å legge trusen i skittentøyskurven så det ikke syntes . Trekker trusen ned på en måte så han ikke  ser det på toalettet. Bruker 5sekunder hver dag på å tenke på dette, men ja jeg bryr meg.

Anonymkode: 0832e...940

Akkurat sånn jeg gjør det. Jeg vet det er naturlig og ingen krise om han ser det, men jeg prøver å ta den av så han ikke ser oppi og bretter den og stikker den nedi skittentøyet. Regner med at han vet at alle damer har utflod, men jeg er jo redd han skal få mindre lyst på meg og ikke ha lyst til å slikke meg hvis han ser det.

Jeg liker det ikke, men stresser ikke med det heller. Eneste er at jeg gjerne bretter trusen litt når jeg legger den til vask, altså bare sånn at det ikke lyser opp liksom når han åpner skittentøyskurven.

Anonymkode: 9e978...cff

Jeg bryr meg i den forstand at jeg gjør en liten innsats for å unngå det. Passer på hvordan det lander i skittentøyskurven og slik. Men om han har vasket klær, så klarer jeg fint å tenke at det er naturlig og at det ikke er noe å skamme seg over. Han har aldri kommentert noe.

Slenger ikke akkurat en brukt truse på i fanget hans, men om han skulle se en brukt truse på badegulvet eller på vaskerommet er meg akkurat likegyldig. 

Han har vel sett meg eller mine etterlateenskaper mye verre enn litt utflod i trusa etter snart 30 år sammen og tre fødsler og omgangssyke og andre greier. Det samme motsatt unntatt fødsler.

Anonymkode: fe857...ff3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...