Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2022 #26 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg liker Madam Secretary (ligger på Viaplay). Tea Leoni som spiller rå dame som får jobben som utenriksminister i USA. Anonymkode: 7848c...0b4
Gjest NotNaomi Skrevet 8. oktober 2022 #27 Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Ser lite serier, men fikk gode tips til filmer her inne og har sett tre av dem. Jeg likte serien " Jeg heter Anne" på Netflix. Veldig rørende og fin, og dyktige skuespillere. Sist sette var "The secrets she keeps" Ikke så veldig stor kvalitetsmessig, men en sykt god hovedrolleinnhaver! Handler om en blogger som blir stalket. Helt grei å se, om ikke akkurat en 6'er på terningen sånn jevnt over. Så om en familie som flytter til Hellas. En enslig mor med flere barn. Elsket persongalleriet og de vakre scenene. Sendt på NRK. Husker ikke tittelen. Skal google opp. ( den heter familien Durrels greske eventyr. Anbefaler sterkt på grunn av alle de fantastiske menneskene i serien! ) Downtown Abbey er fantastisk. Her er alt vil jeg si. Endret 8. oktober 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2022 #28 Skrevet 9. oktober 2022 On 10/8/2022 at 7:27 AM, amandine said: Så fint at du ville dele det! Da føler du deg sikkert…? Ikke vet jeg? Bedre? beklager da , så sur a Anonymkode: 85033...5cf
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. oktober 2022 #29 Skrevet 9. oktober 2022 Outlander, hvis du liker kjekke skotter i kilt 🙈😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå