Gå til innhold

Hvorfor velger dere å ofre nattesøvnen, for å sove med en partner som snorker?

Anbefalte innlegg

Hvorfor i alle dager gjør dere dette? Setter helsa og energi på spill bare for å sove ved siden av mannen. Nattesøvn er helt essensielt for å være frisk, og ha energi til livet og barna. 

Hvorfor skal dere på død og liv sove med en partner som ødelegger dette? 

Man kan fint sove separat, og likevel ha et godt samliv. 

Anonymkode: 7c5d5...9ca

Fortsetter under...

Jeg sovner faktisk av snorkingen hans 😅 Men han snorker ikke så ofte da.

Du vet at det finnes snorkevideoer på Youtube, som skal hjelpe på søvnen😂

Anonymkode: 45960...39f

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor i alle dager gjør dere dette? Setter helsa og energi på spill bare for å sove ved siden av mannen. Nattesøvn er helt essensielt for å være frisk, og ha energi til livet og barna. 

Hvorfor skal dere på død og liv sove med en partner som ødelegger dette? 

Man kan fint sove separat, og likevel ha et godt samliv. 

1. Min snorking plager ikke ham som han sier, for han sovner alltid før meg.

2. Vi har ikke et ekstra soverom i huset. Så valget blir mellom å ha superdupervondt i ryggen av å sove på sofaen eller å sove i veldig komfortabel seng hele natten. 

Anonymkode: 8e7b8...040

Fordi det er såå viktig for han å sove i samme seng. Er han som er den som snorker. Men nå har han kjøpt seg en sånn nesebøyle eller hva det heter å den virker veldig bra! Den virker utrolig bra mot snorkingen :D

Anonymkode: b1cf7...f53

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Fordi det er såå viktig for han å sove i samme seng. Er han som er den som snorker. Men nå har han kjøpt seg en sånn nesebøyle eller hva det heter å den virker veldig bra! Den virker utrolig bra mot snorkingen :D

Anonymkode: b1cf7...f53

Hyggelig mann. Bra han skaffet nesebøylen da. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg sovner faktisk av snorkingen hans 😅 Men han snorker ikke så ofte da.

Du vet at det finnes snorkevideoer på Youtube, som skal hjelpe på søvnen😂

Anonymkode: 45960...39f

Tråden var rettet mot dem som får nattesøvnen ødelagt av snorking. 

Vi har ikke ett ekstra soverom, så da utgår den. Går forsåvidt greit så lenge jeg sovner først og en tur på byen for han blir sofa påfølgende natt. For da blir snorkingen mer intens. 

Men den dagen en av ungene flytter ut, blir rommet mitt 😊

Anonymkode: 45735...465

Tenker du at du sitter med fasit, og at alle blir takknemlige for at du deler av din visdom?😂

Mannen snorker av og til, det gjør jeg også. Da dytter jeg litt i ham så han legger seg over på siden. Han ber meg også snu meg av og til, særlig i pollensesongen, da er jeg mye tett i nesa.  
Og så sover vi godt begge to. Tett inntil hverandre. Småprater, kiler på ryggen, har sex osv både før vi sovner og når vi våkner sammen i helgene. Det er utrolig koselig, og påvirker forholdet vårt positivt. Å sove på hvert vårt rom er uaktuelt. 

Anonymkode: 7c429...8b3

Gratis barnehage i nord og 59 millioner til bevilgninger til satsning på dataspill....hva er det neste

https://www.gamer.no/artikler/oker-stotten-til-dataspill-med-5-millioner/515500

Anonymkode: 4f72b...a4a

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Tenker du at du sitter med fasit, og at alle blir takknemlige for at du deler av din visdom?😂

Mannen snorker av og til, det gjør jeg også. Da dytter jeg litt i ham så han legger seg over på siden. Han ber meg også snu meg av og til, særlig i pollensesongen, da er jeg mye tett i nesa.  
Og så sover vi godt begge to. Tett inntil hverandre. Småprater, kiler på ryggen, har sex osv både før vi sovner og når vi våkner sammen i helgene. Det er utrolig koselig, og påvirker forholdet vårt positivt. Å sove på hvert vårt rom er uaktuelt. 

Da er dette ikke et problem for deg, og du omfattes ikke av innlegget mitt  

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Gratis barnehage i nord og 59 millioner til bevilgninger til satsning på dataspill....hva er det neste

https://www.gamer.no/artikler/oker-stotten-til-dataspill-med-5-millioner/515500

Ups, feil tråd.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Høres egentlig mer ut som DU tror du har fasiten.

Anonymkode: ad739...178

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...