Gå til innhold

Hva skjer på forumet for tiden? Aldri har jeg tidligere opplevd så mange innlegg som blir ryddet av admin.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det heller admin her det har klikket for som er altfor streng på hva som skal fjernes. Det må da være lov å si sin mening om noe uten at det blir fjernet!

Anonymkode: d6b50...817

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det heller admin her det har klikket for som er altfor streng på hva som skal fjernes. Det må da være lov å si sin mening om noe uten at det blir fjernet!

Anonymkode: d6b50...817

Det er fullt lovlig å si det du mener her inne. Så lenge du overholder forumets regler. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden):

Det er fullt lovlig å si det du mener her inne. Så lenge du overholder forumets regler. 

Jeg må si det er ytterst få av innleggene som er moderert, som bryter med reglene...

Anonymkode: 5ba54...af0

Jeg synes det er bra. Det er altfor mange tråder som blir ødelagt av kverulanter og av avsporinger, noe som er trist. Jeg har brukt dette forumet av og på i over 20 år, og det har ikke vært slik tidligere, mer de siste par årene. 

Anonymkode: 1ee62...a2f

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er bra. Det er altfor mange tråder som blir ødelagt av kverulanter og av avsporinger, noe som er trist. Jeg har brukt dette forumet av og på i over 20 år, og det har ikke vært slik tidligere, mer de siste par årene. 

Anonymkode: 1ee62...a2f

Ja, det er skjedd i det siste, det er veldig kjedelig. Jeg gidder nesten aldri opprette tråder lenger pga det.

Anonymkode: d2327...26b

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg må si det er ytterst få av innleggene som er moderert, som bryter med reglene...

Jaha? De som blir moderert er jo fulle av regelbrudd .

Anonymkode: f5ad7...6ee

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det som jeg har rapportert, lange avsporinger og brukerdebatter, har blitt slettet. Avsporing og brukerdebatt bryter med reglene. 

Anonymkode: 0a00e...6d8

Synes ikke det modereres for mye. Heller for lite. 

Jeg unngår en bruker her. Men hun oppretter jo også anonyme. På kvinneguiden også, tror jeg.  Så mange hypotetiske og rare problemstillinger overalt. Ser det var noen andre som lurte på det samme i en tråd på kvinneguiden...

Anonymkode: 70ed6...74a

Ikke mat trollet da. Ikke svar på innleggene, ignorer svar denne brukeren gir. Dette er jo en person som uten tvil kjeder seg veldig og har lite innhold i livet. Får vel et kick av å irritere andre på nett. Siden alle nå vet hvem det er, så hadde jeg bare ignorert hele brukeren

Anonymkode: 33ce2...cac

Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt.

Ellers oppfordres det som tidligere å ignorere eventuelle brukere man ikke er enige med/vil ha noe med å gjøre. Å diskutere med slike brukere og med slike brukere. skaper langt mer aktivitet og oppmerksomhet enn hvis man ignorer.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...