Gå til innhold

Datteren min på 11 år har fått mensen, hun

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Selvfølgelig kan hun klippe hårene, stusse litt, hvis det føles bedre!! Kjøp en egen, liten saks til henne som hun kun bruker til det formålet. 

Skjønner virkelig ikke dere andre her som synes dette er så fryktelig! Hva i all verden gjør det om hun klipper håret litt kortere?? Skader da ikke det! 

Anonymkode: fe5e1...46c

Ja, jeg tenkte kjøpe en liten saks på apoteket til henne. Føler ikke jeg kan si nei, når hun spør meg om hun kan klippe litt kortere nå når hun har mensen. Hi

Anonymkode: d892c...7c3

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Ja, jeg tenkte kjøpe en liten saks på apoteket til henne. Føler ikke jeg kan si nei, når hun spør meg om hun kan klippe litt kortere nå når hun har mensen. Hi

Hvorfor spurte du egentlig? Jenta har allerede spurt og har lyst, og du ser ikke noe galt i det. Kjør på.

On 10/6/2022 at 10:01 AM, Anonym bruker said:

Datteren min ble 11 år i sommer. Hun fikk mensen nå. Hun har endel lange hår nedentil, sier hun. Og hun sier det lugger når blod henger fast. Syns dere jeg skal foreslå for henne å klippe hårene? 

Når hun får det er det best og være bar der nede hele tiden

Anonymkode: 79874...5db

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Det "lugger" ikke, det er bare tull.

Anonymkode: e5d95...0d9

Selvfølgelig vet du det, det må være deilig å vite hvordan alle andre har det. Ellers, sånn for oss andre, er vi ganske forskjellige og ting påvirker oss forskjellig. 

Anonymkode: 3a2ca...e7c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...