Gå til innhold

Selebukser - er det innafor å gå med som voksen dame?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg et 54, og ville kanskje ikke turt selv. Men hvorfor ikke, hva spiller det for rolle hva andre syns? Vi er jo såpass voksne at vi ikke trenger å bry oss! G i det om du vil! Kult!

Anonymkode: 77d1a...464

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg et 54, og ville kanskje ikke turt selv. Men hvorfor ikke, hva spiller det for rolle hva andre syns? Vi er jo såpass voksne at vi ikke trenger å bry oss! G i det om du vil! Kult!

Anonymkode: 77d1a...464

Ja ikke sant 😄 Samtidig så sitter jeg her og tenker "jeg kan jo ikke gå med de på jobb, det blir jo teit". Så jeg er litt feig jeg også. 

Anonymkode: 2d986...1da

Annonse

Selvfølgelig! Du kan gå med hva du vil! Du trenger ikke spørre andre om det er innafor - det er en bukse. Du VET jo at det er innafor. Hadde vært noe annet om det var snakk om badedrakt med fransk åpning, på nudiststrand, liksom. DA kan man kanskje lure på om det er innafor…

Anonymkode: ac9ef...a43

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Cabana Living Bandit Overall Dark Rose - Stua Interiør

Hvis du jobber i barnehage, på gartneri el. hadde jeg overhodet ikke reagert, men jeg må innrømme at jeg hadde lagt merke til det ellers og sannsynligvis tenkt at det var et pussig plagg å velge for en godt voksen dame, og så ikke tenkt mer på det. Jeg synes likevel at du bør drite i hva folk som meg eventuelt tenker i et sekund eller så, og gå med klær du liker 😊

Anonymkode: 48e7c...dd1

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hvis du slenger på fotformsko eller tresko og går i fjøset så ja...ellers nei..og på jobb? Hvor jobber du??

Anonymkode: 41b4e...ff2

Jeg jobber på et kontor 🙂 Jeg vet ikke om jeg hadde gått med dem der altså, men jeg alltid likt selebukser godt. Synes det er kledelig på de som kler det 😄 Men altså, jeg vet ikke om jeg tør å bruke den på jobb. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...