Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #26 Del Skrevet 6. oktober 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Er dere i en menighet? Hva er det som gjør at du tenker at de er i en menighet? Anonymkode: db880...041 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #27 Del Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Altså ikke overdriv. Det er et samlivsbrudd. Det skjer hele tiden. Anonymkode: 0a99a...4ed Om jeg overdriver så er det fordi vi står midt oppi dette nå, og jeg ser hvor sjokkert og knust min gode venninne er. Det hjelper henne lite at det samme skjer med andre, det må du da forstå. hi Anonymkode: 0862e...982 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #28 Del Skrevet 6. oktober 2022 NotNaomi skrev (5 minutter siden): Er dere i en menighet? Jeg spør deg på aller fineste måte, kan du være så snill å ikke ødelegge denne tråden? Hold deg til tema i hi og ikke kom med all slags andre antagelser. Tusen takk! hi Anonymkode: 0862e...982 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 6. oktober 2022 #29 Del Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg spør deg på aller fineste måte, kan du være så snill å ikke ødelegge denne tråden? Hold deg til tema i hi og ikke kom med all slags andre antagelser. Tusen takk! hi Anonymkode: 0862e...982 Jeg spør fordi det er ganske utrolig at du tror det vil bli en skandale ut av dette! Da er det naturlig å tro at det må være i et slikt miljø, for dette er ikke noen grunn for skandale, at folk går fra hverandre, utroskap eller ei. Dessuten fordi han har holdt det skjult såpass lenge og fordi han flytter så fort! På toppen av dette syns jeg at du tar dette i overkant fordømmende og dramatisk, men akkurat det kan jeg likevel til en viss grad skjønne. Du får tåle spørsmål når du lager et innlegg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkroppen 2029 Skrevet 6. oktober 2022 #30 Del Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Jeg er ikke helt enig i at løgn ikke har tilbakevirkende kraft. Han har bevisst lurt henne og planlagt ting han har visst at det ikke blir noe av. Han har hatt sex med henne og fått henne til å føle seg elsket, det skjønner jeg at hun føler på. Klart at det kan være ting vi ikke vet, det viser jo dagen situasjon alt om. Men jeg sliter med å se hva som kan ha gjemt seg som rettferdiggjør å slippe en slik bombe på personen man har valgt å dele livet med. hi Anonymkode: 0862e...982 Det er jo nettopp det som er sakens kjerne her. Det er ikke du som har levd sammen med denne mannen. Du får din venninnes versjon, det er alt. Er helt med på at man skal støtte og bidra så godt man bare kan. Men man vet aldri 100% hva som foregår i et annet forhold enn sitt eget. Det bør man ha i bakhodet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849191 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #31 Del Skrevet 6. oktober 2022 NotNaomi skrev (3 minutter siden): Jeg spør fordi det er ganske utrolig at du tror det vil bli en skandale ut av dette! Da er det naturlig å tro at det må være i et slikt miljø, for dette er ikke noen grunn for skandale, at folk går fra hverandre, utroskap eller ei. Dessuten fordi han har holdt det skjult såpass lenge og fordi han flytter så fort! På toppen av dette syns jeg at du tar dette i overkant fordømmende og dramatisk, men akkurat det kan jeg likevel til en viss grad skjønne. Du får tåle spørsmål når du lager et innlegg! Jeg synes det er helt akseptabelt å finne seg en ny partner. Det er ikke akseptabelt å ha noen på si i to år. Vil du ut av forholdet så får du være ærlig fra starten. Å holde på bak ryggen til partner over år er tarvelig. Hadde dette skjedd i vår vennegjeng hadde det blitt ansett som totalt uakseptabel oppførsel og folk hadde valgt side. Den utro parten hadde blitt skjøvet ut. Det ville altså blitt en skandale innad i gjengen. Jeg har tidligere sagt at om min mann hadde vært utro da barna var små hadde ikke sexen vært det verste. Det verste hadde vært all tid han da hadde lagt i den andre personen og tiden han ikke brukte på oss i den vanvittig hektiske perioden. Jeg synes det er underlig at så mange her synes to års utroskap der man i hemmelighet planlegger exit er helt uproblematisk. Jeg tviler også på at de samme personene hadde tenkt at det var greit om de selv ble rammet av akkurat det samme. Anonymkode: 91a81...cbb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849197 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 6. oktober 2022 #32 Del Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Hva er det som gjør at du tenker at de er i en menighet? Anonymkode: db880...041 Fordi jeg ikke kan se for meg at det skulle bli en skandale i et annet miljø. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 6. oktober 2022 #33 Del Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er helt akseptabelt å finne seg en ny partner. Det er ikke akseptabelt å ha noen på si i to år. Vil du ut av forholdet så får du være ærlig fra starten. Å holde på bak ryggen til partner over år er tarvelig. Hadde dette skjedd i vår vennegjeng hadde det blitt ansett som totalt uakseptabel oppførsel og folk hadde valgt side. Den utro parten hadde blitt skjøvet ut. Det ville altså blitt en skandale innad i gjengen. Jeg har tidligere sagt at om min mann hadde vært utro da barna var små hadde ikke sexen vært det verste. Det verste hadde vært all tid han da hadde lagt i den andre personen og tiden han ikke brukte på oss i den vanvittig hektiske perioden. Jeg synes det er underlig at så mange her synes to års utroskap der man i hemmelighet planlegger exit er helt uproblematisk. Jeg tviler også på at de samme personene hadde tenkt at det var greit om de selv ble rammet av akkurat det samme. Anonymkode: 91a81...cbb Det jeg sier er at ingen vet noe som helst om dette forholdet! Annet enn at mannen har vært en omtenksom og omsorgsfull mann , men som fant en annen. Det er alt vi vet. Det er ikke mye å dømme etter, selv om de fleste syns både løgn og utroskap er galt sånn generelt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #34 Del Skrevet 6. oktober 2022 Sommerkroppen 2029 skrev (11 minutter siden): Det er jo nettopp det som er sakens kjerne her. Det er ikke du som har levd sammen med denne mannen. Du får din venninnes versjon, det er alt. Er helt med på at man skal støtte og bidra så godt man bare kan. Men man vet aldri 100% hva som foregår i et annet forhold enn sitt eget. Det bør man ha i bakhodet. Jeg har da ikke gitt uttrykk for at jeg har full kontroll på deres samliv? Det er jo egentlig hele essensen i hi, at man kan bli overrasket av folk man anser som å kjenne godt. Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er helt akseptabelt å finne seg en ny partner. Det er ikke akseptabelt å ha noen på si i to år. Vil du ut av forholdet så får du være ærlig fra starten. Å holde på bak ryggen til partner over år er tarvelig. Hadde dette skjedd i vår vennegjeng hadde det blitt ansett som totalt uakseptabel oppførsel og folk hadde valgt side. Den utro parten hadde blitt skjøvet ut. Det ville altså blitt en skandale innad i gjengen. Jeg har tidligere sagt at om min mann hadde vært utro da barna var små hadde ikke sexen vært det verste. Det verste hadde vært all tid han da hadde lagt i den andre personen og tiden han ikke brukte på oss i den vanvittig hektiske perioden. Jeg synes det er underlig at så mange her synes to års utroskap der man i hemmelighet planlegger exit er helt uproblematisk. Jeg tviler også på at de samme personene hadde tenkt at det var greit om de selv ble rammet av akkurat det samme. Anonymkode: 91a81...cbb Dette er jeg enig i. Og når jeg skriver skandale er det egentlig i hermetegn. Det jeg mener er at han er en svært synlig person i vår lille by, og dette vil bli snakket om, noe som kan bli en ekstra belastning for kona. Det er løgnene og dobbeltspillet hun er mest satt ut av. Livet hennes gikk fra trygt og forutsigbart til full kræsj på en dag. Hun kommer seg helt sikkert trygt ut på andre siden, men akkurat nå har hun det vanskelig. Det har nok også han, men akkurat nå er min medlidenhet helt og holdent hos henne. Dette kunne han gjort på en så mye bedre måte. hi Anonymkode: 0862e...982 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #35 Del Skrevet 6. oktober 2022 Selv om det er mye vi ikke kan vite om andre, kan vi ikke forstå ihjel handlinger som ikke er bra med at "det er sikkert noe vi ikke vet". Det er ikke sikkert det er mer til denne saken enn det HI forteller og som kan rettferdiggjøre denne mannens handlinger. I slike tilfeller er det klart løgnen får tilbakevirkende kraft. Venninnen til HI har jo levd på en løgn i to år. Når mannen lever et vanlig liv med henne, samtidig som han har planer om store, inngripende omveltninger er det klart at alle minner blir farget av dette. Han har jo løyet til henne i årevis ved å leve et dobbeltliv. Samlivsbrudd oppleves ikke som skandale i de fleste miljøer, men det å ha en elskerinne på si i flere år, planlegge et liv med henne og hoppe rett til henne og nykjøpt hus, mens konen ikke visste noen kan få mange til å ta avstand. Det er få som tolererer slike svik selv om det ikke rammer dem selv. Det å leve et slikt dobbeltliv gjør at man kan tvile på hva annet denne personen er i stand til å lyve om for å gjøre det enklere for seg selv eller maksimere egen utbytte. Anonymkode: 0750a...6f0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #36 Del Skrevet 6. oktober 2022 NotNaomi skrev (3 minutter siden): Det jeg sier er at ingen vet noe som helst om dette forholdet! Annet enn at mannen har vært en omtenksom og omsorgsfull mann , men som fant en annen. Det er alt vi vet. Det er ikke mye å dømme etter, selv om de fleste syns både løgn og utroskap er galt sånn generelt. Vi vet også at han har løyet i to år, at han har hatt sex med konen når hun var uvitende om at han også hadde en annen sexpartner. hi Anonymkode: 0862e...982 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 6. oktober 2022 #37 Del Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vi vet også at han har løyet i to år, at han har hatt sex med konen når hun var uvitende om at han også hadde en annen sexpartner. hi Anonymkode: 0862e...982 Ja, og det betyr at han gjør både gode ting og dårlige handlinger. Å dømme en person for det ene, samtidig som man ser bort fra det gode, er ikke rettferdig. Og ihvertfall ikke når man ikke vet bakgrunnen. Du skriver også at din venninne er sterk og selvstendig, men så vil hun ta det tungt at "folk får vite", hun vil ikke dra hjem og du tar deg fri fra jobben for å ikke la henne være alene. Det ville jo vært dumt å bedømme henne som svak av disse grunnene? Siden hun ellers ikke er det. Det er alltid flere sider og nyanser. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #38 Del Skrevet 6. oktober 2022 Dette er dessverre altfor vanlig. I en alder av 54 år har jeg nesten ikke tall på hvor mange slike svik venninner, kollegaer eller bekjente, har opplevd. Stort sett har det vært menn som har sviktet. Kanskje ikke fullt så gjennomført som her, men likevel grove svik. Har også selv opplevd det. Det er egentlig ganske typisk med slik "god ektemann"-oppførsel, den man minst venter det fra... Ikke rart mange blir skeptisk med alderen. Jeg er selv helt klar på at om jeg og mannen skilles, skal jeg være singel resten av livet! Anonymkode: 937ce...2fb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkroppen 2029 Skrevet 6. oktober 2022 #39 Del Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg har da ikke gitt uttrykk for at jeg har full kontroll på deres samliv? Det er jo egentlig hele essensen i hi, at man kan bli overrasket av folk man anser som å kjenne godt. Anonymkode: 0862e...982 Ja det skjønner jeg. Men som sagt, du føler du også kjenner din venninne godt, men det kan være ting hun heller ikke forteller deg. Det kan være årsaker ingen vet om utenom det to det gjelder. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #40 Del Skrevet 6. oktober 2022 NotNaomi skrev (6 minutter siden): Ja, og det betyr at han gjør både gode ting og dårlige handlinger. Å dømme en person for det ene, samtidig som man ser bort fra det gode, er ikke rettferdig. Og ihvertfall ikke når man ikke vet bakgrunnen. Du skriver også at din venninne er sterk og selvstendig, men så vil hun ta det tungt at "folk får vite", hun vil ikke dra hjem og du tar deg fri fra jobben for å ikke la henne være alene. Det ville jo vært dumt å bedømme henne som svak av disse grunnene? Siden hun ellers ikke er det. Det er alltid flere sider og nyanser. Selvsagt har han også gode sider. Jeg har ikke påstått noe annet. Ikke tillegg meg meninger jeg ikke har forfektet, er du grei. Hun er sterk, ja, men nå mens sjokket er ferskt er hun knust og svak. Man kan faktisk være begge deler. Jeg har heller ikke skrevet at hun syns det er tung at folk får vite, slutt med de påstandene dine! Det at det blir en "skandale" er mine ord, det har hun selv ikke nevnt i det hele tatt. Sommerkroppen 2029 skrev (4 minutter siden): Ja det skjønner jeg. Men som sagt, du føler du også kjenner din venninne godt, men det kan være ting hun heller ikke forteller deg. Det kan være årsaker ingen vet om utenom det to det gjelder. Det er nok ganske sikkert ting i deres samliv jeg/vi ikke kjenner til. Poenget mitt med tråden er jo akkurat det, at man sjelden kjenner til alt. Noe som selvsagt både er naturlig og ønskelig. Men jeg føler jo at han har løyet til meg/oss også, iom at han var engasjert i fremtidige reiser og aktiviteter når han selv visste at det ikke blir aktuelt at han deltar på det. Det er selvsagt helt mikroskopisk viktig i forhold til hva kone og barn føler, men jeg er også glad i denne mannen og svært skuffet over han nå. hi Anonymkode: 0862e...982 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkroppen 2029 Skrevet 6. oktober 2022 #41 Del Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt har han også gode sider. Jeg har ikke påstått noe annet. Ikke tillegg meg meninger jeg ikke har forfektet, er du grei. Hun er sterk, ja, men nå mens sjokket er ferskt er hun knust og svak. Man kan faktisk være begge deler. Jeg har heller ikke skrevet at hun syns det er tung at folk får vite, slutt med de påstandene dine! Det at det blir en "skandale" er mine ord, det har hun selv ikke nevnt i det hele tatt. Det er nok ganske sikkert ting i deres samliv jeg/vi ikke kjenner til. Poenget mitt med tråden er jo akkurat det, at man sjelden kjenner til alt. Noe som selvsagt både er naturlig og ønskelig. Men jeg føler jo at han har løyet til meg/oss også, iom at han var engasjert i fremtidige reiser og aktiviteter når han selv visste at det ikke blir aktuelt at han deltar på det. Det er selvsagt helt mikroskopisk viktig i forhold til hva kone og barn føler, men jeg er også glad i denne mannen og svært skuffet over han nå. hi Anonymkode: 0862e...982 Det forstår jeg veldig godt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 6. oktober 2022 #42 Del Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Selvsagt har han også gode sider. Jeg har ikke påstått noe annet. Ikke tillegg meg meninger jeg ikke har forfektet, er du grei. Hun er sterk, ja, men nå mens sjokket er ferskt er hun knust og svak. Man kan faktisk være begge deler. Jeg har heller ikke skrevet at hun syns det er tung at folk får vite, slutt med de påstandene dine! Det at det blir en "skandale" er mine ord, det har hun selv ikke nevnt i det hele tatt. Det er nok ganske sikkert ting i deres samliv jeg/vi ikke kjenner til. Poenget mitt med tråden er jo akkurat det, at man sjelden kjenner til alt. Noe som selvsagt både er naturlig og ønskelig. Men jeg føler jo at han har løyet til meg/oss også, iom at han var engasjert i fremtidige reiser og aktiviteter når han selv visste at det ikke blir aktuelt at han deltar på det. Det er selvsagt helt mikroskopisk viktig i forhold til hva kone og barn føler, men jeg er også glad i denne mannen og svært skuffet over han nå. hi Anonymkode: 0862e...982 Det er altså du som spekulerer i skandaler og at det blir belastning for kona. For et surr du lager ut av alt. Og da er jeg ute av tråden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #43 Del Skrevet 6. oktober 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Det er altså du som spekulerer i skandaler og at det blir belastning for kona. For et surr du lager ut av alt. Og da er jeg ute av tråden. Halleluja 😇😇 Takk! Anonymkode: 0862e...982 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #44 Del Skrevet 6. oktober 2022 NotNaomi skrev (28 minutter siden): Det er altså du som spekulerer i skandaler og at det blir belastning for kona. For et surr du lager ut av alt. Og da er jeg ute av tråden. Så bra, da kan hi få tråden sin tilbake 😊 Anonymkode: b40cd...093 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #45 Del Skrevet 6. oktober 2022 Hi, du koser deg litt? Innrøm det? Du velter deg i å ha en bit av noe du egentlig håper kan bli SKIKKELIG SKANDALE. Anonymkode: 0a99a...4ed Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #46 Del Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hi, du koser deg litt? Innrøm det? Du velter deg i å ha en bit av noe du egentlig håper kan bli SKIKKELIG SKANDALE. Anonymkode: 0a99a...4ed Her har vel sjelden ordtaket på seg selv kjenner man andre passet bedre! Anonymkode: 0862e...982 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #47 Del Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette er dessverre altfor vanlig. I en alder av 54 år har jeg nesten ikke tall på hvor mange slike svik venninner, kollegaer eller bekjente, har opplevd. Stort sett har det vært menn som har sviktet. Kanskje ikke fullt så gjennomført som her, men likevel grove svik. Har også selv opplevd det. Det er egentlig ganske typisk med slik "god ektemann"-oppførsel, den man minst venter det fra... Ikke rart mange blir skeptisk med alderen. Jeg er selv helt klar på at om jeg og mannen skilles, skal jeg være singel resten av livet! Anonymkode: 937ce...2fb Jeg har ikke samme erfaringen, dette er første gang noe lignende har skjedd i min omgangskrets. Og jeg hadde ikke satt mange penger på at det var dette paret som kom til å være "først ut". Man kan jo bli litt paranoid når man opplever at den ene parten kan leve så i uvisse over så lang periode. hi Anonymkode: 0862e...982 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #48 Del Skrevet 6. oktober 2022 Denne tråden viser for meg, med all mulig tydelighet, at dette forumet er fucka. SELVFØLGELIG er hi’s venninne i krise nå, hun er blitt holdt for narr i TO år! Hvordan tråden da kan handle om at vi ikke kjenner hele bildet, at hun kanskje også har skyld, osv, er en gåte for meg. Hva er det dere ser for dere at kona har gjort? Skal vi unnskylde ham fordi hun kanskje er voldelig, i stand til å ta pengene hans eller jeg vet ikke helt hva? Anonymkode: 6383d...621 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkroppen 2029 Skrevet 6. oktober 2022 #49 Del Skrevet 6. oktober 2022 (endret) Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Denne tråden viser for meg, med all mulig tydelighet, at dette forumet er fucka. SELVFØLGELIG er hi’s venninne i krise nå, hun er blitt holdt for narr i TO år! Hvordan tråden da kan handle om at vi ikke kjenner hele bildet, at hun kanskje også har skyld, osv, er en gåte for meg. Hva er det dere ser for dere at kona har gjort? Skal vi unnskylde ham fordi hun kanskje er voldelig, i stand til å ta pengene hans eller jeg vet ikke helt hva? Anonymkode: 6383d...621 Forumet trenger jo ikke være fucka bare fordi man bekrefter HI sin overskrift, at man ikke vet hva som foregår bak lukkede dører. HI henviser til sin bedratte venninne, og det er skikkelig skikkelig dårlig gjort av denne mannen. Men ingen vet hvordan dette paret egentlig har hatt det. Det gjør ikke HI engang. Det kan være lurt å ha i tankene før man mener man har hele sannheten. Dette sier jeg fordi jeg selv i etterkant har sett at mine egne venners havarerte forhold ikke akkurat var slik jeg trodde. Og kanskje ikke venninnen min heller var slik jeg trodde. Selv om jeg selvsagt støtte henne i både valg og tunge perioder. Endret 6. oktober 2022 av Sommerkroppen 2029 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #50 Del Skrevet 6. oktober 2022 Dere er utrolige, alle sammen. Velter dere i andres skandaler, later som dere er sjokkert og koooooser dere. Dette er kjempevanlig. Det skjer hele tiden. Jeg vedder på at det kommer til å skje med flere av dere. Så kom ned fra deres høye hest og slutt å dømme mennesker dere ikke vet noe om. Anonymkode: 8ab67...2f7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434494-man-vet-virkelig-ikke-hva-som-foreg%C3%A5r-bak-lukkede-d%C3%B8rer/page/2/#findComment-149849276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå