Gå til innhold

Godtepose i selskap.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kjøper dere for i hver pose, sånn ca? Vi har invitert 30 stk til tiårsdag🥳🥳

Anonymkode: 0f9f4...9a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel havnet på rundt 30 kr per godteripose;men her er de bare 10 personer da.

Anonymkode: 7edb4...350

Skrevet
On 10/5/2022 at 10:20 PM, Anonym bruker said:

Hvor mye kjøper dere for i hver pose, sånn ca? Vi har invitert 30 stk til tiårsdag🥳🥳

Anonymkode: 0f9f4...9a0

kjøper godteri i sverige og fordeler, blir en god del til hver. kjøper for ca 500kr

Anonymkode: 84223...0ec

Skrevet

Sluttet med godtepose i 2 trinn, men da hadde vi vel for ca 30-40kr oppi

Anonymkode: 45b79...0c2

Skrevet

Jeg har pleid å ha 8-12 biter oppi, litt avhengig av type godteri. Vet ikke helt hva det koster.

Anonymkode: 878b7...5ec

Skrevet

Rundt en tier per pose tenker jeg. Men da sånne billige greier fra Nille og europris

Anonymkode: d0ca3...8a0

Skrevet

Kjøper godteri på tilbud. Starter gjerne noen måneder før og ser hva jeg kommer over. 3-4 klassiske biter fra godteriskuffene, liten smartiespakke, slikkepinne og en bombom eske (Smurf eller gomp). Gjerne putte en ballong oppi. Blir ca 15-20 kr per pose.

Anonymkode: 3fdb2...888

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Kjøper godteri på tilbud. Starter gjerne noen måneder før og ser hva jeg kommer over. 3-4 klassiske biter fra godteriskuffene, liten smartiespakke, slikkepinne og en bombom eske (Smurf eller gomp). Gjerne putte en ballong oppi. Blir ca 15-20 kr per pose.

Anonymkode: 3fdb2...888

Samme bruker jeg i godteripose men fyller på med marsmallow itellegg så jeg fyller godteriposen litt mer :)

Anonymkode: 7edb4...350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...