Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Når jeg legger ut en Tise, så et det jo for å selge. Om jeg ønsker å kjøpe noe, så går jeg jo gjennom bildene andre legger ut, men jeg har aldri kjent noe behov for å like et bilde av et skjerf f.eks. Har likes på Tise noen funksjon jeg ikke har fått tak i? Anonymkode: 37a70...33b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 For min del handler det om å merke det jeg er interessert i slik at jeg lett finner det igjen. Anonymkode: 691fd...fcc
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): For min del handler det om å merke det jeg er interessert i slik at jeg lett finner det igjen. Anonymkode: 691fd...fcc Hvor finner du det igjen da? Anonymkode: 37a70...33b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvor finner du det igjen da? Anonymkode: 37a70...33b Du trykker på personen nede til høyre, da får du omtrent midt på siden en linje med symboler. Der trykker du på hjertet og vips finner du de tingene du har likt. Anonymkode: 691fd...fcc
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 Aha! Takk for oppklaring! Da gir det litt mer mening🙈 Anonymkode: 37a70...33b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå