Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #26 Del Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hva får deg til å tro at jeg ikke har jobbet i det private før? Og at du har ordnet deg en ræva avtale hvor du ikke får overtidsbetaling er da ikke noe du kan laste stat og kommune for. I det private står man mye friere til å forhandle seg til gode avtaler, at du ikke er faglig dyktig nok til at arbeidsgiver vil betale for jobben du gjør er jo ditt problem. Jeg tror muuuuuuligens hun mente at fysioterapeuter og leger har det travelt på jobb.... Anonymkode: c81ad...7ff Det er akkurat det jeg mener. Dere vet ikke hva dere snakker om! Du sier du må ta igjen å jobbe overtid når du har vært syk. Og så får du overtidsbetalt for det!! Da er det vel ingen sak å sitte å jobbe en kveld. Anonymkode: c3b70...ac6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434472-jeg-f%C3%B8ler-meg-dum-og-overfladisk-p%C3%A5-jobb/page/2/#findComment-149849435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #27 Del Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Det er akkurat det jeg mener. Dere vet ikke hva dere snakker om! Du sier du må ta igjen å jobbe overtid når du har vært syk. Og så får du overtidsbetalt for det!! Da er det vel ingen sak å sitte å jobbe en kveld. Anonymkode: c3b70...ac6 Hvor har jeg skrevet at jeg får betalt for overtid? Om du jobber i det private og ikke har klart å forhandle deg til betalt overtid er det ikke rart du er sur. Anonymkode: c81ad...7ff Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434472-jeg-f%C3%B8ler-meg-dum-og-overfladisk-p%C3%A5-jobb/page/2/#findComment-149849459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2022 #28 Del Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Ja særlig…… Er det fordi dere jobber fletta av dere det ikke finnes et menneske på jobb i stat og kommune etter kl 15 mand-torsd og etter kl 13 på fredager? Vet jeg sannsynligvis starter en storm her nå; jeg tror ikke de som jobber i kommunen vet hva hektisk arbeidsdag er en gang. Selv har jeg knapt nok tid til tissepause i hverdagen. Er jeg syk må jeg ta igjen det når jeg er tilbake på jobb, har jeg sykt barn må jeg ha hjemmekontor. Det er ikke sånn i stat og kommune! Anonymkode: c3b70...ac6 Da er du hjertelig velkommen til å søke en jobb og se hvordan det er. På min arbeidsplass er det aldri tomt kl 15 eller kl. 13 på fredager. Det er ikke i nærheten av tomt 15.30 når arbeidstiden er slutt. Det er heller ingen som tar 90% av mine oppgaver når jeg er syk. Kollegene mine har sine egne og tar ev bare det som brenner. Tror du at vi har en vikarpool med folk som sitter og tvinner tommeltotter og venter på å hoppe inn og ta over? Vi har ikke engang lov til å sette inn vikar i sommerferie eller sykefravær, enten de er korte eller lange. Da blir oppgavene bare fordelt ut på de som er igjen. For tiden har jeg oppgaver tilsvarende 1,5 stilling, ingen overtid og alle plusstimer over 40 slettes til nyttår. Ikke alltid jeg rekker å tisse heller. Anonymkode: e9a72...fc1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434472-jeg-f%C3%B8ler-meg-dum-og-overfladisk-p%C3%A5-jobb/page/2/#findComment-149849538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå