Gå til innhold

Unnskyld, men kan jeg bruke vibrator når jeg er koblet til 24-timers ekg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Du klarer vel å unngå det i den korte tiden..

Anonymkode: bfa87...cc7

Hvorfor skal hun unngå det om det ikke er nødvendig da??

Anonymkode: 010ea...1cf

5 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvorfor skal hun unngå det om det ikke er nødvendig da??

Anonymkode: 010ea...1cf

Skjønner du konseptet 'for sikkerhets skyld'? Det er snakk om noen dager.. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner du konseptet 'for sikkerhets skyld'? Det er snakk om noen dager.. 

Det er snakk om et døgn, ikke dager.

Anonymkode: 81479...eae

Om det vil forstyrre apparatet, det aner jeg ikke, så jeg hadde ikke tatt sjansen.

Vil du likevel gjøre det så vil du helt sikkert få spørsmål om hva du gjorde i den perioden da hjerterytmen din endret seg. Da må du jo svare ærlig om hva du gjorde da...

Anonymkode: 0ac30...7dc

Annonse

Takker for svar. Og klart jeg klarer å la det være, til deg som lurte på det. Jeg så bare vibratoren og fikk litt lyst, men kom på at det visste jeg ikke om var ok. Googlet, fant ingenting i det hele tatt om det, så da spurte jeg her inne, tenkte det kanskje var noen som visste konkret.

Men da venter jeg. Takker igjen :)

Anonymkode: a204c...47b

Det er helt sikkert greit, med mindre du har fått beskjed om å unngå visse aktiviteter. Men da må du være forberedt på at de spør hva du gjorde akkurat da, siden de ser forandringen i hjerterytmen. Det viktigste er at du får nøyaktig resultat, så personlig ville jeg latt være siden det er snakk om ett døgn. 

Vibratoren har jo ikke noen påvirkning på utstyret i seg selv, men den vil jo føre til endringer i hjerterytme. Hadde onani vært noe man måtte unngå, hadde de gitt beskjed. Bare kos deg hvis du vil, men det kan være du må svare på hvorfor endringen har oppstått.

Da ville jeg enten sjekke med legen at det er greit først, eller latt være akkurat de 24 timene for sikkerhetsskyld i tilfelle det har noen innvirkning på undersøkelsen. 

Anonymkode: bedb0...5ea

Gjest NotNaomi
Den perfekte mor, påan igjen skrev (33 minutter siden):

Vibratoren har jo ikke noen påvirkning på utstyret i seg selv, men den vil jo føre til endringer i hjerterytme. Hadde onani vært noe man måtte unngå, hadde de gitt beskjed. Bare kos deg hvis du vil, men det kan være du må svare på hvorfor endringen har oppstått.

Kan du ikke være så snill å fortelle meg hvordan de ville gitt HI beskjed om dette? Sånn ca hvordan de ville formulert det i ditt hode? 🙂

NotNaomi skrev (1 minutt siden):

Kan du ikke være så snill å fortelle meg hvordan de ville gitt HI beskjed om dette? Sånn ca hvordan de ville formulert det i ditt hode? 🙂

At hun ikke skal gjøre noe fysisk som kan øke hjerterytmen.......

Anonymkode: 81479...eae

Annonse

Bevegelser kan gi forstyrrelser på registreringen. F.eks kan hosteanfall, brå bevegelser, dans osv påvirke registreringen. Det blir forstyrrelser pga vibrasjoner/bevegelse. Så ja det kan påvirke telemetrimålingen men det vil også være andre ting som forstyrrer som du må gjøre pga daglige gjøremål Når de leser av ser de bort i fra forstyrrelsene, og der på målingene i mellom. De ser hva som er reell måling, og hva som er såkalte støy.

Anonymkode: 826c8...514

NotNaomi skrev (54 minutter siden):

Hvorfor? Tenker du at det ville være vanskelig? Mens du er koblet til utstyret er det viktig at du unngår aktiviteter som fører til vibrasjoner eller høy puls. Du må avstå fra mosjon eller andre aktiviteter som sex, hardt husarbeid eller lignende.

Det er synd at kvinnelig nytelse fortsatt er så tabu at det ikke er innenfor å spørre legen om det. Jeg tviler på at menn ville avstå fra å runke i samme situasjon. 

Anonymkode: 17e2a...15a

Gjest NotNaomi
Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 time siden):

Hvorfor? Tenker du at det ville være vanskelig? Mens du er koblet til utstyret er det viktig at du unngår aktiviteter som fører til vibrasjoner eller høy puls. Du må avstå fra mosjon eller andre aktiviteter som sex, hardt husarbeid eller lignende.

Sorry! Jeg trodde hun lå på sykehuset koblet til en maskin! 

Sorry til HI også! 

😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...