Gå til innhold

Den ene som ikke får ❤

Anbefalte innlegg

NotNaomi skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg kan se personer i nytt lys og også endre oppfatning i måten de behandler andre på ja. Syns du det er rart? 

Enig med det. Kan forandre mening pga det. 

Anonymkode: bcb20...78a

Fortsetter under...

NotNaomi skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg kan se personer i nytt lys og også endre oppfatning i måten de behandler andre på ja. Syns du det er rart? 

Ikke rarere enn alle andre ting du mener og tror. Men for normale mennesker, så ja, da hadde det vært superrart. 

Anonymkode: e16d2...5b5

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Enig med det. Kan forandre mening pga det. 

Jaja, så lenge dere ikke dømmer på syltynt grunnlag så😅jammen rart at dere sliter med å få/beholde venner 🙈

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jaja, så lenge dere ikke dømmer på syltynt grunnlag så😅jammen rart at dere sliter med å få/beholde venner 🙈

Skjønte ikke den siste kommentaren der. Forklar gjerne? 

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Man kan forandre oppfatning av mennesker hvordan de er mot andre og da ikke nødvendigvis på fb. 

Det ville jeg antageligvis ikke legge merke til en gang.  Like lite som jeg lurer på hvorfor A kommenterer på bildet som B legger ut, men ikke mitt. Det "sosiale-media-livet" mitt gir meg mye glede, men jeg forventer ikke alle til enhver tid skal bruke tid på å like, skrive hjerter eller kommentere det jeg skriver, enten det er egen aller andres sider. Akkurat som jeg er selv, regner jeg meg at andre er, mer eller mindre i alle fall. Dvs. jeg er innom (altfor ofte), noen ganger bare leser jeg, andre ganger svarer jeg, noen ganger trykker jeg "liker" eller hva som nå passer seg. Noen ganger blir en "oversett" eller hoppet over, andre ganger er det en annen. Sånn er livet, og ekstra sånn er det sosiale media livet for meg. 

Anonymkode: e6c6f...c34

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Man kan forandre oppfatning av mennesker hvordan de er mot andre og da ikke nødvendigvis på fb. 

Selvsagt kan man det. Men jeg håper at de fleste legger litt mer enn et glemt hjerte på FB til grunn når de skal dømme et menneske. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Selvsagt kan man det. Men jeg håper at de fleste legger litt mer enn et glemt hjerte på FB til grunn når de skal dømme et menneske. 

Ja, det er sant. Det skal mere til enn ikke et hjerte på fb.  

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ikke for henne du nettopp var enig med. 

Ja, jeg kan se personer i nytt lys og også endre oppfatning i måten de behandler andre på ja. Syns du det er rart? 

Dette var kommentaren jeg var enig i. Og for meg betydde det ikke på fb. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...