Gå til innhold

Den ene som ikke får ❤

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men det er jo rart å starte en tråd uten å dele hva du selv mener.

Hva tenker du om at de fleste som svarer her ikke bryr seg, da? 

Anonymkode: e16d2...5b5

Jeg tenker jo at de enten syns det er flaut å innrømme at de legger merke til sånt, for man skal jo ikke bli påvirket av noe så...barnslig 🙂 Eller at de ikke bryr seg noe særlig om andre. At de leser og kommenterer helt på autopilot uten å registrere hva andre skriver og mener. 

Fortsetter under...

NotNaomi skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker jo at de enten syns det er flaut å innrømme at de legger merke til sånt, for man skal jo ikke bli påvirket av noe så...barnslig 🙂 Eller at de ikke bryr seg noe særlig om andre. At de leser og kommenterer helt på autopilot uten å registrere hva andre skriver og mener. 

Ok. Helt andre tanker enn meg, der altså. Som vanlig. 

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo interessant hva du mener. Ikke bare hva vi mener? Når jeg starter tråder hvor jeg lurer på noe så er det jo fordi jeg ønsker å høre andres tanker. Kanskje jeg er urimelig, kanskje jeg tar for lett på ting, kanskje jeg tenker helt feil... Det er jo en grunn til at man oppsøker andre meninger i gitte situasjoner. 

Om jeg feks var den som fikk en tommel opp og ikke hjerte og gikk hit for å "søke råd" så ville jeg jo tatt til meg hva andre mener samtidig som jeg fortalte hva jeg selv mente.

Anonymkode: 6d537...7b3

Jeg lurer ikke på det samme som deg. Jeg vet hva jeg tenker om det og står da helt inne for det.

Det interessante her er å se om andre kan tenke det samme. Og da er det liten vits i at jeg deler hva jeg tenker så tidlig i tråden, ettersom det vil bli tema og fordi så mange bare vil være uenige av prinsipp 🙂

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ok. Helt andre tanker enn meg, der altså. Som vanlig. 

Jeg må si at jeg tviler sterkt på at du har helt andre tanker her, og iom at du heller ikke deler dem, så sier det meg at jeg har rett. Men greit nok. 

NotNaomi skrev (Akkurat nå):

Jeg må si at jeg tviler sterkt på at du har helt andre tanker her, og iom at du heller ikke deler dem, så sier det meg at jeg har rett. Men greit nok. 

Jeg har delt dem. Du får følge med i din egen tråd. 

Annonse

NotNaomi skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer ikke på det samme som deg. Jeg vet hva jeg tenker om det og står da helt inne for det.

Det interessante her er å se om andre kan tenke det samme. Og da er det liten vits i at jeg deler hva jeg tenker så tidlig i tråden, ettersom det vil bli tema og fordi så mange bare vil være uenige av prinsipp 🙂

Jeg er ikke uenig av prinsipp, overhodet ikke. Hadde jeg tenkt det samme som deg ville jeg sagt det. 
JEG tenker ikke over det. Jeg bruker ikke tid på å sjekke hvem som har fått hva av respons. Det som er problemet nå er at når folk svarer deg så kverulerer du på dems svar. Det er der det stopper opp for meg. Du får svar, men er liksom ikke fornøyd med innholdet i svarene.

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Skal 👍 være bedre eller dårligere enn ♥️?

Anonymkode: 1a573...ae7

Det første er vel mer upersonlig i en setting hvor alle får hjerter. Det er jo standardemoijen man viser når kommentaren er lest. Og en annerkjennelse om man legger mer i den. ❤ betyr litt mer. 

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke uenig av prinsipp, overhodet ikke. Hadde jeg tenkt det samme som deg ville jeg sagt det. 
JEG tenker ikke over det. Jeg bruker ikke tid på å sjekke hvem som har fått hva av respons. Det som er problemet nå er at når folk svarer deg så kverulerer du på dems svar. Det er der det stopper opp for meg. Du får svar, men er liksom ikke fornøyd med innholdet i svarene.

Kan du fortelle meg hvor jeg har kverulert her??? 

Kjæregud 

Merkelig problemstilling, synes jeg. Jeg går da virkelig ikke igjennom hvilken emoji-respons det jeg legger ut på SoMe får. Det kunne ikke bry meg mindre, jeg er for gammel til å bry meg om slikt fjas. 

Anonymkode: e8852...9fb

Gjest NotNaomi

Merkelig problemstilling, synes jeg. Jeg går da virkelig ikke igjennom hvilken emoji-respons det jeg legger ut på SoMe får. Det kunne ikke bry meg mindre, jeg er for gammel til å bry meg om slikt fjas. 

Hvorfor legger du ut ting? 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har delt dem. Du får følge med i din egen tråd. 

@NotNaomi Du kan gjerne be om beklagelse. Det er ikke fint å beskylde noen for ting de ikke har gjort. 

Annonse

Gjest NotNaomi

Hvordan ser man hvem som får hva på kommentarene sine? Jeg bare kommenterer og går videre…

Anonymkode: 7cba6...912

Dette var ikke min status. Jeg kommenterte og la merke til den ene som ikke fikk respons når alle andre fikk hjerter. Og det med familiemedlemmet var en annen status. 

Dette var ikke min status. Jeg kommenterte og la merke til den ene som ikke fikk respons når alle andre fikk hjerter. Og det med familiemedlemmet var en annen status. 

Så du synes synd på noen uten å vite om de bryr seg? Eller misforstår jeg nå?

Gjest NotNaomi

Så du synes synd på noen uten å vite om de bryr seg? Eller misforstår jeg nå?

Jeg har ikke sagt noe om hva jeg tenker om det, og vil heller ikke gjøre det så tidlig i tråden 🙂 

Jeg har ikke sagt noe om hva jeg tenker om det, og vil heller ikke gjøre det så tidlig i tråden 🙂 

Så spørsmålet er hvorvidt vi andre synes synd på de som ikke får likes/hjerter eller svar til kommentarene sine? 

Gjest NotNaomi
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Så spørsmålet er hvorvidt vi andre synes synd på de som ikke får likes/hjerter eller svar til kommentarene sine? 

Nei, spørsmålet er helt enkelt hva dere tenker om det. Ikke tolk hit og dit nå, bare forhold deg til akkurat det jeg spør om 🙂

Nei, spørsmålet er helt enkelt hva dere tenker om det. Ikke tolk hit og dit nå, bare forhold deg til akkurat det jeg spør om 🙂

Gud bedre! Er det virkelig mulig? Man må jo spørre når det ikke finnes noe åpenbart svar på det du faktisk lurer på. Skulle vi tenke noe som helst om hva andre tenker hvis de ikke får ❤️

Anonymkode: df502...dad

NotNaomi skrev (18 minutter siden):

Hvorfor legger du ut ting? 

Nææ... For å dele et hyggelig øyeblikk, for eksempel. En solnedgang, en harepus på besøk på hytta, et nordlysbilde, et idrettsøyeblikk med ungene ...

NotNaomi skrev (55 minutter siden):

Hvem svarer du nå? 

Dette er på siden av det jeg spør om. Jeg leser en annen sin status. Det er 15 som har kommentert, og alle har fått ❤ unntatt en. Én får 👍under en annen status, en som er nær familie, mens resten får ❤

Å sånn. Jeg forstod det slik at det var antall likes og hjerter, da misforstod jeg. Nei, jeg vet ikke, kanskje helt tilfeldig. Hadde nok ikke hengt meg opp i akkurat det. 

Gjest NotNaomi

Gud bedre! Er det virkelig mulig? Man må jo spørre når det ikke finnes noe åpenbart svar på det du faktisk lurer på. Skulle vi tenke noe som helst om hva andre tenker hvis de ikke får ❤️

Anonymkode: df502...dad

Nei, det er ikke noen fasit på dette. Det handler utelukkende om hva dere tenker om det. Det kan jo ikke være så vanskelig å vite hva du selv tenker uten å måtte vite hva andre skulle mene? Bryr du deg ikke, så bryr du deg ikke. Helt greit det da. 

NotNaomi skrev (1 time siden):

Når det er 15 som kommenterer under et bilde eller en status og kun én som ikke får ❤ eller respons i det hele tatt. Både de før og etter får. Eller, hvis alle får ❤ men en i nær familie kun får 👍 Hva tenker dere om det? 

Hørtes ikke noe hyggelig ut, og det må vel være et tegn på at det ligger noe gruff der?

Anonymkode: 7c0ba...01e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...