Gå til innhold

Jeg skjønner ikke hva jeg vil bli når jeg blir voksen

Anbefalte innlegg

Har noen tips til meg? 

Jeg er ansatt på et sykehus, som lederstøtte. Det har jeg gjort i 12 år og trives egentlig med det. Men nå har ungene blitt større og jeg kjenner mer på å gjøre noe som virkelig fenger meg. Pr dags dato har jeg mye papirarbeid. Mange frister. Mye ansvar. Jeg trives med ansvaret, men føler jeg er fanget i et hamsterhjul hvor dagene er like. Jeg har lyst å bruke kompetansen min til noe annet. Vurderer å gå mer skole og har kikket på HR-konsulent, men er usikker på om det blir for systematisk og kjedelig for meg. Jeg er utdannet helsesekretær og har videreutdanning i lønn og personal. Endringer på arbeidsplassen har ført til at jeg føler meg litt i bakevja og ikke har fått uvikle meg noe særlig. Samtidig er arbeidsplassen den eneste jeg ser for meg kan gi meg den friheten jeg har nå, med hjemmekontor en gang i uka, mulighet til å dra når jeg vil og komme når jeg vil ved behov (altså jeg trenger ikke be om fri 2 timer på morningen, jeg bare gir beskjed). Det er en frihet helsa mi har hatt behov for i mange år, men jeg ser for meg på sikt at det ikke er nødvendig. 

Noen tips? Jeg har ikke studiekompetanse og kommer heller ikke til å klare å få det.

Anonymkode: 58156...f6e

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Du har ikke studiekompetanse, men har sett på å gå HR-utdanning??🤔

Anonymkode: 49402...342

Ja, NKI har HR-konsulent som utdannelse hvor man ikke trenger studiekompetanse.

Hadde du ellers noen tips? 

Anonymkode: 58156...f6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...