Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Går det bare an å kjøpe dem på nett, eller fins de også i fysiske butikker? Anonymkode: 706b6...236
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Går det bare an å kjøpe dem på nett, eller fins de også i fysiske butikker? Anonymkode: 706b6...236 Sitter du her med nett foran deg og så har du ikke klart å google deg frem til alle de fysiske butikkene som finnes? Virkelig? JA DET FINNES FYSISKE BUTIKKER. Anonymkode: fa649...670
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Sitter du her med nett foran deg og så har du ikke klart å google deg frem til alle de fysiske butikkene som finnes? Virkelig? JA DET FINNES FYSISKE BUTIKKER. Anonymkode: fa649...670 Når jeg googlet det fant jeg kun nettbutikken, der stod det noe om at enkelte produkter kunne man finne i fysiske butikker, men ikke hvilke kjeder som fører dem. Vet du hvilke butikker/kjeder som fører dem? Anonymkode: 706b6...236
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2022 #4 Skrevet 3. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Når jeg googlet det fant jeg kun nettbutikken, der stod det noe om at enkelte produkter kunne man finne i fysiske butikker, men ikke hvilke kjeder som fører dem. Vet du hvilke butikker/kjeder som fører dem? Anonymkode: 706b6...236 Rituals har egne butikker https://www.rituals.com/no-no/stores Meny fører noen Rituals produkter https://meny.no/sok/?query=rituals Anonymkode: 8d5b8...c3b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Går det bare an å kjøpe dem på nett, eller fins de også i fysiske butikker? Anonymkode: 706b6...236 Ja, de fleste apotek 1 har noe utvalg, ellers har de egne butikker og Anonymkode: c8c3a...264
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Rituals har egne butikker https://www.rituals.com/no-no/stores Meny fører noen Rituals produkter https://meny.no/sok/?query=rituals Anonymkode: 8d5b8...c3b Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, de fleste apotek 1 har noe utvalg, ellers har de egne butikker og Anonymkode: c8c3a...264 Tusen takk Anonymkode: 706b6...236
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Skrevet 4. oktober 2022 Mengde lukter vondt! Det lukter billig og de lukter for mye og jeg kan ikke fatte og begripe at folk betaler for noe sånt! Anonymkode: adaa9...46e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2022 #8 Skrevet 4. oktober 2022 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Mengde lukter vondt! Det lukter billig og de lukter for mye og jeg kan ikke fatte og begripe at folk betaler for noe sånt! Anonymkode: adaa9...46e Hvorfor tror du at noen bryr seg om hva du mener? Det var ikke tema i hi i det hele tatt. Anonymkode: 5165e...fae
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2022 #9 Skrevet 4. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Mengde lukter vondt! Det lukter billig og de lukter for mye og jeg kan ikke fatte og begripe at folk betaler for noe sånt! Anonymkode: adaa9...46e Det er din smak. Jeg fikk et sett i gave for en liten stund siden, og har blitt veldig glad i enkelte av produktene som var med og har lyst til å kjøpe dem igjen. Det var blant annet en håndkrem som virker mye bedre enn den jeg brukte før, og jeg er veldig plaget med tørre hender. HI Anonymkode: 706b6...236
Selma_ Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Det er din smak. Jeg fikk et sett i gave for en liten stund siden, og har blitt veldig glad i enkelte av produktene som var med og har lyst til å kjøpe dem igjen. Det var blant annet en håndkrem som virker mye bedre enn den jeg brukte før, og jeg er veldig plaget med tørre hender. HI Anonymkode: 706b6...236 Enig med deg. Jeg har så tørre hender og ingen kremer hjelp men hvilken som helst fra Rituals hjalp og har ikke tørre hender lenger.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 Selma_ skrev (28 minutter siden): Enig med deg. Jeg har så tørre hender og ingen kremer hjelp men hvilken som helst fra Rituals hjalp og har ikke tørre hender lenger. Og de er faktisk billigere enn det merket jeg har brukt tidligere. Tidligere har jeg brukt L'Occitane sine, både den vanlige som forebyggende, og den for ekstremt tørre hender når det har vært ille HI Anonymkode: 706b6...236
Selma_ Skrevet 6. oktober 2022 #12 Skrevet 6. oktober 2022 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Og de er faktisk billigere enn det merket jeg har brukt tidligere. Tidligere har jeg brukt L'Occitane sine, både den vanlige som forebyggende, og den for ekstremt tørre hender når det har vært ille HI Anonymkode: 706b6...236 Ja, det er sant. Jeg brukte også en slags salve på blå resept, fett som bare det men hjalp nada. Masse penger brukt på diverse kremer men ingen hjalp. Så hadde jeg tilfeldigvis noen små kremer fra Rituals som jeg fikk i gave for mange år siden. Tenkte hvorfor ikke prøve dem og det hjalp. Nå sliter ikke jeg med tørre og sprukne hender lenger. Så takk Rituals 😅❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå