Gå til innhold

Rituals produkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det bare an å kjøpe dem på nett, eller fins de også i fysiske butikker?

Anonymkode: 706b6...236

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sitter du her med nett foran deg og så har du ikke klart å google deg frem til alle de fysiske butikkene som finnes? Virkelig? JA DET FINNES FYSISKE BUTIKKER.

Anonymkode: fa649...670

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Sitter du her med nett foran deg og så har du ikke klart å google deg frem til alle de fysiske butikkene som finnes? Virkelig? JA DET FINNES FYSISKE BUTIKKER.

Anonymkode: fa649...670

Når jeg googlet det fant jeg kun nettbutikken, der stod det noe om at enkelte produkter kunne man finne i fysiske butikker, men ikke hvilke kjeder som fører dem.

Vet du hvilke butikker/kjeder som fører dem?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Når jeg googlet det fant jeg kun nettbutikken, der stod det noe om at enkelte produkter kunne man finne i fysiske butikker, men ikke hvilke kjeder som fører dem.

Vet du hvilke butikker/kjeder som fører dem?

Rituals har egne butikker

https://www.rituals.com/no-no/stores

Meny fører noen Rituals produkter

https://meny.no/sok/?query=rituals

Anonymkode: 8d5b8...c3b

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ja, de fleste apotek 1 har noe utvalg, ellers har de egne butikker og

Anonymkode: c8c3a...264

Skrevet

Mengde lukter vondt! Det lukter billig og de lukter for mye og jeg kan ikke fatte og begripe at folk betaler for noe sånt!

Anonymkode: adaa9...46e

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Mengde lukter vondt! Det lukter billig og de lukter for mye og jeg kan ikke fatte og begripe at folk betaler for noe sånt!

Hvorfor tror du at noen bryr seg om hva du mener? Det var ikke tema i hi i det hele tatt. 

Anonymkode: 5165e...fae

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er din smak.
Jeg fikk et sett i gave for en liten stund siden, og har blitt veldig glad i enkelte av produktene som var med og har lyst til å kjøpe dem igjen.
Det var blant annet en håndkrem som virker mye bedre enn den jeg brukte før, og jeg er veldig plaget med tørre hender.

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Det er din smak.
Jeg fikk et sett i gave for en liten stund siden, og har blitt veldig glad i enkelte av produktene som var med og har lyst til å kjøpe dem igjen.
Det var blant annet en håndkrem som virker mye bedre enn den jeg brukte før, og jeg er veldig plaget med tørre hender.

HI

Enig med deg. Jeg har så tørre hender og ingen kremer hjelp men hvilken som helst fra Rituals hjalp og har ikke tørre hender lenger.

Skrevet
Selma_ skrev (28 minutter siden):

Enig med deg. Jeg har så tørre hender og ingen kremer hjelp men hvilken som helst fra Rituals hjalp og har ikke tørre hender lenger.

Og de er faktisk billigere enn det merket jeg har brukt tidligere.
Tidligere har jeg brukt L'Occitane sine, både den vanlige som forebyggende, og den for ekstremt tørre hender når det har vært ille

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Og de er faktisk billigere enn det merket jeg har brukt tidligere.
Tidligere har jeg brukt L'Occitane sine, både den vanlige som forebyggende, og den for ekstremt tørre hender når det har vært ille

HI

Ja, det er sant. Jeg brukte også en slags salve på blå resept, fett som bare det men hjalp nada. Masse penger brukt på diverse kremer men ingen hjalp. Så hadde jeg tilfeldigvis noen små kremer fra Rituals som jeg fikk i gave for mange år siden. Tenkte hvorfor ikke prøve dem og det hjalp. Nå sliter ikke jeg med tørre og sprukne hender lenger. Så takk Rituals 😅❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...