Gå til innhold

Noen råd i natta?

Anbefalte innlegg

Jeg er på kurs og sover på hotell. Salen vi satt i i dag var ganske kald og jeg ble frossen selv om jeg kledde på meg det jeg hadde. Nå har jeg vondt i underlivet og føler meg kald innvendig der nede. Jeg har tatt en varm dusj og har ligget under dyna i en time, men det er fortsatt vondt og kaldt. Kan jeg ha fått urinveisinfeksjon av å bli kald? Jeg har aldri hatt det før. Jeg må tisse litt oftere men ikke mye og det stikker ikke når jeg tisser. Noen råd til å bli varm igjen eller til hva jeg kan gjøre i morgen? Jeg har en hel dag til i den samme kalde salen.

Anonymkode: 5f239...c25

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434426-noen-r%C3%A5d-i-natta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville kledd på meg og gått til nattevakten og sagt fra om at salen var så kald i dag at du fremdeles fryser, og at de må skru opp varmen (er det i deler av landet med dyr strøm antar jeg du har svaret på kulden der...).

Om du ikke har mulighet til å lage te på rommet, spør om det er mulig å få kjøpe en termoskanne med te som du kan ta med deg på rommet. Og kjøp noe å spise, gjerne noe med krydder, fett osv. da får du letter varmen i deg.

Be også om et pledd eller en ekstra dyne på rommet.

Tilbake på rommet jogger du på stedet, slår floke og hopper OL-floken inntil du er varm nok.

Du kan også massere godt over nyreområdet på ryggen, det kan hjelpe godt også.

Så kryper du under dynene og pleddet (du forhåpentligvis nå får), drikker varm te og spiser, da tror jeg du blir varm og får sove.

Og i morgen, ta med pleddet du forhåpentlig fikk i resepsjonen og bruk det om deg i morgen.

God natt :natti:

Anonymkode: 118e5...eb9

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg ville kledd på meg og gått til nattevakten og sagt fra om at salen var så kald i dag at du fremdeles fryser, og at de må skru opp varmen (er det i deler av landet med dyr strøm antar jeg du har svaret på kulden der...).

Om du ikke har mulighet til å lage te på rommet, spør om det er mulig å få kjøpe en termoskanne med te som du kan ta med deg på rommet. Og kjøp noe å spise, gjerne noe med krydder, fett osv. da får du letter varmen i deg.

Be også om et pledd eller en ekstra dyne på rommet.

Tilbake på rommet jogger du på stedet, slår floke og hopper OL-floken inntil du er varm nok.

Du kan også massere godt over nyreområdet på ryggen, det kan hjelpe godt også.

Så kryper du under dynene og pleddet (du forhåpentligvis nå får), drikker varm te og spiser, da tror jeg du blir varm og får sove.

Og i morgen, ta med pleddet du forhåpentlig fikk i resepsjonen og bruk det om deg i morgen.

God natt :natti:

Anonymkode: 118e5...eb9

Tusen takk for gode råd 💗

Anonymkode: 5f239...c25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...