Gå til innhold

Hvorfor respekterer ikke folk at noen er kjærestemennesker?

Anbefalte innlegg

Problemet med de som ønsker seg en kjæreste er at de ofte virker desperate, og det eneste de snakker om er hvor mye de ønsker en kjæreste. Det blir et oppheng, og derfor er de rådene folk for velmente for å takle tilværelsen som singel. Klarer man ikke å ha en identitet uten en kjæreste, så bør man finne den. For helsens skyld.

Jeg får forøvrig høre det motsatte. Jeg har vært singel i 10 år. Har det helt fint med det. Men det har ikke vennene mine. Alle trenger en som elsker enn en å komme hjem til, en som mener du er helt spesiell bla bla bla

Anonymkode: e9548...fba

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Problemet med de som ønsker seg en kjæreste er at de ofte virker desperate, og det eneste de snakker om er hvor mye de ønsker en kjæreste. Det blir et oppheng, og derfor er de rådene folk for velmente for å takle tilværelsen som singel. Klarer man ikke å ha en identitet uten en kjæreste, så bør man finne den. For helsens skyld.

Jeg får forøvrig høre det motsatte. Jeg har vært singel i 10 år. Har det helt fint med det. Men det har ikke vennene mine. Alle trenger en som elsker enn en å komme hjem til, en som mener du er helt spesiell bla bla bla

Anonymkode: e9548...fba

Det er ingen som sier at de mangler en identitet uten kjæreste. Du kaller det desperat. Hvis folk ikke får dekket behov så blir de frustrerte. Et behov stikker dypere enn et ønske. 

NotNaomi skrev (10 minutter siden):

Det er ingen som sier at de mangler en identitet uten kjæreste. Du kaller det desperat. Hvis folk ikke får dekket behov så blir de frustrerte. Et behov stikker dypere enn et ønske. 

Det er små, svake og kjedelige mennesker som er desperate etter forhold. 

Anonymkode: d470a...5aa

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er små, svake og kjedelige mennesker som er desperate etter forhold. 

Mens de store, sterke og spennende mennesker nøyer seg med å pule rundt? 

Anonymkode: 14d72...d5b

Annonse

NotNaomi skrev (1 time siden):

Jeg ser og på noen av de som desperate, de som aldri er single, de er i nytt forhold uken etter de gikk ut av det forrige, samme hvor lenge forholdet har vart, og om det er barn involvert. Og noen ganger blir de da sammen med noen, de virkelig ikke burde bli sammen med. 

For det er en forskjell på det, og de som ønsker å være i forhold, men som kan ta seg litt tid, for å forhåpentligvis finne en de kan være sammen med lenge. 

Selv har jeg vært singel i mange år, og trives godt som singel. Men det er ikke alle som forstår det, har hatt både venner og familie, som har sagt at jeg må finne meg noen. 

Anonymkode: 60184...463

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mens de store, sterke og spennende mennesker nøyer seg med å pule rundt? 

Du er grøssende vulgær.

Svaret er ellers som alltid noe annet enn du skal vrenge det til. Huff.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du er grøssende vulgær.

Svaret er ellers som alltid noe annet enn du skal vrenge det til. Huff.

Du skriver jo at kun små og svake mennesker ønsker å være i et forhold. Så da må sterke og store mennesker ønske å ha sex utenfor forhold? Eller ønsker de å leve i sølibat? 

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Du skriver jo at kun små og svake mennesker ønsker å være i et forhold. Så da må sterke og store mennesker ønske å ha sex utenfor forhold? Eller ønsker de å leve i sølibat? 

Nei. Det skriver jeg ikke. Men det faktum  at det er dette du tror du leser, og din påfølgende respons på dette du innbiller deg, sier en hel masse om deg.

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Nei. Det skriver jeg ikke. Men det faktum  at det er dette du tror du leser, og din påfølgende respons på dette du innbiller deg, sier en hel masse om deg.

Så godt å ha en profesjonell psykolog på forumet. Hvor mye tar du i timen, og når har du første ledig? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...