Gå til innhold

Dere som er drevne på lavkarbo!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg har gått på dette i et par måneder nå. Gått veldig greit, men nå kjenner jeg at jeg er endel svimmel og har mer hodepine enn tidligere. Hva kan dette være? 

Anonymkode: 46e66...071

Lavkarbo er jo en unaturlig diett. Svimmelhet og hodepine er kroppen din som forteller at dietten din er for ensidig. Jeg gikk på lavkarbo i flere måneder for et par år siden, og hadde konstant hodepine, fatigue og konsentrasjonsvansker. Hjernen trenger karbohydrater. Når den ikke får det, reagerer kroppen med diverse fysiske utslag som hodepine og svekket hjernefunksjon. Når du begynner å spise normalt igjen, vil dette forsvinne på dagen. 

Anonymkode: 13512...b40

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Lavkarbo er jo en unaturlig diett. Svimmelhet og hodepine er kroppen din som forteller at dietten din er for ensidig. Jeg gikk på lavkarbo i flere måneder for et par år siden, og hadde konstant hodepine, fatigue og konsentrasjonsvansker. Hjernen trenger karbohydrater. Når den ikke får det, reagerer kroppen med diverse fysiske utslag som hodepine og svekket hjernefunksjon. Når du begynner å spise normalt igjen, vil dette forsvinne på dagen. 

Anonymkode: 13512...b40

Tøys og tull.

Spis sunt og variert på lavkarbo og få i deg alt du behøver, så blir du ikke sliten eller får hodepine.

Viktig å få i seg sunt fett (som i nøtter, avokado osv.) og proteiner. Og diverse grønnsaker. Og å drikke masse vann.

Høres ut som HI bør dra til legen og ta blodprøver for å se om hun har noen mangler 

Anonymkode: 9fb06...2a0

Annonse

Sier som de andre, du får kanskje i deg for lite salt. Jeg gikk på lavkarbo en stund og ble skikkelig uvel, det viste seg at jeg ikke fikk i meg nok salt, noe som er vanlig spesielt hvis man kommer fra et kosthold med endel halv-og helfabrikata. Fikk tips om å drikke suppebuljong, det hjalp veldig.

Anonymkode: 254ad...2c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...