Gå til innhold

Støtter du bursdagsinnsamlinger på Facebook?

Anbefalte innlegg

Jeg gjør svært sjelden det. «Saken betyr mye for meg». Jeg får litt mark av masseproduksjonen.

Jeg kan støtte hvis teksten er skrevet om, og jeg vet at det betyr mye for personen. Feks at mor har fått en kreftdiagnose og de ber om støtte til Kreftforeningen. 

Anonymkode: 245b9...3d8

Fortsetter under...

Facebook får jo en liten andel av disse innsamlingene. Derfor promoterer Facebook innsamlinger til alle når det nærmer seg folks fødselsdag. For folk har det ikke noe å si for deres del. Det handler bare om "godhets-poeng". "Jeg har promotert en god sak".

Nei, jeg støtter ikke noe bare fordi det er noen annen sin fødselsdag. Vil jeg støtte noe gjør jeg det privat. Med penger som ikke andre vet om at jeg gir bort. Jeg er ikke ute etter "godhets-poeng", hvis jeg gir til en god sak. Jeg er ute etter å hjelpe i så fall.

Anonymkode: 2f41f...575

Annonse

Da min venninne sin mor fikk ALS så støttet jeg. Fordi hun ble så takknemlig. Ellers støtter jeg ofte foreninger i Norge jeg vet gjør en god jobb for barn. Syke barn brenner jeg for. De fortjener alt de kan få, nye leker på sykehuset, opplevelsesturer i trygge omgivelser der de slipper tenke på å bli utsatt for smitte osv. 

Anonymkode: 345da...404

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Da min venninne sin mor fikk ALS så støttet jeg. Fordi hun ble så takknemlig. Ellers støtter jeg ofte foreninger i Norge jeg vet gjør en god jobb for barn. Syke barn brenner jeg for. De fortjener alt de kan få, nye leker på sykehuset, opplevelsesturer i trygge omgivelser der de slipper tenke på å bli utsatt for smitte osv. 

Anonymkode: 345da...404

Dette. Liker ikke de standard tekstene men hvis jeg vet det på ekte betyr mye for noen som betyr mye for meg kan jeg gjøre det. Gir gjennom året uansett og det promoterer jeg aldri. 

Anonymkode: e1086...775

Nei. Nå er gir jeg kun gaver til min familie, venner og kjente gir ejg ikke gaver til så for meg blir det feil å gi til slikt. Hadde en av mine familiemedlemmer ønsket seg dette istede for en gave til sin bursdag hadde jeg gjort det, men det er det ingen som gjør. Vi gir til endel ulike ting, men ikkepå denne måten. 

Anonymkode: 9e392...1fd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...