Gå til innhold

Hva tenker du om dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på om vedkommende aldri har bodd hjemmefra.

Har personen bare bodd hjemme hadde jeg blitt veldig skeptisk. Virker uselvstendig og noe tafatt.

Her finnes det selvsagt nyanser, kanskje personen tar seg av syke foreldre eller driver gård sammen med foreldrene, da er det litt annerledes. 

Anonymkode: 47c09...ee6

Måtte nok visst mer før jeg tenkte noe som helst.

Men i utgangspunktet ville jeg vært skeptisk, tenkt at det var enten en lite selvstendig person eller en veldig dominerende forelder.

Jeg har en bror som bodde hjemme til han var over 30, han sliter psykisk og klarer seg egentlig dårlig alene.

Anonymkode: 7ff33...346

Annonse

Spørs på settingen. Jeg trodde en kamerat til mannen var nesten tilbakestående siden han bodde med foreldrene. Men jeg tok feil. Han bodde hjemme, fordi kan hadde arvet huset mitt at han tok seg av moren sin var døende og faren hadde alsheimer.

Anonymkode: e8c95...193

Gjest NotNaomi

Vet ikke helt da det kommer an på grunnen til det. Hvis det er fordi h*n hjelper foreldre økonomisk eller på andre måter så syns jeg at det er fint. Også hvis det er fordi vedkommende er i en livskrise. Egentlig greit uansett grunn med mindre det er fordi h*n ikke vil være selvstendig og bor der til bekymring for foreldrene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...