Gå til innhold

Liker dere oralsex?

Anbefalte innlegg

Eller er det bare noe som hører med, som dere gjør fordi mannen liker det, men gjerne kunne sluppet? Jeg må innrømme at jeg er ikke så glad i det. Jeg later som så godt jeg kan, men jeg synes egentlig det er ganske ekkelt å få den trykka inn i munn og strever med å ikke brekke meg av sæden i munnen.

Anonymkode: cbf59...198

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434362-liker-dere-oralsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Å få ja helt klart. Men ikke å gi. Jeg takler heller ikke det.

Anonymkode: b0021...13e

Kjekt å se at det er flere som ikke liker det, jeg har tenkt at det må være noe galt med meg. Man får jo fort inntrykk av at alle elsker det og mange mener det er dealbreaker hvis dama ikke suger og helst svelger. Jeg svelget en gang, men følte meg så kvalm og dårlig etterpå og prøver å slippe å svelge.

Ja, jeg liker det, både å gi og få.

Men jeg gir det som regel når mannen ligger på rygg da, så jeg styrer. Har aldri følt at han har "trykt den inn" og tar ikke satsen i munnen så jeg trenger ikke svelge sæd.

Anonymkode: 10aa2...596

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg liker det, både å gi og få.

Men jeg gir det som regel når mannen ligger på rygg da, så jeg styrer. Har aldri følt at han har "trykt den inn" og tar ikke satsen i munnen så jeg trenger ikke svelge sæd.

Anonymkode: 10aa2...596

Ok, det høres jo litt bedre ut i hvertfall. 

Annonse

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg liker merkelig nok bedre å gi det enn å få😉 men misliker ikke å få altså🤭 men føler bare at det ikke er sååå godt og blir stressa hvis jeg ikke kommer og han holder på i en evighet😳

Anonymkode: cf69c...07b

Samme her. Jeg blir veldig opphisset av å gi, og spesielt hvis han er litt hardhendt i tillegg. Men han får ikke komme i munnen min uten at jeg godkjenner det. Noen få ganger synes jeg det er greit, men vanligvis er det bare en del av forspillet. 

Anonymkode: d2526...3df

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Eller er det bare noe som hører med, som dere gjør fordi mannen liker det, men gjerne kunne sluppet? Jeg må innrømme at jeg er ikke så glad i det. Jeg later som så godt jeg kan, men jeg synes egentlig det er ganske ekkelt å få den trykka inn i munn og strever med å ikke brekke meg av sæden i munnen.

Jeg liker oral sex. Men nekter sprut

Anonymkode: 88ee0...a47

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...