Gå til innhold

Liker dere morgensex?

Anbefalte innlegg

Det er ikke da jeg har mest lyst som regel. Føler meg ufresh med morratryne, bustete, soveånde og er som regel tissetrengt. Synes ikke mannen er på sitt fresheste heller, med morgenånde,  litt svett og klam sovelukt og suge han på morgenen er ikke så behagelig da penisen ikke føles så ren og lukter litt stramt.

Anonymkode: 1d7ca...8c8

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434357-liker-dere-morgensex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå suger ikke jeg, så jeg har ikke det problemet å få en illeluktende penis i munnen, men jeg liker å bli pult om morningen. Det er godt å delvis våkne til en hard en som legger seg bak meg i skje. Så faller trusene og han sklir inn. 

Anonymkode: dbd67...d77

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Egentlig ikke fordi jeg er b-menneske og vil SOVE. Men om vi er på hotell eller har god tid om morgenen så ja, takk. Og mannen er sexy uansett hvilken tid på døgnet, så det er ikke noe problem.  

Anonymkode: a801c...4f8

Jeg er også B-menneske og alltid elendig form når jeg våkner. Jeg har fortalt de jeg har vært sammen med at jeg godt kan like morgensex, men at hvis vi skal ha det, da må de følge mine regler. Og forsøker de å gå utenom, da blir det tvert nei. Hemmeligheten ligger nemlig i at de har tid til å vekke meg saaaaaaakte, bare holde om meg stryke meg på en arm eller ben, kanskje holde en hånd på magen min, men ikke noe seksuelt før jeg er våken, for i min halvsøvn er det for slitsomt å forestille seg, så da blir det nei. Men får jeg våkne sakte og behagelig, da blir jeg fort tent, og da er jeg helt med, så lenge jeg på morgenen slipper å ta hovedansvar for den fysiske arbeidsbiten ;)

Anonymkode: 84d9f...f67

Ja, men vi pleier begge å stå opp og tisse, og mannen vasker alltid penis etter han har vært på do hjemme (vet aldri når jeg kommer og vil smake litt😉) Ungene er store, og legger seg samtidig med oss, men de sover mye lenger også. Så da kan jeg suge han og han kan ta meg i alle retninger, uten å være redd for å bli forstyrre🥰

Anonymkode: 65b02...16a

Annonse

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Nå suger ikke jeg, så jeg har ikke det problemet å få en illeluktende penis i munnen, men jeg liker å bli pult om morningen. Det er godt å delvis våkne til en hard en som legger seg bak meg i skje. Så faller trusene og han sklir inn. 

Enig i dette. 

Anonymkode: 1d34e...b1f

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Hvorfor er du sammen med en som ikke klarer å vaske seg? 

Anonymkode: 0864d...f63

On 10/1/2022 at 7:25 PM, Anonym bruker said:

Det er ikke da jeg har mest lyst som regel. Føler meg ufresh med morratryne, bustete, soveånde og er som regel tissetrengt. Synes ikke mannen er på sitt fresheste heller, med morgenånde,  litt svett og klam sovelukt og suge han på morgenen er ikke så behagelig da penisen ikke føles så ren og lukter litt stramt.

Anonymkode: 1d7ca...8c8

Jeg elsker det, Sikkelig stiv morgen brød

Anonymkode: 2a517...3b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...