Gå til innhold

Liker dere å pusse opp?

Anbefalte innlegg

Jeg vet mange liker å pusse opp og syns det er gøy. Jeg kan virkelig ikke fordra det😝 Vi holder på å pusse opp nå, og jeg kan ikke fordra det. Jeg vil bare ha det ferdig med en gang. Hadde vi hatt penger til det så hadde jeg glatt satt fagfolk til å gjøre alt. 

Anonymkode: 285ae...7e9

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434354-liker-dere-%C3%A5-pusse-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man liker vel resultatet? 
Det er ikke sånn at jeg nyter prosessen og håper den vil vare lenge. Men vi er flinke på det, samarbeider godt og har etterhvert mye erfaring, så oppussingsprosjektene våre har gått etter planen de siste årene, og vi velger å gjøre det sammen og ga det hyggelig mens vi jobber. Det hjelper jo så vi ikke misliker det like sterkt😉

Anonymkode: abfee...128

Jeg elsker å male. Når ett rom får en ny farge, da blir jeg så glad når fargene treffer. Rommet blir noe helt annet. Den følelsen av å male over en kjip farge til en ny og fresh. Magisk 🤩 Foreløpig er jeg stødig nok på handa til å male uten tape, men det blir nok mer ork den dagen jeg må frem med den. 

Anonymkode: 8cd05...c6b

Jeg syns det er gøy, men jeg syns ikke det er noe gøy når det er noe akutt som må taes. Enten må jeg pusse opp alene eller så må jeg gjøre det med noen som kan litt. Gjøre det med noen som ahr ti tommeltotter eller som tror de kan og egentlig ikke kan fungerer ikke for meg. Min tidligere samboer var sistnevnte. Mulig han var handy iforhold til tidligere partnere, men han var ikke handy. Fikk til slutt en kompis som er snekker til å komme og godkjenne resultatet av noe han hadde gjort, han fikk stryk og da gikk det opp for han at han måtte lære seg ting. (Fikse på en vegg som er bærevegg skal man bare ikke gjøre uten litt kunnskap) 

Anonymkode: 4d29c...e0e

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...