Gå til innhold

Har du sexleketøy? Hva anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Jeg har passert 40 år, helt gjennomsnittlig sexlyst (tror jeg?), men har aldri hatt sexleketøy.

Mannens sexlyst er dalende, jeg har mer lyst enn han. I tillegg er han mye borte pga jobb. Tanken har slått meg litt om jeg skulle ha skaffet meg et eller annet, men hva? Blir helt stresset når jeg prøver å finne noe på nett🙈.

Noen som har tips? 

Anonymkode: a39ea...a2c

Fortsetter under...

Jeg har også passert 40 og har aldri hatt sexleketøy, eller dvs en kjæreste jeg hadde en gang ga meg en dildo, men jeg fikk aldri noe utav å bruke den. Jeg vet ikke hvor vanlig det er å ha sexleketøy, men man får jo inntrykk av at alle har skuffen full. Det jeg har hørt mest om/har mest tro på er Womanizer, men jeg har aldri prøvd. 

Anonymkode: ab08f...ff5

Annonse

For meg selv har jeg 3-4 vibrator og en womanizer. 
jeg får null igjen for en dildo på egen hånd. 

sammen med mannen har jeg vibrator, dildoer, buttplugs, pisker, oljer og håndjern og teiper. Jeg er seksuelt sub og han er dom. 

Anonym bruker skrev (På 1.10.2022 den 17.58):

Er det greit å ta duo, eller bør en prøve seg frem med den rimeligste først? Er duoen brukervennlig😅? Bør jeg ha noe tilleggsutstyr som feks glidemiddel eller noe sånn?

Anonymkode: a39ea...a2c

Jeg har begge versjoner, men foretrekker duo 🙂 Har alltid hatt problemer med å få orgasmer, men ikke med denne 🙂

Anonymkode: 3a3d5...57a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...