Gå til innhold

Programmet: Forræder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har synst det er spennende og gøy, frem til nå.... Det er jo en urettferdig og umulig oppgave å være lojal ??

Anonymkode: 62de4...92a

Det er jo hele poenget med programmet?

Anonymkode: ac49e...7a3

Gjest NotNaomi

Det er dritt kjedelig! Det skulle selvfølgelig ha vært flere måter å avsløre forræderne på, sånn at de måtte bruke hodet. Her er det jo kun gjetning det går i. 

Jeg ser på kun på grunn av personene som er med. Anne B. Ragde alene er jo underholdende nok. Men nei, dette konseptet er et stort gjesp. Dessuten blir jeg sliten av å høre programlederen snakke. Han puster så anstrengt når han snakker, akkurat som om han er skikkelig nervøs hver gang han åpner munnen omtrent ( ja det har med min nevrotiske side å gjøre og er irrelevant )

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei? Den som er flinkest til sosial manipulasjon vinner. Sånn er det i det virkelige livet også.

Anonymkode: ac49e...7a3

Du må gjerne forklare meg den sosiale manipulasjonen du ser i dette programmet? 

Endret av NotNaomi

Annonse

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Er jo bare å ha best pokerfjes 

Nei det er jeg virkelig ikke enig i 🙂 Jørn Lier Horst burde forlengst vært avslørt. Det burde han Jonas (?) duden også. 

Det som kan være litt fascinerende i programmet er at folk kun dømmer etter utseendet og rykte fra før. Ikke uttrykk og væremåte, men utseende og utstråling. Veldig banalt. Syns jeg da. 

NotNaomi skrev (19 minutter siden):

Det er dritt kjedelig! Det skulle selvfølgelig ha vært flere måter å avsløre forræderne på, sånn at de måtte bruke hodet. Her er det jo kun gjetning det går i. 

Jeg ser på kun på grunn av personene som er med. Anne B. Ragde alene er jo underholdende nok. Men nei, dette konseptet er et stort gjesp. Dessuten blir jeg sliten av å høre programlederen snakke. Han puster så anstrengt når han snakker, akkurat som om han er skikkelig nervøs hver gang han åpner munnen omtrent ( ja det har med min nevrotiske side å gjøre og er irrelevant )

Tuller du? 

Beste programet jeg har sett. 😁

Anonymkode: 1e969...7c3

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tuller du? 

Beste programet jeg har sett. 😁

Anonymkode: 1e969...7c3

Nei jeg tuller ikke 🙂 det er for lite utfordringer. Jeg begynte å se på fordi det hørtes kult ut. Hadde forræderne sabotert osv så hadde det jo vært kjempekult. Da måtte folk ha tenkt mye mer. Det kunne blitt såå mye bedre. 

NotNaomi skrev (17 minutter siden):

Nei det er jeg virkelig ikke enig i 🙂 Jørn Lier Horst burde forlengst vært avslørt. Det burde han Jonas (?) duden også. 

Det som kan være litt fascinerende i programmet er at folk kun dømmer etter utseendet og rykte fra før. Ikke uttrykk og væremåte, men utseende og utstråling. Veldig banalt. Syns jeg da. 

Det viser tydelig hvordan vi mennesker er, vi tolker og tyder mye mindre enn du tror. Vi følger massene, og det sier de jo i programmet også.

Igjen og igjen tar de seg selv i å følge "saueflokken" istedenfor å tenke selv. Det er det som er litt spennende med programmet, å se hvordan man blir påvirket av hverandre.

Utseende har ingenting med dette å gjøre.

Jeg synes programmet er kjempekult.

Anonymkode: 9971c...2ba

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Det viser tydelig hvordan vi mennesker er, vi tolker og tyder mye mindre enn du tror. Vi følger massene, og det sier de jo i programmet også.

Igjen og igjen tar de seg selv i å følge "saueflokken" istedenfor å tenke selv. Det er det som er litt spennende med programmet, å se hvordan man blir påvirket av hverandre.

Ja, jeg er enig i det at vi følger ofte flertallet uten å tenke over hva vi egentlig mener og tolker selv. Så psykologisk er det interessant sånn sett.

Jeg tror utseendet har noe å si altså. Noen ser mer suspekte ut enn andre, og vi er fks mer mistenksomme mot mørke mennesker enn blonde. Vi stoler mer på ei dame i hvit bluse og perler i ørene, enn ei som har på svart lang kjole og kors i ørene, fks. Osv

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ingen tørr å stikke seg ut heller. De er redd for å bli tatt av dage

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...