Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2022 #101 Skrevet 5. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvorfor antar du at hi blir lurt trill rundt? Jeg opplever en lignende greie der jeg er «mannen» i denne historien, og jeg er overhode ikke ute etter å lure noen. Jeg har fått genuine, sterke følelser, og er i ferd med å bryte med min partner gjennom mange år. Det hender at man oppdager at den man lever med ikke er den rette, og av og til venter det en ny på andre siden. Anonymkode: d069c...2a5 Ganske spesielt av mannen å sjekke opp en tilfeldig dame på gaten i en annen by! Hvis han er ute etter noe fast på sikt... Anonymkode: d93d9...cec
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2022 #102 Skrevet 18. oktober 2022 Anonym bruker skrev (På 30.9.2022 den 22.21): Jeg sliter virkelig.. Langt innhold men håper dere leser. Det var en jeg møtte i sommer, helt tilfeldig - sånn ut at av det blå. Vi møttes ute på gaten, han stoppet og begynte å prate med meg. Vi var 4 venninner... Vi skulle ned på et utested og han skulle egentlig hjem til hotellet, (han var ikke fra stedet der vi bor. Han var på en jobbreise tilfeldig i vår by.) Etter litt prat ble han med oss. Vi kjente en enorm førsteblikks kjærlighet. Eneste var at han hadde dame. Vi endte likevel opp på hotellet hans etter noen drinker. I ettertid hadde vi lange turer og middager uten å rote. Kun vennskapelig fordi han fikk dårlig samvittighet for dama. Dagene gikk og det var kun to dager til hjemreise for han. Da han skulle reise kjørte jeg han til flyplassen.. Han gikk inn, men sendte meg mld rett etterpå om jeg ville kjøre tilbake for å ta en siste farvel. Vi var da sammen i en time uten å gjøre annet enn å prate, le og småflørte, ga tre lange klemmer. Da han igjen gikk fikk jeg skikkelig hjertesorg. For meg (som er 34år gammel) merket en helt spesiell knytning til han. Han leste meg, var ærlig og lyttende. Det var forferdelig vondt at han skulle dra hjem til sin kjære.. Dette er 4 uker siden nå og samtalene og praten har vart siden, kanskje enda mer. Han bryr seg virkelig om meg. Men hva skal jeg gjøre? Håper dere kan se for dere settingen, det er ikke ofte man møter "the one...". Han er nå der at han vil møte meg igjen, men finner ingen løsning pga det han har hjemme. Jeg vil ikke velge han bort.. Kjenner spes på dette når de er sammen at det er vondt. Jeg har virkelig falt for han. Han spør om jeg er forelsket og betatt av gan. Han merker nok dette på meg. Men hva er han da? Er jeg helt idiot som tror dette? Siden han fortsatt holder på men likevel bor timevis unna? Jeg får nok så det holder av vonde tilbakemld, men jeg føler så sterkt at det er gjensidig. Kan jeg tørre å håpe på et mirakel eller må jeg bare legge lokk på alt? Anonymkode: b708c...368 Nå svarer jeg som mann. Jeg kjenner meg igjen i noe. Jeg elsker kona mi mer enn noe annet, men jeg er utro innimellom. Og da kun i andre byer når jeg er på jobbreiser o.l. for jeg vil ikke risikere at kvinnen jeg elsker vil finne det ut. Ja, jeg vet jeg er en drittsekk, men uansett hva andre sier eller tror om dette, så er det kun kona mi jeg elsker og vil alltid elske. Jeg har imidlertid en stor interesse for sex, og liker å ha sex med andre noen ganger. Jeg har et par faste kvinner jeg besøker i to byer, men jeg er imidlertid helt åpen om at det ikke er noe mer enn sex,og at jeg aldri vil gå fra kona mi fordi jeg elsker henne. Jeg vet jo ikke hvordan han føler for deg, men det virker som noe lignende, at det altså er trygt siden det er en annen by litt langt unna. Jeg har og gode og lange diskusjoner med kvinnene jeg møter, og jeg finner de både fasinerende og er tiltrukket av de, men forelsket er jeg ikke. Det er kun konen min jeg elsker. Jeg ville spurt han rett ut om han er villig til å gå fra kona si. Anonymkode: 79f6a...078
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2022 #103 Skrevet 18. oktober 2022 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Nå svarer jeg som mann. Jeg kjenner meg igjen i noe. Jeg elsker kona mi mer enn noe annet, men jeg er utro innimellom. Og da kun i andre byer når jeg er på jobbreiser o.l. for jeg vil ikke risikere at kvinnen jeg elsker vil finne det ut. Ja, jeg vet jeg er en drittsekk, men uansett hva andre sier eller tror om dette, så er det kun kona mi jeg elsker og vil alltid elske. Jeg har imidlertid en stor interesse for sex, og liker å ha sex med andre noen ganger. Jeg har et par faste kvinner jeg besøker i to byer, men jeg er imidlertid helt åpen om at det ikke er noe mer enn sex,og at jeg aldri vil gå fra kona mi fordi jeg elsker henne. Jeg vet jo ikke hvordan han føler for deg, men det virker som noe lignende, at det altså er trygt siden det er en annen by litt langt unna. Jeg har og gode og lange diskusjoner med kvinnene jeg møter, og jeg finner de både fasinerende og er tiltrukket av de, men forelsket er jeg ikke. Det er kun konen min jeg elsker. Jeg ville spurt han rett ut om han er villig til å gå fra kona si. Anonymkode: 79f6a...078 Av nysgjerrighet - hvordan greier du å separer kjærlighet fra det å ha respekt for partneren din? Jeg spør fordi jeg ikke forstår. Jeg kan forstå et enkelttilfelle av utroskap i fylla. Jeg kan også forstå at man kan bli forelsket i en annen enn partner i løpet av et langt samliv. Men å bevisst gå bak sin partners rygg og gjøre noe du tydeligvis mener din kone ikke akseptert for et forhold hun er i, og å gjøre det gjentatte ganger med ulike personer, bevisst og over tid - det forstår jeg ikke hvordan det kan forsvares samtidig med at man påstår å elske sin partner. Hvis hun er imot utroskap, så er jo det du gjør mot henne (selv om hun ikke vet) veldig respektløst, du fratar henne muligheten til å ta informerte valg om sitt eget liv. For meg blir det en veldig egoistisk handling av deg, og noe som har lite å gjøre med kjærlighet for kona din som du ikke respekterer, men langt mer med din kjærlighet til deg selv og din tro på at dine egoistiske behov er langt viktigere enn din kones ønsker, egenbestemmelse over eget liv og hennes ev. behov for respekt og tillit i forholdet. Hvorfor mener du dine ønsker mer verdt enn din kones? (Forstår hvorfor du svarer HI, og jeg tror det er bra at hun får høre det du skriver, slik at Hi kan ta et mer informert valg om eget liv, hvis han hun har møtt er som deg.) Anonymkode: ed159...4dd
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2022 #104 Skrevet 18. oktober 2022 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Nå svarer jeg som mann. Jeg kjenner meg igjen i noe. Jeg elsker kona mi mer enn noe annet, men jeg er utro innimellom. Og da kun i andre byer når jeg er på jobbreiser o.l. for jeg vil ikke risikere at kvinnen jeg elsker vil finne det ut. Ja, jeg vet jeg er en drittsekk, men uansett hva andre sier eller tror om dette, så er det kun kona mi jeg elsker og vil alltid elske. Jeg har imidlertid en stor interesse for sex, og liker å ha sex med andre noen ganger. Jeg har et par faste kvinner jeg besøker i to byer, men jeg er imidlertid helt åpen om at det ikke er noe mer enn sex,og at jeg aldri vil gå fra kona mi fordi jeg elsker henne. Jeg vet jo ikke hvordan han føler for deg, men det virker som noe lignende, at det altså er trygt siden det er en annen by litt langt unna. Jeg har og gode og lange diskusjoner med kvinnene jeg møter, og jeg finner de både fasinerende og er tiltrukket av de, men forelsket er jeg ikke. Det er kun konen min jeg elsker. Jeg ville spurt han rett ut om han er villig til å gå fra kona si. Anonymkode: 79f6a...078 Jeg har ikke ord ! Drittsekk ! Anonymkode: d93d9...cec
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2022 #105 Skrevet 18. oktober 2022 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Nå svarer jeg som mann. Jeg kjenner meg igjen i noe. Jeg elsker kona mi mer enn noe annet, men jeg er utro innimellom. Og da kun i andre byer når jeg er på jobbreiser o.l. for jeg vil ikke risikere at kvinnen jeg elsker vil finne det ut. Ja, jeg vet jeg er en drittsekk, men uansett hva andre sier eller tror om dette, så er det kun kona mi jeg elsker og vil alltid elske. Jeg har imidlertid en stor interesse for sex, og liker å ha sex med andre noen ganger. Jeg har et par faste kvinner jeg besøker i to byer, men jeg er imidlertid helt åpen om at det ikke er noe mer enn sex,og at jeg aldri vil gå fra kona mi fordi jeg elsker henne. Jeg vet jo ikke hvordan han føler for deg, men det virker som noe lignende, at det altså er trygt siden det er en annen by litt langt unna. Jeg har og gode og lange diskusjoner med kvinnene jeg møter, og jeg finner de både fasinerende og er tiltrukket av de, men forelsket er jeg ikke. Det er kun konen min jeg elsker. Jeg ville spurt han rett ut om han er villig til å gå fra kona si. Anonymkode: 79f6a...078 Du elsker kanskje kona di, men du setter deg selv høyere. Den simpleste av alle typer mannfolk🤢 Anonymkode: 7183d...020
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2022 #106 Skrevet 18. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nå svarer jeg som mann. Jeg kjenner meg igjen i noe. Jeg elsker kona mi mer enn noe annet, men jeg er utro innimellom. Og da kun i andre byer når jeg er på jobbreiser o.l. for jeg vil ikke risikere at kvinnen jeg elsker vil finne det ut. Ja, jeg vet jeg er en drittsekk, men uansett hva andre sier eller tror om dette, så er det kun kona mi jeg elsker og vil alltid elske. Jeg har imidlertid en stor interesse for sex, og liker å ha sex med andre noen ganger. Jeg har et par faste kvinner jeg besøker i to byer, men jeg er imidlertid helt åpen om at det ikke er noe mer enn sex,og at jeg aldri vil gå fra kona mi fordi jeg elsker henne. Jeg vet jo ikke hvordan han føler for deg, men det virker som noe lignende, at det altså er trygt siden det er en annen by litt langt unna. Jeg har og gode og lange diskusjoner med kvinnene jeg møter, og jeg finner de både fasinerende og er tiltrukket av de, men forelsket er jeg ikke. Det er kun konen min jeg elsker. Jeg ville spurt han rett ut om han er villig til å gå fra kona si. Anonymkode: 79f6a...078 Nei. Du elsker ikke kona di. Dummeste jeg har lest på lenge. Du elsker åpenbart deg selv, men kona di elsker du ikke og i hvert fall ikke "mer enn noe annet". En man elsker vil man godt og unngå å skade eller såre. En man elsker respekterer man og holder de løftene man har gitt. Du vet veldig godt at om det du holder på med kommer for en dag så blir hun både skadet og såret og ser at du hverken er til å stole på eller samle på. Det kommer til å komme for en dag. Det gjør alltid det. Norge er ikke stort nok til at det ikke en dag er noen hun kjenner som ser deg gå inn en dør der du ikke burde være. Anonymkode: ffae9...c1b
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2022 #107 Skrevet 19. oktober 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Nei. Du elsker ikke kona di. Dummeste jeg har lest på lenge. Du elsker åpenbart deg selv, men kona di elsker du ikke og i hvert fall ikke "mer enn noe annet". En man elsker vil man godt og unngå å skade eller såre. En man elsker respekterer man og holder de løftene man har gitt. Du vet veldig godt at om det du holder på med kommer for en dag så blir hun både skadet og såret og ser at du hverken er til å stole på eller samle på. Det kommer til å komme for en dag. Det gjør alltid det. Norge er ikke stort nok til at det ikke en dag er noen hun kjenner som ser deg gå inn en dør der du ikke burde være. Anonymkode: ffae9...c1b Mine følelser kjenner jeg best selv. Min kone er den eneste jeg har følelser for og slik har det alltid vært. Jeg har et stort behov for sex og får dekket dette når jeg er hjemme i byen med min kone. Jeg er åpen til de kvinnene jeg er med om at det ikk er noe annet enn sex, så ingen har forventninger til meg. Om noen skulle komme inn en dør så vet de jo at jeg har en kone jeg elsker og aldri har lovet de noe. De jeg er med innimellom, er inneforstått at det kun gjelder sex. Ja, jeg er en egoistisk drittsekk. Anonym bruker skrev (13 timer siden): Du elsker kanskje kona di, men du setter deg selv høyere. Den simpleste av alle typer mannfolk🤢 Anonymkode: 7183d...020 Anonymkode: 79f6a...078
Gjest NotNaomi Skrevet 19. oktober 2022 #108 Skrevet 19. oktober 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Nå svarer jeg som mann. Jeg kjenner meg igjen i noe. Jeg elsker kona mi mer enn noe annet, men jeg er utro innimellom. Og da kun i andre byer når jeg er på jobbreiser o.l. for jeg vil ikke risikere at kvinnen jeg elsker vil finne det ut. Ja, jeg vet jeg er en drittsekk, men uansett hva andre sier eller tror om dette, så er det kun kona mi jeg elsker og vil alltid elske. Jeg har imidlertid en stor interesse for sex, og liker å ha sex med andre noen ganger. Jeg har et par faste kvinner jeg besøker i to byer, men jeg er imidlertid helt åpen om at det ikke er noe mer enn sex,og at jeg aldri vil gå fra kona mi fordi jeg elsker henne. Jeg vet jo ikke hvordan han føler for deg, men det virker som noe lignende, at det altså er trygt siden det er en annen by litt langt unna. Jeg har og gode og lange diskusjoner med kvinnene jeg møter, og jeg finner de både fasinerende og er tiltrukket av de, men forelsket er jeg ikke. Det er kun konen min jeg elsker. Jeg ville spurt han rett ut om han er villig til å gå fra kona si. Anonymkode: 79f6a...078 Gode og lange.. diskusjoner? Right. Hadde du skrevet gode og lange samtaler, ja det ville vært noe annet. Men diskusjoner faktisk. Hvor du finner dem fascinerende og blir tiltrukket. Tror ikke du takler noen diskusjoner med kvinner i det hele tatt. Ihverfall ikke hvis du føler at du kommer til kort.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2022 #109 Skrevet 19. oktober 2022 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Nå svarer jeg som mann. Jeg kjenner meg igjen i noe. Jeg elsker kona mi mer enn noe annet, men jeg er utro innimellom. Og da kun i andre byer når jeg er på jobbreiser o.l. for jeg vil ikke risikere at kvinnen jeg elsker vil finne det ut. Ja, jeg vet jeg er en drittsekk, men uansett hva andre sier eller tror om dette, så er det kun kona mi jeg elsker og vil alltid elske. Jeg har imidlertid en stor interesse for sex, og liker å ha sex med andre noen ganger. Jeg har et par faste kvinner jeg besøker i to byer, men jeg er imidlertid helt åpen om at det ikke er noe mer enn sex,og at jeg aldri vil gå fra kona mi fordi jeg elsker henne. Jeg vet jo ikke hvordan han føler for deg, men det virker som noe lignende, at det altså er trygt siden det er en annen by litt langt unna. Jeg har og gode og lange diskusjoner med kvinnene jeg møter, og jeg finner de både fasinerende og er tiltrukket av de, men forelsket er jeg ikke. Det er kun konen min jeg elsker. Jeg ville spurt han rett ut om han er villig til å gå fra kona si. Anonymkode: 79f6a...078 Dette var veldig interessant lesning. Tenker du av og til på hvordan kvinnen du elsker ville ha det dersom hun fant ut av dette? Anonymkode: b336b...a79
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2022 #110 Skrevet 19. oktober 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Mine følelser kjenner jeg best selv. Min kone er den eneste jeg har følelser for og slik har det alltid vært. Jeg har et stort behov for sex og får dekket dette når jeg er hjemme i byen med min kone. Jeg er åpen til de kvinnene jeg er med om at det ikk er noe annet enn sex, så ingen har forventninger til meg. Om noen skulle komme inn en dør så vet de jo at jeg har en kone jeg elsker og aldri har lovet de noe. De jeg er med innimellom, er inneforstått at det kun gjelder sex. Ja, jeg er en egoistisk drittsekk. Anonymkode: 79f6a...078 Hun er den eneste du har følelser for - nei, det stemmer ikke, den du bryr deg mest om er deg selv og dine egne egoistiske behov. Du fraskriver deg ansvar ved å si "Jeg har et stort behov for sex". Som om du er en stakkarslig liten mann som ikke kan noe for at han er skapt som han er. Det er jo bare tull! Er du sexavhengig, da bør du være voksen nok til å søke profesjonell hjelp for dette. Er du ikke sexavhengig, da er det heller ikke noe problem å ligge unna andre kvinner når du er borte fra din kone. Du fremhever at du er åpen med dine elskerinner. Hvorfor mener du dine elskerinner fortjener å bli bedre behandlet enn din kone? Du mener dine elskerinner fortjener sannheten, at du bare vil ha sex. Men du mener din kone ikke fortjener sannheten om hvordan du vil ha det i det forholdet du og hun har. Hvorfor bryr du deg ikke om hvilke forventninger din kone har til deg? Du elsker ikke din kone, for du vet tydeligvis ikke hva det betyr å elske noen. Du er tydeligvis heller ikke redd for å miste henne, siden du stadig velger å gjøre ting som setter forholdet i fare. Og om du mener du og din kones kjærlighet til hverandre tåler et åpent forhold, da er det vel heller ingen grunn til å ikke fortelle din kone at du ønsker et åpent forhold? Hvorfor respekterer du ikke din kone, hvorfor mener du at du har rett til å frata din kone bestemmelsesrett over hennes eget liv? Anonymkode: ed159...4dd
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2022 #111 Skrevet 19. oktober 2022 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Nå svarer jeg som mann. Jeg kjenner meg igjen i noe. Jeg elsker kona mi mer enn noe annet, men jeg er utro innimellom. Og da kun i andre byer når jeg er på jobbreiser o.l. for jeg vil ikke risikere at kvinnen jeg elsker vil finne det ut. Ja, jeg vet jeg er en drittsekk, men uansett hva andre sier eller tror om dette, så er det kun kona mi jeg elsker og vil alltid elske. Jeg har imidlertid en stor interesse for sex, og liker å ha sex med andre noen ganger. Jeg har et par faste kvinner jeg besøker i to byer, men jeg er imidlertid helt åpen om at det ikke er noe mer enn sex,og at jeg aldri vil gå fra kona mi fordi jeg elsker henne. Jeg vet jo ikke hvordan han føler for deg, men det virker som noe lignende, at det altså er trygt siden det er en annen by litt langt unna. Jeg har og gode og lange diskusjoner med kvinnene jeg møter, og jeg finner de både fasinerende og er tiltrukket av de, men forelsket er jeg ikke. Det er kun konen min jeg elsker. Jeg ville spurt han rett ut om han er villig til å gå fra kona si. Anonymkode: 79f6a...078 😂 Jeg tenkte, denne biter vel ikke folk på. Men joda, det gjorde de. Anonymkode: 74311...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå