Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2022 #51 Del Skrevet 1. oktober 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hi. Jeg er den mannen. Dvs, jeg er jo ikke mannen, men jeg er i samme situasjon som han. Jeg har samboer, barn, hus, biler og hele pakka. Men. Jeg elsker ikke lenger samboeren min. Jeg er kun sammen med han for å ha et hjem for mine barn. Vi har en god stund hatt problemer og vi har gjort alt for å fikse dem. Det funker likevel ikke og vi lever under samme tak utelukkende for barnas del. Jeg har nå møtt en fantastisk mann. Et smykke av et menneske, en juvel. Jeg elsker han, og han har åpenbart følelser for meg og. Men han holder igjen for han vil ikke bryte opp et hjem for to små barn, så han holder lav profil når vi ikke er sammen. Når vi ER sammen, da stopper tid og sted, vi er ett. Vi satt i bilen hans og snakket i tre timer sist vi møttes, vi glemte alt og vips var klokka ett på natta. Problemet er at jeg kan ikke bryte opp forholdet til min nåværende samboer og flytte til han med barna. Det er langt og ungene fortjener å være sammen med faren. Denne nye mannen bor langt unna, og pga jobbsituasjon kan han ikke komme hit heller. Det er vanskelig. Men jeg vil du skal vite at denne nye mannen mest sannsynlig har genuine følelser for deg, men det er vanskelig. Mitt råd er, snakk sammen. Finn ut hva du vil, og Finn ut hva han kan få til. Selv lar jeg tiden gå litt nå. Jeg håper på brudd med samboeren min, og at den nye mannen kan flytte til meg og oss. Anonymkode: d069c...2a5 Du velger å bli i forholdet! DU valgte denne mannen.. far til dine barn. Å leve på denne måten er bare feigt! En jævlig dårlig unnskyldning! Anonymkode: d93d9...cec Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149846823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #52 Del Skrevet 2. oktober 2022 Er egentlig kjærligheten så sterk etter å ha møtt hverandre en gang og kjent hverandre i 4 uker? Anonymkode: 07099...c8a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149846908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #53 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Du velger å bli i forholdet! DU valgte denne mannen.. far til dine barn. Å leve på denne måten er bare feigt! En jævlig dårlig unnskyldning! Anonymkode: d93d9...cec Jeg skal gå fra han når vi har fått solgt hytta. Da har vi økonomien. Det vet den nye mannen. Anonymkode: d069c...2a5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149846948 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #54 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg skal gå fra han når vi har fått solgt hytta. Da har vi økonomien. Det vet den nye mannen. Anonymkode: d069c...2a5 Ok. Så hvorfor fortelle din historie til hi da? Anonymkode: d93d9...cec Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149846973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #55 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Er egentlig kjærligheten så sterk etter å ha møtt hverandre en gang og kjent hverandre i 4 uker? Anonymkode: 07099...c8a Nei, men er man sulteforet nok så tror man det. Anonymkode: ff3f3...b5e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149846980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #56 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Anonym bruker skrev (7 timer siden): Er egentlig kjærligheten så sterk etter å ha møtt hverandre en gang og kjent hverandre i 4 uker? Anonymkode: 07099...c8a Nei, men er man sulteforet nok så tror man det. Anonymkode: ff3f3...b5e Det tror jeg også... Anonymkode: d93d9...cec Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #57 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Nei, men er man sulteforet nok så tror man det. Anonymkode: ff3f3...b5e Hva som er tilfellet i HIs tilfelle, det vet vi ikke. At det er fornuftig å være litt "nedpå" i den situasjonen HI er i, det er greit. Også å holde tilbake så lenge mannen faktisk ikke har sagt ett eneste ord om at han ønsker å avslutte med kona og at han har konkrete planer om det og en tidsramme på når det skal skje. Og aller helst bør ikke den beslutningen komme pga. HI, men fordi han er ferdig med forholdet til sine barns mor og uansett ville gått fra henne. Jeg er selv skeptisk til "kjærlighet ved første blikk", som dette beskrives som. Likevel kjenner jeg et par som opplevde det. Begge nygifte, begge ventet barn med sine ektefeller. Ingen av dem ønsket å møte en annen! De møttes tilfeldig, forteller at de fra det øyeblikket blikkene møttes visste at de ikke hadde noe valg, de hadde møtt sin sjelevenn, store kjærlighet (som begge egentlig trodde de hadde møtt i sine ektefeller) - alle klisjeer som de hadde ledd av tidligere. De skilte seg begge to rett etter at barna var født. Før de gikk fra sine respektive ektefeller møttes de noen få ganger, men holdt forholdet uten sex og kyss, møttes offentlige steder for å ikke falle for fristelsen, fordi de i en situasjon som egentlig var så tragisk for flere ønsket å gjøre det så redelig som mulig i en så vanskelig situasjon. De innrømmer at det holdt hardt, men at nettopp det at de gjorde det også gjorde dem mer oppriktige med sine respektive ektefeller, og det førte til at de greide å holde et godt samarbeid med sine ekser om barna. Ektefellene sa noen år senere, hver for seg, at de forstod at det disse to hadde sammen var helt spesielt, så ekteskapene de hadde ville ikke ha holdt. Nå har disse to holdt sammen i vel 30 år, fremdeles et av de lykkeligste parene jeg vet om. Forskjellen mellom dem og det HI beskriver, det er at de har kommunisert 100 % åpent og ærlig med hverandre fra første stund, og at begge to hele tiden visste hvor de hadde den andre, og at de respekterte sine ektefeller nok til å ikke dyrke forholdet seg imellom, men holde tilbake inntil de begge var frie til å innlede noe nytt. Og de la planer sammen og planer som best skulle ivareta de som de dessverre visste ville bli såret av egne valg. Så en sjelden gang er det mulig å møte noen og bare vite. Man trenger ikke en gang være ensom. Et annet par jeg kjenner falt også pladask for hverandre ved første blikk, der var begge single, ingen av dem var interesssert i et forhold, begge ville være frie og single - men skjebnen ville det annerledes. Fremdeles lykkelige og stadig forelsket i hverandre 25 år senere. Poenget er at vi trenger ikke komme med påstander om Hi som vi faktisk ikke har grunnlag for å komme med. Vi vet ikke hva som er tilfellet i HIs tilfelle. Kanskje har dere rett. Kanskje har dere det ikke. Kanskje har han like sterke følelser for HI, kanskje har han det ikke. Kanskje velger han HI, kanskje gjør han det ikke. Men nettopp fordi det er grunner her som gjør at et forhold mellom dem er vanskeligere (han er i et forhold, har barn, det er stor avstand mellom han og HI og ingen av dem synes flyttbare), så er det viktig at HI og han gjør dette på en riktig måte. For kommer de skjevt ut allerede i begynnelsen, så blir det feil uansett hva som skjer videre. Og det er grunnen til Hi bør være tydelig med ham, være åpen om sine følelser for ham, og være like tydelig på at hun ikke vil være hans elskerinne, både for egen, hans og hans kones del, fordi hennes egne følelser er for dype og hun ønsker å vite at de ikke starter noe på feil måte (at de allerede har hatt sex ser jeg bort fra, for det har allerede skjedd, men nå er spørsmålet hva de gjør videre). Hun bør også snakke med ham om hans følelser i dette, slik at de begge er ærlig med hverandre. Og så bør HI si at hun må sette en grense for seg selv, hun kan ikke være elskerinnen hans, så om hans ekteskap/samboerskap uansett er så dårlig at han ønsker seg ut av det, da må han først gjøre alvor av det, før Hi ev. vil gå videre med ham. Men også være tydelig på at hun ikke vil sitte og vente på noe uten at det skjer noe, så det er opp til ham å enten gjøre noe med dette - eller vise Hi (og kona) respekt og ikke fortsette å kontakte henne om han ikke viser både i ord og handling at han ønsker et forhold til HI (offisielt). Men, det å møte noen slik jeg beskrev de to parene jeg kjenner gjorde og det er så dyp og varig kjærlighet, det tror jeg omtrent er som å vinne i lotto. Spesielt som det første paret, hvor "alt" var helt feil og helt feil tidspunkt i livet, og det at de begge to var helt på linje og begge var like sikre på å satse på den andre, selv så vanvittig det i utgangspunktet var (iflg. dem selv). Så lenge mannen ikke har sagt noe til HI om sine følelser, så ville jeg vært skeptisk. Samme om han ikke har konkrete planer om å gå fra kona allerede. Da hadde jeg holdt meg unna, sagt jeg hadde dype følelser for ham, men at så lenge han er i ekteskapet så ville jeg gå videre i mitt liv, så får han heller ta kontakt den dagen han bor for seg selv og er singel og høre hvor jeg er da. Da må han ta et valg om hva han vil gjøre, og Hi slipper å kaste bort årevis av livet sitt, noe som det dessverre er stor risiko for at hun vil gjøre, om mannen fortsetter å holde henne på vent med diffuse lovnader. Anonymkode: ed159...4dd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #58 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ok. Så hvorfor fortelle din historie til hi da? Anonymkode: d93d9...cec For å gi mannens perspektiv. Jeg er «mannen.» Men nå har jeg gitt uttrykk til han andre at jeg liker han veldig godt - han vet det. I vårt tilfelle er det heller han som holder litt tilbake, akkurat som mange her i tråden ber hi om å gjøre. Ha respekt for deg selv, ikke bli utnyttet osv, det passer han på. Jeg ønsket å fortelle hi at jeg ikke nyter lørdagskveldene med min nåværende samboer, og at grunnen til at jeg ikke svarer på meldinger da, kun er for å holde husfreden, ikke fordi jeg ikke vil. Jeg lengter etter å skrive med han, men jeg kan ikke. Dette er kjempevanskelig, jeg ønsker jo ikke å bryte opp familien, men det er uansett den veien det går. Jeg kan ikke leve med min nåværende mann kun for å please alle andre. Sorry. Anonymkode: d069c...2a5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østerdølen Skrevet 2. oktober 2022 #59 Del Skrevet 2. oktober 2022 HI. Hvorfor har du ikke mer respekt for deg selv, og ikke minst for den andre kvinnen? Klarer du å sette deg inn i det som kan være hennes situasjon? Eller er et annet menneskes lykke, liv og trygghet deg revnende likegyldig? Hva om de faktisk HAR et godt samliv (etter hennes syn), hva om hun stoler blindt på han, slik som du tydeligvis gjør. Hva om hun elsker han like høyt (mest sannsynlig mye høyere) enn deg? Hvordan vil det oppleves om livet knuses fordi denne mannen velger deg, foran henne og barna?Du har visst selv opplevd utroskap, men driter i at du selv er den andre parten. Hva gjør det med selvtillit, med tillit til andre, når man opplever slikt? Likevel eier du ingen skrupler mot å gjøre dette mot andre medmennesker? Og hvorfor er det så viktig for han å ha kontakt med deg, selv om du bor i en annen by?Det sier seg vel selv!Muligheten for at samboer skal finne ut om deg er mye mindre, og han kan ha deg på si en lengre stund før det vil brenne under føttene hans. Og du er jo mer enn villig, så han lever jo livets glade dager. Trygt og godt sammen med samboer, barn og hjem. Spenning og sex med deg. Og etter alle solemerker er det kun det du vil bli, en kjapp uttømming, noen gode, positive ord, før han reiser hjem der han hører til, med familien sin. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847196 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #60 Del Skrevet 2. oktober 2022 Østerdølen skrev (7 minutter siden): HI. Hvorfor har du ikke mer respekt for deg selv, og ikke minst for den andre kvinnen? Klarer du å sette deg inn i det som kan være hennes situasjon? Eller er et annet menneskes lykke, liv og trygghet deg revnende likegyldig? Hva om de faktisk HAR et godt samliv (etter hennes syn), hva om hun stoler blindt på han, slik som du tydeligvis gjør. Hva om hun elsker han like høyt (mest sannsynlig mye høyere) enn deg? Hvordan vil det oppleves om livet knuses fordi denne mannen velger deg, foran henne og barna?Du har visst selv opplevd utroskap, men driter i at du selv er den andre parten. Hva gjør det med selvtillit, med tillit til andre, når man opplever slikt? Likevel eier du ingen skrupler mot å gjøre dette mot andre medmennesker? Og hvorfor er det så viktig for han å ha kontakt med deg, selv om du bor i en annen by?Det sier seg vel selv!Muligheten for at samboer skal finne ut om deg er mye mindre, og han kan ha deg på si en lengre stund før det vil brenne under føttene hans. Og du er jo mer enn villig, så han lever jo livets glade dager. Trygt og godt sammen med samboer, barn og hjem. Spenning og sex med deg. Og etter alle solemerker er det kun det du vil bli, en kjapp uttømming, noen gode, positive ord, før han reiser hjem der han hører til, med familien sin. Hvorfor tror du det er så svart hvitt? Som tidligere forklart, jeg er i samme situasjon som denne mannen hi er blitt forelsket i. Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din av glede og lykke med to personer man sjonglerer imellom. For meg er det grusomt. Jeg vet jeg sårer han hjemme, og samtidig kan jeg såre han nye hvis det ikke blir oss. Jeg dras mellom to jeg ikke ønsker å såre - to jeg er uendelig glad i. Anonymkode: d069c...2a5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østerdølen Skrevet 2. oktober 2022 #61 Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Hvorfor tror du det er så svart hvitt? Som tidligere forklart, jeg er i samme situasjon som denne mannen hi er blitt forelsket i. Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din av glede og lykke med to personer man sjonglerer imellom. For meg er det grusomt. Jeg vet jeg sårer han hjemme, og samtidig kan jeg såre han nye hvis det ikke blir oss. Jeg dras mellom to jeg ikke ønsker å såre - to jeg er uendelig glad i. Anonymkode: d069c...2a5 Men du er ikke HI,så hvorfor svarer du? Uansett, det ER svart/hvitt! HI velge selv å være med på å potensielt ofre ett medmenneske, være med på å ødelegge en familie, for det hun selv tror er kjærligheten. At man ikke vil skilles er en veldig dårlig unnskyldning, man har ett valg. Enten lever man i det ekteskapet man er i, eller så skilles mann FØR mann innleder noe forhold med andre. Det er eventuelt en tredje utvei, å avtale et åpent forhold. At du velger å "beholde husfreden" er kun en unnskyldning for å slippe å ta tak i ubehaget. Det er feigt og en lett utvei som gjør ting enkelt for DEG, nå. Du valgte å innlede et forhold uten å rydde hjemme først, og nå orker du ikke å "rote i møkka, fordi da stinker den": Om du ikke kjenner deg igjen, er også rivende likegyldig. For DU er ikke denne mannen, og du er heller ikke samboeren til denne mannen, er du vel?Og hva HUN føler,tenker og mener om dette vet HI ingenting om. Og om hun hadde visst det, hadde det vel uansett HI ikke brydd seg, for HIs følelser kommer først, før ungene hans, før samboeren hans. Og ER du så inderlig glad i mannen din som du påstår, så innleder du ikke et forhold til noen annen, enkelt og greit. Endret 2. oktober 2022 av Østerdølen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #62 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): For å gi mannens perspektiv. Jeg er «mannen.» Men nå har jeg gitt uttrykk til han andre at jeg liker han veldig godt - han vet det. I vårt tilfelle er det heller han som holder litt tilbake, akkurat som mange her i tråden ber hi om å gjøre. Ha respekt for deg selv, ikke bli utnyttet osv, det passer han på. Jeg ønsket å fortelle hi at jeg ikke nyter lørdagskveldene med min nåværende samboer, og at grunnen til at jeg ikke svarer på meldinger da, kun er for å holde husfreden, ikke fordi jeg ikke vil. Jeg lengter etter å skrive med han, men jeg kan ikke. Dette er kjempevanskelig, jeg ønsker jo ikke å bryte opp familien, men det er uansett den veien det går. Jeg kan ikke leve med min nåværende mann kun for å please alle andre. Sorry. Anonymkode: d069c...2a5 Ts her.. Tror du han kan ha det samme for meg som du har for din kommende? Jeg vet det er stor forskjell på adferden på kvinner og menn her. Jeg vet ikke om det er følelser for hans del eller bare morohet. Kvinner får fortere følelser enn menn men det er vel også noen menn som kan få det? Han hadde kurs med en slags eksamen her nede i byen min. Og av de var det 80% som ikke bestod, han var en av 20 som bestod. Og kommer derfor ikke neste uke her igjen for ny prøve. Utrolig frusterende men kanskje meningen? Han ville likevel høre med sjefen sin om det snart ble tur ned hit for nytt kurs. Han vil så møte meg igjen sier han.. Jeg aner ikke om det skjer. Om det skjer blir jeg helt ... overlykkelig...😏😏 Anonymkode: b708c...368 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #63 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ts her.. Tror du han kan ha det samme for meg som du har for din kommende? Jeg vet det er stor forskjell på adferden på kvinner og menn her. Jeg vet ikke om det er følelser for hans del eller bare morohet. Kvinner får fortere følelser enn menn men det er vel også noen menn som kan få det? Han hadde kurs med en slags eksamen her nede i byen min. Og av de var det 80% som ikke bestod, han var en av 20 som bestod. Og kommer derfor ikke neste uke her igjen for ny prøve. Utrolig frusterende men kanskje meningen? Han ville likevel høre med sjefen sin om det snart ble tur ned hit for nytt kurs. Han vil så møte meg igjen sier han.. Jeg aner ikke om det skjer. Om det skjer blir jeg helt ... overlykkelig...😏😏 Anonymkode: b708c...368 Så det at din mann var utro mot deg og ødela familien deres, får deg overhodet ikke til å tenke deg om to ganger før du er med på å ødelegge en annen familie? Anonymkode: 53aa9...ec4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #64 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Ts her.. Tror du han kan ha det samme for meg som du har for din kommende? Jeg vet det er stor forskjell på adferden på kvinner og menn her. Jeg vet ikke om det er følelser for hans del eller bare morohet. Kvinner får fortere følelser enn menn men det er vel også noen menn som kan få det? Han hadde kurs med en slags eksamen her nede i byen min. Og av de var det 80% som ikke bestod, han var en av 20 som bestod. Og kommer derfor ikke neste uke her igjen for ny prøve. Utrolig frusterende men kanskje meningen? Han ville likevel høre med sjefen sin om det snart ble tur ned hit for nytt kurs. Han vil så møte meg igjen sier han.. Jeg aner ikke om det skjer. Om det skjer blir jeg helt ... overlykkelig...😏😏 Anonymkode: b708c...368 Snakk med ham, på telefon, ikke sms e.l. Finn ut hva han føler og vil med det å møte deg. Og hvis han tenker seriøst om deg, så gjør det klart at du ikke vil ha sex eller intimitet med ham så lenge han er i et forhold? Anonymkode: ed159...4dd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekspatt Skrevet 2. oktober 2022 #65 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): (…) Om det skjer blir jeg helt ... overlykkelig...😏😏 Anonymkode: b708c...368 Det skal åpenbart ikke mye til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #66 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Snakk med ham, på telefon, ikke sms e.l. Finn ut hva han føler og vil med det å møte deg. Og hvis han tenker seriøst om deg, så gjør det klart at du ikke vil ha sex eller intimitet med ham så lenge han er i et forhold? Anonymkode: ed159...4dd Vi burde ringe hverandre å prate ja. Har ikke møtt han siden, så ikke hatt sex med han på snart en mnd. Anonymkode: b708c...368 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847272 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #67 Del Skrevet 2. oktober 2022 Skulle likt å sett hvor vi var om ett år. Om vi har sett hverandre.. redd om det også begynner å dabbe av. Men alt kan skje, han kan forbli i forholdet som han kan bli singel. Jeg aner ikke.. Anonymkode: b708c...368 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #68 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Vi burde ringe hverandre å prate ja. Har ikke møtt han siden, så ikke hatt sex med han på snart en mnd. Anonymkode: b708c...368 Har dere ikke snakket sammen siden dere først møttes? Anonymkode: ed159...4dd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #69 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Har dere ikke snakket sammen siden dere først møttes? Anonymkode: ed159...4dd Nei, vanskelig for meg å gjøre dette når han er i et forhold. Bør jeg si til han at jeg ønsker det? Anonymkode: b708c...368 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #70 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Nei, vanskelig for meg å gjøre dette når han er i et forhold. Bør jeg si til han at jeg ønsker det? Anonymkode: b708c...368 Hvis dere ikke har snakket sammen på en måned - hvor interessert tror du han egentlig er i deg? Jeg har helt til nå trodd at dere har snakket hyppig sammen på telefonen. Forstår nå at det bare er sms, snap o.l. En mann som virkelig var interessert, han ville funnet tid til å ringe deg, tenker jeg. Jeg synes du skal si at du trenger å snakke med ham, og så bare si det som det er, at du har innrømmet følelser for ham, men at du ikke vet noe om hva han tenker om deg og ev. dere. Hvis han bare er ute etter en elskerinne, da må han si det til deg. Og om han sier han er interessert i noe mer med deg - flott, da sier du at han får gjøre alvor av å bli singel. Men når han på en måned ikke en gang har funnet tid til å ringe deg, da høres det dessverre ut for meg som om han holder deg på gress. Menn som ønsker å holde på en elskerinne eller bare få litt oppmerksomhet av ei han liker, de kan si de utroligste positive og tilsynelatende troverdige ting, når målet er å holde deg på gress. Det er derfor man ikke kan stole på en mann som ham hvis han sier at han vil ha noe mer seriøst med deg - for viser han ikke i handling at han er på vei ut av forholdet, da ønsker han det trolig heller ikke. Det er derfor jeg har skrevet at du bør si det som det er, finne ut hva han føler - og så trekke deg unna inntil han ev. er blitt singel. Nå har han sett at han har muligheten til å få en spesiell kontakt med en annen dame, og da må han ta et valg, om han vil splitte familien og gå for et nytt forhold, eller bli hos kona. Anonymkode: ed159...4dd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #71 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Ts her.. Tror du han kan ha det samme for meg som du har for din kommende? Jeg vet det er stor forskjell på adferden på kvinner og menn her. Jeg vet ikke om det er følelser for hans del eller bare morohet. Kvinner får fortere følelser enn menn men det er vel også noen menn som kan få det? Han hadde kurs med en slags eksamen her nede i byen min. Og av de var det 80% som ikke bestod, han var en av 20 som bestod. Og kommer derfor ikke neste uke her igjen for ny prøve. Utrolig frusterende men kanskje meningen? Han ville likevel høre med sjefen sin om det snart ble tur ned hit for nytt kurs. Han vil så møte meg igjen sier han.. Jeg aner ikke om det skjer. Om det skjer blir jeg helt ... overlykkelig...😏😏 Anonymkode: b708c...368 Du gjør det i alle fall lett for andre å identifisere han, men det er kanskje meningen? Anonymkode: ff3f3...b5e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #72 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (På 30.9.2022 den 22.58): Vet.. I begynnelsen sa han at vi kunne være venner, gode venner. Men følt den siste tiden, og spesielt på de to siste ukene at han virker litt betatt og småforelsket. Han viser at han vil se meg igjen, spør hva jeg gjør og åpner snappene fort. Bortsett fra de kveldene han er med dama. Det gjør bare vondt å se på at han treig med å åpne de når han er med henne. Selvom det er forståelig, han vil heller ikke bli bustet. Han har sagt fra dag én at hun har sexnekt. Hun vil ikke ha sex og at det var et lite problem for han. Ja, jeg vet det typisk er noe menn sier - men det er faktisk noen som opplever det også. Det kunne fint gå 2 mnd uten og før han reiste ville hun ikke ha. Kanskje han føler seg lite brydd? Trengte en bekreftelse, men som eskalerte seg litt voldsomt? Hva tror dere? Jeg vil ikke ødelegge mellom dem. Men kunne ønske de heller sklei fra hverandre eller at hun var ferdig med han. De har vært sammen siden ungdommen og han er 31. Anonymkode: b708c...368 Sexnekt?? Wft? Noe så idiotisk!!! Why? Anonymkode: 6c988...2c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #73 Del Skrevet 2. oktober 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Hvis dere ikke har snakket sammen på en måned - hvor interessert tror du han egentlig er i deg? Jeg har helt til nå trodd at dere har snakket hyppig sammen på telefonen. Forstår nå at det bare er sms, snap o.l. En mann som virkelig var interessert, han ville funnet tid til å ringe deg, tenker jeg. Jeg synes du skal si at du trenger å snakke med ham, og så bare si det som det er, at du har innrømmet følelser for ham, men at du ikke vet noe om hva han tenker om deg og ev. dere. Hvis han bare er ute etter en elskerinne, da må han si det til deg. Og om han sier han er interessert i noe mer med deg - flott, da sier du at han får gjøre alvor av å bli singel. Men når han på en måned ikke en gang har funnet tid til å ringe deg, da høres det dessverre ut for meg som om han holder deg på gress. Menn som ønsker å holde på en elskerinne eller bare få litt oppmerksomhet av ei han liker, de kan si de utroligste positive og tilsynelatende troverdige ting, når målet er å holde deg på gress. Det er derfor man ikke kan stole på en mann som ham hvis han sier at han vil ha noe mer seriøst med deg - for viser han ikke i handling at han er på vei ut av forholdet, da ønsker han det trolig heller ikke. Det er derfor jeg har skrevet at du bør si det som det er, finne ut hva han føler - og så trekke deg unna inntil han ev. er blitt singel. Nå har han sett at han har muligheten til å få en spesiell kontakt med en annen dame, og da må han ta et valg, om han vil splitte familien og gå for et nytt forhold, eller bli hos kona. Anonymkode: ed159...4dd Skjønner.. Det ligger nok mye i handling. Han spurte forrige uke om jeg var forelsket. Fikk aldri spurt tilbake og så sa jeg jo "Nei" med en lattis liksom. Jeg er jo forelsket!! 🙄 dumme meg Nå spurte han meg nettopp hva jeg trodde sjefen ville si tilbake til han imorgen, med spørsmål om når de neste gang skulle ha kurs i nærheten av mitt bosted (Der jeg traff han da vi møttes for første gang..) Han stiller litt dype spm og er nyskjerrig. Holder alltid samtalen gående med meg på snap. Jeg vet ikke.. er så vanskelig alt.. Anonymkode: b708c...368 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2022 #74 Del Skrevet 2. oktober 2022 Finn deg en singel mann... skjønner ikke at du orker. Hva er planen egentlig? Treffes 1 gang i mnd når han er på kurs? Og hvis dere blir sammen... hadde du stolt på han hvis han reiser på kurs i en annen by? Anonymkode: d93d9...cec Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2022 #75 Del Skrevet 3. oktober 2022 Dette er dritt hi. Slik jeg leser tråden må både du og jeg snakke med hver vår flamme og få ting på det rene. Vi kan ikke gå rundt slik og lure. Jeg er i ferd med å bryte opp en familie for en som kanskje bare leker med meg, du er i ferd med å bryte opp en familie for det samme. Er du interessert i å være bonusmamma? Kanskje flytte? Han jeg har en crush på tror jeg ikke er det. Jeg tror det er derfor han ikke gjør mer ut av seg. Ja, han liker meg godt, det har han sagt, men alt annet er overveldende. Følelsene er nok genuine, men bagasjen som følger med er voldsom. Sånn er det nok for din og. Konsekvensene er så store at da er det enkleste å kose seg med følelsene, begjæret, og så leve livet som normalt. Anonymkode: d069c...2a5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/page/3/#findComment-149847344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå