Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #1 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg sliter virkelig.. Langt innhold men håper dere leser. Det var en jeg møtte i sommer, helt tilfeldig - sånn ut at av det blå. Vi møttes ute på gaten, han stoppet og begynte å prate med meg. Vi var 4 venninner... Vi skulle ned på et utested og han skulle egentlig hjem til hotellet, (han var ikke fra stedet der vi bor. Han var på en jobbreise tilfeldig i vår by.) Etter litt prat ble han med oss. Vi kjente en enorm førsteblikks kjærlighet. Eneste var at han hadde dame. Vi endte likevel opp på hotellet hans etter noen drinker. I ettertid hadde vi lange turer og middager uten å rote. Kun vennskapelig fordi han fikk dårlig samvittighet for dama. Dagene gikk og det var kun to dager til hjemreise for han. Da han skulle reise kjørte jeg han til flyplassen.. Han gikk inn, men sendte meg mld rett etterpå om jeg ville kjøre tilbake for å ta en siste farvel. Vi var da sammen i en time uten å gjøre annet enn å prate, le og småflørte, ga tre lange klemmer. Da han igjen gikk fikk jeg skikkelig hjertesorg. For meg (som er 34år gammel) merket en helt spesiell knytning til han. Han leste meg, var ærlig og lyttende. Det var forferdelig vondt at han skulle dra hjem til sin kjære.. Dette er 4 uker siden nå og samtalene og praten har vart siden, kanskje enda mer. Han bryr seg virkelig om meg. Men hva skal jeg gjøre? Håper dere kan se for dere settingen, det er ikke ofte man møter "the one...". Han er nå der at han vil møte meg igjen, men finner ingen løsning pga det han har hjemme. Jeg vil ikke velge han bort.. Kjenner spes på dette når de er sammen at det er vondt. Jeg har virkelig falt for han. Han spør om jeg er forelsket og betatt av gan. Han merker nok dette på meg. Men hva er han da? Er jeg helt idiot som tror dette? Siden han fortsatt holder på men likevel bor timevis unna? Jeg får nok så det holder av vonde tilbakemld, men jeg føler så sterkt at det er gjensidig. Kan jeg tørre å håpe på et mirakel eller må jeg bare legge lokk på alt? Anonymkode: b708c...368 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #2 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg ville vært ærlig med ham, at du aldri har møtt noen du har fått slike følelser for på denne måten, at du er oppriktig i dette og ønsker et forhold til ham, men at du aldri vil være elskerinnen hans. At skal du bli hans, da skal det skje på en ordentlig måte. Og så si at hvis han føler det samme, da må han rydde opp i sitt liv og heller kontakte deg når han er blitt singel. Og så kutte kontakten, eller i hvert fall kutte det aller meste av kontakten, ikke flørte, ikke møtes for å kysse/ha sex. Hvis han sier han vil møte deg, men ikke finner noen løsning på hjemmesituasjonen (samboer/kone), da hadde jeg bare sagt at du føler for mye for ham til å være hans elskerinne. Og kanskje spurt rett ut hva han føler og vil, men holdt på det at vil han ha deg så må han bli singel. Anonymkode: ed159...4dd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeiteH Skrevet 30. september 2022 #3 Del Skrevet 30. september 2022 Dersom det er gjensidig bryter han opp det han har for å være sammen med deg. Dersom ikke vil han bare ha ei elskerinne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #4 Del Skrevet 30. september 2022 Når du føler så sterkt skal du i hvert fall ikke ta til takke med smuler! Vær åpen med han og be han holde seg unna til han har tatt avgjørelsen. Ikke rot deg inn i et elskerinnneforhold som kun medfører rot og sorg. Anonymkode: 7183d...020 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #5 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Når du føler så sterkt skal du i hvert fall ikke ta til takke med smuler! Vær åpen med han og be han holde seg unna til han har tatt avgjørelsen. Ikke rot deg inn i et elskerinnneforhold som kun medfører rot og sorg. Anonymkode: 7183d...020 Vet.. I begynnelsen sa han at vi kunne være venner, gode venner. Men følt den siste tiden, og spesielt på de to siste ukene at han virker litt betatt og småforelsket. Han viser at han vil se meg igjen, spør hva jeg gjør og åpner snappene fort. Bortsett fra de kveldene han er med dama. Det gjør bare vondt å se på at han treig med å åpne de når han er med henne. Selvom det er forståelig, han vil heller ikke bli bustet. Han har sagt fra dag én at hun har sexnekt. Hun vil ikke ha sex og at det var et lite problem for han. Ja, jeg vet det typisk er noe menn sier - men det er faktisk noen som opplever det også. Det kunne fint gå 2 mnd uten og før han reiste ville hun ikke ha. Kanskje han føler seg lite brydd? Trengte en bekreftelse, men som eskalerte seg litt voldsomt? Hva tror dere? Jeg vil ikke ødelegge mellom dem. Men kunne ønske de heller sklei fra hverandre eller at hun var ferdig med han. De har vært sammen siden ungdommen og han er 31. Anonymkode: b708c...368 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846378 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekspatt Skrevet 30. september 2022 #6 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vet.. I begynnelsen sa han at vi kunne være venner, gode venner. Men følt den siste tiden, og spesielt på de to siste ukene at han virker litt betatt og småforelsket. Han viser at han vil se meg igjen, spør hva jeg gjør og åpner snappene fort. Bortsett fra de kveldene han er med dama. Det gjør bare vondt å se på at han treig med å åpne de når han er med henne. Selvom det er forståelig, han vil heller ikke bli bustet. Han har sagt fra dag én at hun har sexnekt. Hun vil ikke ha sex og at det var et lite problem for han. Ja, jeg vet det typisk er noe menn sier - men det er faktisk noen som opplever det også. Det kunne fint gå 2 mnd uten og før han reiste ville hun ikke ha. Kanskje han føler seg lite brydd? Trengte en bekreftelse, men som eskalerte seg litt voldsomt? Hva tror dere? Jeg vil ikke ødelegge mellom dem. Men kunne ønske de heller sklei fra hverandre eller at hun var ferdig med han. De har vært sammen siden ungdommen og han er 31. Anonymkode: b708c...368 Dette er varsellamper, HI. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #7 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Vet.. I begynnelsen sa han at vi kunne være venner, gode venner. Men følt den siste tiden, og spesielt på de to siste ukene at han virker litt betatt og småforelsket. Han viser at han vil se meg igjen, spør hva jeg gjør og åpner snappene fort. Bortsett fra de kveldene han er med dama. Det gjør bare vondt å se på at han treig med å åpne de når han er med henne. Selvom det er forståelig, han vil heller ikke bli bustet. Han har sagt fra dag én at hun har sexnekt. Hun vil ikke ha sex og at det var et lite problem for han. Ja, jeg vet det typisk er noe menn sier - men det er faktisk noen som opplever det også. Det kunne fint gå 2 mnd uten og før han reiste ville hun ikke ha. Kanskje han føler seg lite brydd? Trengte en bekreftelse, men som eskalerte seg litt voldsomt? Hva tror dere? Jeg vil ikke ødelegge mellom dem. Men kunne ønske de heller sklei fra hverandre eller at hun var ferdig med han. De har vært sammen siden ungdommen og han er 31. Anonymkode: b708c...368 Her blinker det godt i varsellampene, det ser du nok selv også. Har de barn sammen? Anonymkode: 7183d...020 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 30. september 2022 #8 Del Skrevet 30. september 2022 (endret) Han møtte deg på gata og stoppet deg. Du ble med han på hotellet og dere hadde sex. Ikke før etter sexen fikk han plutselig dårlig samvittighet for kona selv om dette var planlagt. Så fortsetter han å være utro, om enn ikke fysisk, og igjen er den dårlige samvittigheten for kona borte. Han vil møte deg men skylder på "hun hjemme" Dette er hva som skjedde, helt konkret og helt objektivt. Jeg tror langt fra at du er den første han har vært utro med. Kall dette hva du vil, men kjærlighet det faktisk ikke. Endret 30. september 2022 av NotNaomi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #9 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Vet.. I begynnelsen sa han at vi kunne være venner, gode venner. Men følt den siste tiden, og spesielt på de to siste ukene at han virker litt betatt og småforelsket. Han viser at han vil se meg igjen, spør hva jeg gjør og åpner snappene fort. Bortsett fra de kveldene han er med dama. Det gjør bare vondt å se på at han treig med å åpne de når han er med henne. Selvom det er forståelig, han vil heller ikke bli bustet. Han har sagt fra dag én at hun har sexnekt. Hun vil ikke ha sex og at det var et lite problem for han. Ja, jeg vet det typisk er noe menn sier - men det er faktisk noen som opplever det også. Det kunne fint gå 2 mnd uten og før han reiste ville hun ikke ha. Kanskje han føler seg lite brydd? Trengte en bekreftelse, men som eskalerte seg litt voldsomt? Hva tror dere? Jeg vil ikke ødelegge mellom dem. Men kunne ønske de heller sklei fra hverandre eller at hun var ferdig med han. De har vært sammen siden ungdommen og han er 31. Anonymkode: b708c...368 Sexnekt hjemme - og det holder han ut med å få sex borte... "for det er et lite problem for ham med sexnekt"... Jeg svarte deg før, men jeg tror ikke han er ærlig med deg ut fra det du skriver her. Si det til ham, du vil ikke være noens elskerinne, aller minst hans, siden du har mer følelser for ham. Så vil han være med deg, sa må han komme tilbake til deg når han ev. blir singel og vil ha et ærlig forhold med deg. Husk også at de er to i det forholdet. Om det er såpass mye bråk i det forholdet at hun går til sexnekt og han aksepterer det og holder ut, så sier det noe om dem begge. For all del, kan godt være hun er den urimelige og han er den som har "holdt ut". Men det kan også si noe om ham, at han er konfliktsky, at han kan ha problemer som gjør at han blir i et usunt forhold. Eller, kanskje er det han som er urimelig, som ikke stiller opp, at han ikke er til å stole på, at han lyver, roter med andre... Om han er en ordentlig fyr, han er ferdig følelsesmessig med forholdet til dama hjemme OG han er interessert i å ha et langvarig forhold til deg, da vil han rydde opp hjemme raskt om du sier han at du har for mye følelser for ham til å være hans elskerinne, så han får heller ta kontakt med deg igjen om han blir singel. Anonymkode: ed159...4dd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #10 Del Skrevet 30. september 2022 Hvis han har flere er det dess flere som blir såret og enda mer sannsynlig for at an blir bustet av dama. Så jeg vet ikke hvor lenge den gleden varer for hans del? Han er ikke en utro type. Han er av den forsiktige typen og heller litt mer sjenert og reservert... Men hva skal jeg gjøre da for at han SKAL merke savnet av meg? Egoistisk tenkt av meg nå ; Men jo lenger jeg prater med han som jeg gjør nå, dess større er sjansen for at han vil savne meg. Det er lettere å glemme en person som har vart noen få dager enn ei som har vist og gitt han mye oppmerksomhet. Og jeg vet at hvis jeg er betydelig for han, så vil han gjøre noe med det han har hjemme. Ja de har to barn... 😏 Hvis jeg stopper all prat med han, vet jeg at han vil komme til å savne oppmuntringen fra meg, de daglige og "heledagen" snappene vi sender hverandre. Gode ord som jeg alltid gir han. Anonymkode: b708c...368 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekspatt Skrevet 30. september 2022 #11 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvis han har flere er det dess flere som blir såret og enda mer sannsynlig for at an blir bustet av dama. Så jeg vet ikke hvor lenge den gleden varer for hans del? Han er ikke en utro type. Han er av den forsiktige typen og heller litt mer sjenert og reservert... Men hva skal jeg gjøre da for at han SKAL merke savnet av meg? Egoistisk tenkt av meg nå ; Men jo lenger jeg prater med han som jeg gjør nå, dess større er sjansen for at han vil savne meg. Det er lettere å glemme en person som har vart noen få dager enn ei som har vist og gitt han mye oppmerksomhet. Og jeg vet at hvis jeg er betydelig for han, så vil han gjøre noe med det han har hjemme. Ja de har to barn... 😏 Hvis jeg stopper all prat med han, vet jeg at han vil komme til å savne oppmuntringen fra meg, de daglige og "heledagen" snappene vi sender hverandre. Gode ord som jeg alltid gir han. Anonymkode: b708c...368 Gud bedre, dette er verre enn hva jeg fikk inntrykk av fra hovedinnlegget. Du har jo allerede blitt blind. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #12 Del Skrevet 30. september 2022 Ekspatt skrev (Akkurat nå): Gud bedre, dette er verre enn hva jeg fikk inntrykk av fra hovedinnlegget. Du har jo allerede blitt blind. Vet jeg er blind.. men hva vil han med ei som bor flere timer unna? Om han ikke vil møte meg? Hva vil han med meg... Et håp itilfelle det blir slutt? Spørsmålene mine er mange. Har han en følelse på at dama har mistet følelser? Min eks-mann gikk tilslutt til sin elskerinne. Føler jeg biter litt i samme fella... Jeg håper dere forstår hvor vanskelig det er.. Anonymkode: b708c...368 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #13 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Sexnekt hjemme - og det holder han ut med å få sex borte... "for det er et lite problem for ham med sexnekt"... Jeg svarte deg før, men jeg tror ikke han er ærlig med deg ut fra det du skriver her. Si det til ham, du vil ikke være noens elskerinne, aller minst hans, siden du har mer følelser for ham. Så vil han være med deg, sa må han komme tilbake til deg når han ev. blir singel og vil ha et ærlig forhold med deg. Husk også at de er to i det forholdet. Om det er såpass mye bråk i det forholdet at hun går til sexnekt og han aksepterer det og holder ut, så sier det noe om dem begge. For all del, kan godt være hun er den urimelige og han er den som har "holdt ut". Men det kan også si noe om ham, at han er konfliktsky, at han kan ha problemer som gjør at han blir i et usunt forhold. Eller, kanskje er det han som er urimelig, som ikke stiller opp, at han ikke er til å stole på, at han lyver, roter med andre... Om han er en ordentlig fyr, han er ferdig følelsesmessig med forholdet til dama hjemme OG han er interessert i å ha et langvarig forhold til deg, da vil han rydde opp hjemme raskt om du sier han at du har for mye følelser for ham til å være hans elskerinne, så han får heller ta kontakt med deg igjen om han blir singel. Anonymkode: ed159...4dd Takk for svar... får snapper av han nå mens jeg skriver her. Han er så på hele tiden. Eneste måten min å finne ut dette på er vel å si det som det er, at det blir vanskelig for meg. Før han reiste lurte han på adressen min, han ville ha hele. Han kan jo ha litt følelser for meg, men ikke klarer å gi opp sitt hjemme. Kanskje det går ett år, og jeg får høre fra han igjen. (Om jeg var viktig for han.) Anonymkode: b708c...368 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekspatt Skrevet 30. september 2022 #14 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vet jeg er blind.. men hva vil han med ei som bor flere timer unna? Om han ikke vil møte meg? Hva vil han med meg... Et håp itilfelle det blir slutt? Spørsmålene mine er mange. Har han en følelse på at dama har mistet følelser? Min eks-mann gikk tilslutt til sin elskerinne. Føler jeg biter litt i samme fella... Jeg håper dere forstår hvor vanskelig det er.. Anonymkode: b708c...368 Jeg forstår godt at det er vanskelig, du er på god vei til å bli ordentlig forelsket og han smører det for alt det er verdt. For meg som ikke har denne erfaringen med ham, og heller ikke følelser, kan jeg lett si at du bør kreve ditt og datt, selv om jeg skjønner at det ikke er så enkelt. Likevel mener jeg at det kan kokes ned til: Han ER utro, selv om du forsvarer at han ikke er en utro type Han kommer med tidenes største og mest kjente floskel "dama driver med sexnekt" Han holder deg varm, og det har åpenbart funket (dette får meg til å tro at det ikke er første gangen) Hvorfor han gjør det er ikke godt å si, men det kan være så enkelt som smøring av eget ego. Han har allerede testet om kan han få deg til å gjøre ting (som å snu og kjøre tilbake til flyplassen), og han vet nok at du også vil møte ham når han ber om det. Hadde dette vært kjærlighet, og slikt kan jo skje selv om man er i et forhold når Den Store Kjærligheten brått dukker opp, så gjør man det på en ryddig måte. Han her virker ikke å gjøre det på en ryddig måte i det hele tatt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 30. september 2022 #15 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hvis han har flere er det dess flere som blir såret og enda mer sannsynlig for at an blir bustet av dama. Så jeg vet ikke hvor lenge den gleden varer for hans del? Han er ikke en utro type. Han er av den forsiktige typen og heller litt mer sjenert og reservert... Men hva skal jeg gjøre da for at han SKAL merke savnet av meg? Egoistisk tenkt av meg nå ; Men jo lenger jeg prater med han som jeg gjør nå, dess større er sjansen for at han vil savne meg. Det er lettere å glemme en person som har vart noen få dager enn ei som har vist og gitt han mye oppmerksomhet. Og jeg vet at hvis jeg er betydelig for han, så vil han gjøre noe med det han har hjemme. Ja de har to barn... 😏 Hvis jeg stopper all prat med han, vet jeg at han vil komme til å savne oppmuntringen fra meg, de daglige og "heledagen" snappene vi sender hverandre. Gode ord som jeg alltid gir han. Anonymkode: b708c...368 Omg Du tror du betyr så mye for han. Det er en god ting å tro det når man ikke blir utnyttet. Som det er nå, så er du den ekstra piffen han vil ha i hverdagen. Om dere skulle blitt sammen, mot alle odds, kan du aldri stole på han. Han bør langt unna der han også har barn. Du bør lande. Mest sannsynlig gjør du ikke det, så det ender som med de tre jeg kjenner med omtrent akkurat samme historie. Mann som ikke vil ut på grunn av barna, at han ikke har sex med kona. Dette er så gammelt nytt av menn som sjekker opp og har sex med damer på si. De tre jeg vet om ble to bustet av kona til slutt. Hun ene lagde et helvete og mannen ble. Hun andre skilte seg fra han, og han var notorisk utro med den nye han flyttet til. Den tredje kuttet kontakten og ble hos kona. Men jeg vet det. Dere hører ikke på det øret. Ikke før dere er der selv og blir skuffet og får kjærlighetssorg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #16 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Hvis han har flere er det dess flere som blir såret og enda mer sannsynlig for at an blir bustet av dama. Så jeg vet ikke hvor lenge den gleden varer for hans del? Han er ikke en utro type. Han er av den forsiktige typen og heller litt mer sjenert og reservert... Men hva skal jeg gjøre da for at han SKAL merke savnet av meg? Egoistisk tenkt av meg nå ; Men jo lenger jeg prater med han som jeg gjør nå, dess større er sjansen for at han vil savne meg. Det er lettere å glemme en person som har vart noen få dager enn ei som har vist og gitt han mye oppmerksomhet. Og jeg vet at hvis jeg er betydelig for han, så vil han gjøre noe med det han har hjemme. Ja de har to barn... 😏 Hvis jeg stopper all prat med han, vet jeg at han vil komme til å savne oppmuntringen fra meg, de daglige og "heledagen" snappene vi sender hverandre. Gode ord som jeg alltid gir han. Anonymkode: b708c...368 Du har fått svar flere ganger på hva du bør gjøre. Kutt kontakten med ham, si at du ikke vil være hans elskerinne, at du har for sterke følelser for ham til å bli behandlet så dårlig, og at du heller ikke synes det er fair mot hans dame. Si at hvis han føler mer for deg også, da må han heller ta kontakt med deg når han er blitt singel. Og du, jeg hadde i mange år kjent en som hadde vært gjennom to forhold med ekstremt kontrollerende damer, ene var voldsomt sjalu og den andre startet sexnekt bare etter få uker for å få alt som hun ville. Fyren var tro, kjente hele kompisgjengen hans også, og de var frustrert fordi han ble i de forholdene og at han også var trofast mot damene. Så tok siste forholdet slutt. Han og jeg hadde egentlig likt hverandre i årevis, men aldri gjort noe mer, og jeg unngikk å møte ham så godt det lot seg gjøre med felles nære venner. Vi ble sammen, han hadde endelig funnet ei som aksepterte han som han var, ei han kunne være seg selv med, hadde aldri hatt det bedre med. Og det gikk på et eller annet vis rett i hodet hans, for plutselig hadde han et kjæresteforhold med en annen dame også og hadde hatt det en stund før jeg oppdaget det. Så den ærlige, pålitelige, lojale, trofaste, lett sjenerte og forsiktige mannen med gode verdier... når alt kom til alt så var tidligere handlinger lite verdt for å vurdere hvordan han var "i dag". Jeg trakk meg bare helt bort og kuttet kontakten. Han fortsatte forholdet med hun andre, inntil det viste seg at hun var samme ulla som hans to tidligere samboere (iflg. vennegjengen). Så han var tydeligvis en som ikke taklet et godt forhold, men som går etter det trøblete og tror drama er dyp kjærlighet. Du må nesten bare se på handlingene hans her og nå. Og de er at selv om han er i et forhold så vil han ha deg i livet sitt også. Da viser han like lite respekt for dama si som for deg. Han kan få i pose og sekk, men bare om du tillater ham det. Så lenge han er i et forhold vil du kun være den som står langt på sidelinjen i hans liv, den som bare får smuler innimellom for å holde på interessen din. Enten godtar du det og blir elskerinnen hans når det passer ham, aksepterer å bare få smuler fra ham, alltid være alene på merkedager og i høytider. Eller du forteller ham at du fortjener mer enn bare å være noens elskerinne, spesielt en du har begynt å få følelser for. Og så sier du at han må respektere dette og heller ta kontakt når han har gått fra dama og er fri til å innlede et nytt forhold. Anonymkode: ed159...4dd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #17 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Vet jeg er blind.. men hva vil han med ei som bor flere timer unna? Om han ikke vil møte meg? Hva vil han med meg... Et håp itilfelle det blir slutt? Spørsmålene mine er mange. Har han en følelse på at dama har mistet følelser? Min eks-mann gikk tilslutt til sin elskerinne. Føler jeg biter litt i samme fella... Jeg håper dere forstår hvor vanskelig det er.. Anonymkode: b708c...368 Jeg får meld av en som bor på andre kanten av landet når han er i mine trakter. Han vil bare ha sex. Anonymkode: b24a4...06b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #18 Del Skrevet 30. september 2022 Det der er faktisk ikke vanskelig i det hele tatt. «ikke kontakt meg før du er singel. Takk for meg» Anonymkode: b336b...a79 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #19 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Vet jeg er blind.. men hva vil han med ei som bor flere timer unna? Om han ikke vil møte meg? Hva vil han med meg... Et håp itilfelle det blir slutt? Spørsmålene mine er mange. Har han en følelse på at dama har mistet følelser? Min eks-mann gikk tilslutt til sin elskerinne. Føler jeg biter litt i samme fella... Jeg håper dere forstår hvor vanskelig det er.. Anonymkode: b708c...368 Selv om dere ikke møtes igjen, men bare holder kontakten med samtaler og meldinger/bilder, så får han masse oppmerksomhet, føler seg attraktiv, mer som mann. Han slipper å kjede seg, for han kan bare tenke på spenningen med deg, spenningen med å leve et dobbeltliv, spenningen med å håpe han ikke blir tatt for å ha vært seksuelt utro og emosjonelt utro. Spenningen ved å se om han greier å holde din interesse. Spenningen ved å planlegge neste møte med elskerinnen sin, om han greier å få nok en jobbreise dit du bor, om han greier å dikte opp en guttetur dit du bor eller et sted dere kan møtes, kanskje han til og med involverer en kompis som vil dekke ham. Utroskapen, eller bare muligheten for å kanskje møte deg igjen, selv om det ikke blir kan være nok for ham å føle han lever på lenge. Så han kan få veldig mye ut av et ikke-forhold til deg. Helt seriøst, HI, jeg synes du skal snakke med en fagperson, for så blind du er nå risikerer dy å ende med å bli en evig elskerinne til denne mannen, eller neste som måtte dukke opp. Psykolog! Anonymkode: ed159...4dd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #20 Del Skrevet 30. september 2022 En som har dame? Det er en mann som bor med en og samme dame siden ungdomstid, og de har to barn sammen…det er i praksis kona hans (eller samboer, med like forpliktelser som ektefeller siden de er så lenge sammen)…og du er i praksis elskerinne som er kjekt å ha på jobbreiser .. innse det Anonymkode: 8e24c...fe7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #21 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Vet jeg er blind.. men hva vil han med ei som bor flere timer unna? Om han ikke vil møte meg? Hva vil han med meg... Et håp itilfelle det blir slutt? Spørsmålene mine er mange. Har han en følelse på at dama har mistet følelser? Min eks-mann gikk tilslutt til sin elskerinne. Føler jeg biter litt i samme fella... Jeg håper dere forstår hvor vanskelig det er.. Anonymkode: b708c...368 Sjansen for at det er spenning han søker er nok rimelig stor her. Det du bør gjøre er å be han rydde opp hjemme før han satser mer på deg. Du vil vel ikke ha en utro og tafatt mann. Anonymkode: 7183d...020 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #22 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Du har fått svar flere ganger på hva du bør gjøre. Kutt kontakten med ham, si at du ikke vil være hans elskerinne, at du har for sterke følelser for ham til å bli behandlet så dårlig, og at du heller ikke synes det er fair mot hans dame. Si at hvis han føler mer for deg også, da må han heller ta kontakt med deg når han er blitt singel. Og du, jeg hadde i mange år kjent en som hadde vært gjennom to forhold med ekstremt kontrollerende damer, ene var voldsomt sjalu og den andre startet sexnekt bare etter få uker for å få alt som hun ville. Fyren var tro, kjente hele kompisgjengen hans også, og de var frustrert fordi han ble i de forholdene og at han også var trofast mot damene. Så tok siste forholdet slutt. Han og jeg hadde egentlig likt hverandre i årevis, men aldri gjort noe mer, og jeg unngikk å møte ham så godt det lot seg gjøre med felles nære venner. Vi ble sammen, han hadde endelig funnet ei som aksepterte han som han var, ei han kunne være seg selv med, hadde aldri hatt det bedre med. Og det gikk på et eller annet vis rett i hodet hans, for plutselig hadde han et kjæresteforhold med en annen dame også og hadde hatt det en stund før jeg oppdaget det. Så den ærlige, pålitelige, lojale, trofaste, lett sjenerte og forsiktige mannen med gode verdier... når alt kom til alt så var tidligere handlinger lite verdt for å vurdere hvordan han var "i dag". Jeg trakk meg bare helt bort og kuttet kontakten. Han fortsatte forholdet med hun andre, inntil det viste seg at hun var samme ulla som hans to tidligere samboere (iflg. vennegjengen). Så han var tydeligvis en som ikke taklet et godt forhold, men som går etter det trøblete og tror drama er dyp kjærlighet. Du må nesten bare se på handlingene hans her og nå. Og de er at selv om han er i et forhold så vil han ha deg i livet sitt også. Da viser han like lite respekt for dama si som for deg. Han kan få i pose og sekk, men bare om du tillater ham det. Så lenge han er i et forhold vil du kun være den som står langt på sidelinjen i hans liv, den som bare får smuler innimellom for å holde på interessen din. Enten godtar du det og blir elskerinnen hans når det passer ham, aksepterer å bare få smuler fra ham, alltid være alene på merkedager og i høytider. Eller du forteller ham at du fortjener mer enn bare å være noens elskerinne, spesielt en du har begynt å få følelser for. Og så sier du at han må respektere dette og heller ta kontakt når han har gått fra dama og er fri til å innlede et nytt forhold. Anonymkode: ed159...4dd Dere har helt rett.. Vet bare at om jeg gjør det kan det slå begge veier, og mest sannsynlig det motsatte av det jeg ønsker. Er det først da han vil tenke kanskje og innse? Han er virkelig en unik mann om det skjer at han kontakter meg igjen. Vil kalle det en solskinnshistorie av de få hvis det. Da skjønner jeg nok at jeg har betydd noe for han. Kan ikke forstå hvis han tar lett på å miste meg. Han spør meg om dype spørsmål, hva jeg vil og om jeg da er forelsket i han. Han snapper kun til meg i "de rød snappene". Jeg har skåret nesten helt øverst på lista hans nå. Og vil alltid holde samtalen gående.. Anonymkode: b708c...368 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #23 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Dere har helt rett.. Vet bare at om jeg gjør det kan det slå begge veier, og mest sannsynlig det motsatte av det jeg ønsker. Er det først da han vil tenke kanskje og innse? Han er virkelig en unik mann om det skjer at han kontakter meg igjen. Vil kalle det en solskinnshistorie av de få hvis det. Da skjønner jeg nok at jeg har betydd noe for han. Kan ikke forstå hvis han tar lett på å miste meg. Han spør meg om dype spørsmål, hva jeg vil og om jeg da er forelsket i han. Han snapper kun til meg i "de rød snappene". Jeg har skåret nesten helt øverst på lista hans nå. Og vil alltid holde samtalen gående.. Anonymkode: b708c...368 Men er han forelsket i deg? Og hva betyr det at han snapper i de røde snappene? Og det er to barn i bildet her, det virker ikke som det er særlig relevant for deg? Anonymkode: 7183d...020 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #24 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg har vært i nogenlunde samme situasjon. Møtte min store kjærlighet igjen etter 15 år. Jeg var da singel, han samboer og to barn. Vi snakket, tekstet, snappet, gikk turer, holdt hender og klemte. Jeg nektet å kysse han eller noe mer før han var gått fra samboeren sin. Det var tydelig at forholdet skrantet før han møtte meg, men jeg ble tungen på vektskåla. Det endte nemlig med at samboeren så meldingene våre og kastet ham ut. "Heldigvis" så hun også da at jeg hele veien hadde sagt nei til intimitet, selv om det selvfølgelig ikke hadde noe å si opp mot den emosjonelle utroskapen. Vi hadde tross alt omtrent planlagt neste års sommerferie. Vi møttes flere ganger etter han hadde flyttet ut, da med den vanvittig gode sexen jeg husket vi hadde som første gang vi var kjærester. Men så dabbet det av fra hans side. Jeg var SÅ klar for et forhold, svevde på skyer av forelskelse. Han måtte plutselig "finne seg sjæl" som singel voksen og hvem han var alene. Så da var det kroken på døra for oss og jeg satt igjen med kjærlighetssorg. Anonymkode: c6fa2...3d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #25 Del Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Dere har helt rett.. Vet bare at om jeg gjør det kan det slå begge veier, og mest sannsynlig det motsatte av det jeg ønsker. Er det først da han vil tenke kanskje og innse? Han er virkelig en unik mann om det skjer at han kontakter meg igjen. Vil kalle det en solskinnshistorie av de få hvis det. Da skjønner jeg nok at jeg har betydd noe for han. Kan ikke forstå hvis han tar lett på å miste meg. Han spør meg om dype spørsmål, hva jeg vil og om jeg da er forelsket i han. Han snapper kun til meg i "de rød snappene". Jeg har skåret nesten helt øverst på lista hans nå. Og vil alltid holde samtalen gående.. Anonymkode: b708c...368 Han er opptatt av om du er forelsket i ham... har han sagt at han er forelsket i deg? Dype spørsmål er fremdeles bare ord hvis han ikke følger opp med handling. Du vet det er billige ord hjemme hos ham, i hvert fall falske fra han side nå som han har deg på si og "sliter" med sexnekt fra konas side... Du må sette grense for deg selv. Fortsetter du som nå, da velger du selv å være elskerinnen hans. Er det slik du ønsker et forhold ev. skal begynne? Og om det likevel skulle bli dere etter at han har kjørt dobbelt med deg inntil han går fra kona eller hun går fra ham - ville du da hatt ro på deg til å stole på at han ikke ville gjøre det samme mot deg som han gjør med deg nå? Det finnes noen som får slike forhold til å fungere, men de er ikke mange. De jeg vet om er det bare de som har kjørt ryddig linje overfor alle parter, ikke hatt et langvarig forhold gående først. Der er et noen få som har greid det. Men der har også begge to vært tydelige fra første stund at de visste det var kjærlighet, og ikke minst, de har kommunisert om alt dette hele veien på en god måte og oppført seg med mest mulig respekt mot partner/-e. De som har startet med mye drama, de har også endt med mye drama. Du er ikke nødvendigvis spesiell selv om du står "nesten helt øverst på snaplisten hans" - det sier bare at han har veldig mye kontakt med deg. Ikke nødvendigvis noe om hvorfor eller hvor viktig du er. Beklager om du synes dette er hardt skrevet, men det er bare sannheten. Hvis du og han er rette for hverandre, selv om begge to skulle elske den andre, så gjenstår det likevel en ting - begge to må også velge hverandre. Og det er ikke nødvendigvis noen automatikk i at det å elske noen betyr at man velger den, i hvert fall ikke når det er barn inne i bildet og som vil bli påvirket. Dette er dessuten en mann som har vært i ett forhold siden ungdommen, og en god del menn (og kvinner) som går ut av slike forhold har i tillegg en tendens til å ville "leve livet", hoppe litt rundt, fordi de føler de har gått glipp av noe, fordi de fortjener det. Unntak finnes. Men om du virkelig ønsker deg et godt og varig forhold til denne mannen, da tror jeg du må kreve at ting blir gjort på en slik måte at det ikke senere ødelegger for dere. Hvis han nå skulle ha følelser for deg, så vil du være tryggere på ham om han rydder opp ordentlig i forholdet han har i dag før han involverer seg mer med deg. For da viser han styrke og respekt for både hun han har barn med og deg, at han ikke kjører dobbelt. Om han har deg som elskerinne mer før han ev. blir oppdaget eller selv velger å gå, så risikerer du å alltid ha med deg en tvil om han kan komme til å gjøre det samme med deg en dag. Og du som har opplevd en utro mann tidligere som gikk fra deg, du risikerer å overføre følelser fra det forholdet til et nytt forhold med en mann du vet du startet med med utroskap. Ser du hva vi forsøker å vise deg? Du bør sette grenser for deg selv. Om han er riktig mann for deg kommer han til deg. Men du bør gjøre det klart at du stopper kontakten med ham fordi du vil mer enn være en elskerinne for ham, og at hvis han rydder opp og blir singel så kan han kontakte deg, men siden han nå er i et forhold, så kommer du til å forholde deg til at han er opptatt inntil han ev. er blitt singel, så du kommer til å fortsette ditt liv så lenge han ikke er fri, så lenge han ikke velger deg. Anonymkode: ed159...4dd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434336-sorg-etter-%C3%A5-ha-m%C3%B8tt-en-som-har-dame/#findComment-149846422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå