Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Hva mente han? Connection som i tiltrukket eller som en god venn? Hva betyr det når noen sier de har en god connection? Anonymkode: 714fc...2d9
Ekspatt Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Stalltips: Det må du spørre ham om. God helg.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 Ekspatt skrev (Akkurat nå): Stalltips: Det må du spørre ham om. God helg. Jeg orker ikke å gå ned den veien hvis det betyr love. Ikke nå Anonymkode: 714fc...2d9
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hva mente han? Connection som i tiltrukket eller som en god venn? Hva betyr det når noen sier de har en god connection? Anonymkode: 714fc...2d9 Han sier nok ikke det til mannlige venner, nei. Så da mener han nok både som i tiltrukket og at du forstår han godt, samtidig som han forstår deg godt, samtidig som han opplever å bli forstått av deg. Men jeg er enig med @Ekspatt, det er bare han som vet hva han tenker og føler. Spør han om du vil være sikker. Anonymkode: cea9a...093
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #5 Skrevet 30. september 2022 Kommer heeeeeeelt an på setting/tone. Umulig å si når ikke vi kjenner forholdet Anonymkode: 71781...e79
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #6 Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg orker ikke å gå ned den veien hvis det betyr love. Ikke nå Anonymkode: 714fc...2d9 Si det til han så han kan søke videre, hvis han vil det, heller enn å bli holdt på is av noen som ikke vet hva hun vil. Anonymkode: cea9a...093
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #7 Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hva mente han? Connection som i tiltrukket eller som en god venn? Hva betyr det når noen sier de har en god connection? Anonymkode: 714fc...2d9 Når jeg sier at jeg har god connection med noen så mener jeg ikke tiltrukket av. Jeg mener at jeg føler at vi får fin kontakt, forstår hverandre, prater greit sammen, samarbeider eller er på bølgelengde. Jeg kan få god connection med en kollega, med psykologen, med barn jeg passer. Anonymkode: ced1e...c23
Gjest NotNaomi Skrevet 30. september 2022 #8 Skrevet 30. september 2022 Det betyr jo at han opplever at dere har en gjensidig forståelse og at han slipper å forklare seg så mye, og at du slipper det samme.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #9 Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Når jeg sier at jeg har god connection med noen så mener jeg ikke tiltrukket av. Jeg mener at jeg føler at vi får fin kontakt, forstår hverandre, prater greit sammen, samarbeider eller er på bølgelengde. Jeg kan få god connection med en kollega, med psykologen, med barn jeg passer. Anonymkode: ced1e...c23 NotNaomi skrev (8 minutter siden): Det betyr jo at han opplever at dere har en gjensidig forståelse og at han slipper å forklare seg så mye, og at du slipper det samme. Ja, ikke sant? Shit. Ble stressa der en stund. Jeg tror han mente det sånn. At vi har en god og lett tone liksom. Anonymkode: 714fc...2d9
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #10 Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva mente han? Connection som i tiltrukket eller som en god venn? Hva betyr det når noen sier de har en god connection? Anonymkode: 714fc...2d9 Han bruker kvinneyttrykk for å få deg hekta. Ale varselslamper burde lyse. Anonymkode: b7130...5ab
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #11 Skrevet 30. september 2022 La meg gjette: Er han en kjekk mann som har tatt kontakt digitalt? Vær obs på kjærlighetssvindel Anonymkode: b7130...5ab
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #12 Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Han bruker kvinneyttrykk for å få deg hekta. Ale varselslamper burde lyse. Anonymkode: b7130...5ab Hekta? Hvorfor skulle han det? Vi er venner. Anonym bruker skrev (48 minutter siden): La meg gjette: Er han en kjekk mann som har tatt kontakt digitalt? Vær obs på kjærlighetssvindel Anonymkode: b7130...5ab Nei, ikke noe sånt Anonymkode: 714fc...2d9
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #13 Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Han bruker kvinneyttrykk for å få deg hekta. Ale varselslamper burde lyse. Anonymkode: b7130...5ab Samme tenkte jeg. Anonymkode: 9f538...277
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #14 Skrevet 30. september 2022 Garantert flørting. Det er vel ikke uvanlig å få god kontakt med folk. Og hvem går rundt og forteller venner at man liker dem? Det er sjeldent nødvendig Anonymkode: 376c4...66b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #15 Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Garantert flørting. Det er vel ikke uvanlig å få god kontakt med folk. Og hvem går rundt og forteller venner at man liker dem? Det er sjeldent nødvendig Anonymkode: 376c4...66b Tja. Det var hans siste dag på jobben i dag Anonymkode: 714fc...2d9
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #16 Skrevet 30. september 2022 God connection betyr ikke tiltrukket av i mitt hode. Det betyr at man jobber godt sammen, snakker lett og har en god tone. Uvanlig god connection betyr at han ikke har opplevd mange gang tidligere å ha så god kontakt m noen som med deg. Men klart, slik kontakt ER spesiell, og kan føre til tiltrekning, men høres ikke ut som han uttrykker det pr nå. Anonymkode: 70733...f1f
Gjest NotNaomi Skrevet 30. september 2022 #17 Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Garantert flørting. Det er vel ikke uvanlig å få god kontakt med folk. Og hvem går rundt og forteller venner at man liker dem? Det er sjeldent nødvendig Anonymkode: 376c4...66b Det er nok mer uvanlig for mennesker som er "litt mer" enn andre. Hvis du er et "helt ordinært menneske", så opplever du nok mye oftere å få slik kontakt med andre som jeg beskrev over. Når han uttrykker det på den måten så er det nok ikke noe han opplever daglig, for å si det sånn. Dessuten er det ikke uvanlig å fortelle venner hvorfor du setter pris på dem eller si noe om hva vennskapet betyr for deg. At han kan se for seg noe mer er kanskje fint sannsynlig, men rart om akkurat det utsagnet skal bety flørt. Flørt innebærer mer mer humor og er ikke så seriøst. Med mindre du vil manipulere noen da, og akkurat her virker det ikke sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå