Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Er det noen som kan tipse om et sted som har dresser til menn som er veldig høye, men også veltrente og slanke? Går jeg opp i xxl blir jo dressene fort altfor vide. Vi har klart å finne bukse og skjorte på Dressmann, men ikke jakke. Anonymkode: 39e24...ba1
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 https://mediumtall.no/products/forhandsbestill-casual-blazer Kan dette være et alternativ?? Anonymkode: 499f9...b7e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): https://mediumtall.no/products/forhandsbestill-casual-blazer Kan dette være et alternativ?? Anonymkode: 499f9...b7e Vi har sett på dem, men han vil helst ha skikkelig dress. Jeg vet at vi kan bestille skreddersydd, men det er dyrt. HI Anonymkode: 39e24...ba1
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 Har dere prøvd i en av de mer eksklusive dressbutikkene? Det kan nok svare seg i lengden å få tilpasset en ordentlig dress enn å sette sammen litt her og litt der. Anonymkode: abbec...215
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #5 Skrevet 30. september 2022 Min slanke svoger på 198 kjøper på Dressmann. Anonymkode: ecc04...ba8
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #6 Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Er det noen som kan tipse om et sted som har dresser til menn som er veldig høye, men også veltrente og slanke? Går jeg opp i xxl blir jo dressene fort altfor vide. Vi har klart å finne bukse og skjorte på Dressmann, men ikke jakke. Anonymkode: 39e24...ba1 Kjøpte dress til min på 2,02m på Eikhi. En veldig kjekk butikk på Bryne. Forstår problemet med å finne dress til en som er høy og slank. Der har de skjorter i god størrelse som er slimfit og dresser til alle størrelser. Anonymkode: b5767...4b2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 Min ex kjøpte på dressmann blandt snnet, men da de ikke som sett. En jakke i en str og en bukse i en annen str. Det er veldig mange år siden, men vil jo tro de har slikt enda. Dette fungerte til den veldig lange kroppen hans. Anonymkode: cfa7c...7cb
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2022 #8 Skrevet 1. oktober 2022 Min sønn er 2 meter nøyaktig og slank, han bruker normal str 54 i slim fit. Kjøper dresser hvor som helst, alt fra HM til BOSS. Anonymkode: 6d6f1...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå