Gå til innhold

Dress til en på 2 meter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan tipse om et sted som har dresser til menn som er veldig høye, men også veltrente og slanke? Går jeg opp i xxl blir jo dressene fort altfor vide. Vi har klart å finne bukse og skjorte på Dressmann, men ikke jakke. 

Anonymkode: 39e24...ba1

Skrevet

Har dere prøvd i en av de mer eksklusive dressbutikkene? Det kan nok svare seg i lengden å få tilpasset en ordentlig dress enn å sette sammen litt her og litt der. 

Anonymkode: abbec...215

Skrevet

Min slanke svoger på 198 kjøper på Dressmann.

Anonymkode: ecc04...ba8

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Er det noen som kan tipse om et sted som har dresser til menn som er veldig høye, men også veltrente og slanke? Går jeg opp i xxl blir jo dressene fort altfor vide. Vi har klart å finne bukse og skjorte på Dressmann, men ikke jakke. 

Anonymkode: 39e24...ba1

Kjøpte dress til min på 2,02m på Eikhi. En veldig kjekk butikk på Bryne. Forstår problemet med å finne dress til en som er høy og slank. Der har de skjorter i god størrelse som er slimfit og dresser til alle størrelser.

Anonymkode: b5767...4b2

Skrevet

Min ex kjøpte på dressmann blandt snnet, men da de ikke som sett. En jakke i en str og en bukse i en annen str. Det er veldig mange år siden, men vil jo tro de har slikt enda. Dette fungerte til den veldig lange kroppen hans. 

Anonymkode: cfa7c...7cb

Skrevet

Min sønn er 2 meter nøyaktig og slank, han bruker normal str 54 i slim fit. Kjøper dresser hvor som helst, alt fra HM til BOSS. 

Anonymkode: 6d6f1...4e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...