Gå til innhold

Hvorfor liker menn analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som er så bra med det?

Anonymkode: e0e0f...740

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men tror stramheten. 

Anonymkode: a7437...8f9

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Vet ikke, men tror stramheten. 

Anonymkode: a7437...8f9

Det tenker jeg også. Det er trangt og varmt.

Anonymkode: d077c...ece

Skrevet

Trangt og litt «tabu».

Selv de som i starten av forholdet har tviholdt på at det er noe de ikke vil har begynt å spørre etterhvert likevel, er min erfaring. Merkelig fascinasjon, egentlig.

Anonymkode: ade1c...82c

Skrevet

Tenker du å gi eller motta? Jeg har ikke behov for hverken det ene eller det andre, så jeg kan ikke svare av erfaring, men har hørt at menn kan få kraftige orgasmer ved å stimulerer prostata. Så da er det vel derfor de liker det.  

Anonymkode: 08090...f2f

Skrevet

Ved å ha analsex med ei dame er det vel trangere vil jeg tro. Jeg datet en gang en fyr med ganske liten penis og han ville gjerne ha analsex. Fikk høre etterpå at det tidligere forholdet hans røyk fordi han nesten var besatt av å ha det, så det ble for mye for dama. Når jeg først ga etter etter en stund ville han hele tiden. Vil tippe det for han handlet om at det var trangt. 
Har hatt analsex med andre som er velutstyrte, og for de handler det sikkert om det samme, men det er ikke fullt så deilig. Var og borti en som likte at jeg fingret han i rompa, men det er jo ikke så rart siden menn har g-punktet sitt der.

Anonymkode: bde7d...338

Skrevet

Har vært borti noen av de mennene jeg også. Har prøvd noen få ganger. Var ikke noe for meg. 

Heldigvis har ikke min nåværende mann spurt om dette. Vi har snakket om det en gang for mange år siden, det var ikke noe han hadde interesse for. Har vært sammen i 17 år uten at det har vært et tema igjen. 

Anonymkode: d91b2...c4b

Skrevet

De liker å motta analsex fordi de får stimulert prostata, og jeg antar de liker å utføre analsex fordi det er trangt så de kjenner at det strammer skikkelig rundt penisen. Det er sikkert også noe med det at det er annerledes, variasjon og litt mer "skittent" og tabu som gjør det spennende. 

Anonymkode: f54d3...527

Skrevet

"Godt for meg, men ikke for deg, sorry"

Anonymkode: d077c...ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...