Anonym bruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Noen andre her inne eller vet om noen som har opperert vekk en føflekk eller noe lignende på øyet? min datter gjor dette nå på tirsdag og jeg fikk så lite innformasjon om dette. Timen ble satt bare 1 uke før og da visste de ikke hva denne utveksten var for noe. Fikk vite på selve opperasjonsdagen at de mente at det kunne være en føflekk men skulle sende den inn til analyse. Opperasjonen tok 1 time i narkose og alt gikk fint. Men jeg har vært så usikker på hvordan det skal se ut etterpå osv. hun klare ikke å åpne øyet så mye, ser ut som mye rusk og slikt i øyet og rundt.. hun får øyedråper 4 ganger daglig. Hun har vondt men ikke mer vondt enn selve opperasjonsdagen, hun er ikke mer rød eller noe gul/farger puss.. har snakket med folk der hun ble opperert men bare de som tar tlf. Lite info og bare beskjed om blir det mer rødt, mer smerte ta kontakt. så er spørsmålet.. hvor lenge kan hun forvente å gå slikt som dette? Hun fikk kun beskjed om å ikke bøye hodet fremover og ikke gjør anstrengende aktiviteter. Men hun får vondt av å bevege øyet osv. hun ser tåkette men det kan være det øyerusket og dråpene.. bare for info ja jeg har tatt kontakt og snakket med de der de oppererte. Søker ikke info pga det, men mer litt om andres erfaringer Anonymkode: ad3ea...609
Anonym bruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Jeg hadde vondt i en del uker fremover i tid. Verst de to første ukene. Anonymkode: 8a70a...47a
Anonym bruker Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg hadde vondt i en del uker fremover i tid. Verst de to første ukene. Anonymkode: 8a70a...47a Oki.. fikk du til å åpne øyet ditt eller gikk du lenge å små myste? Anonymkode: ad3ea...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå